hetbeteremerk.nl- Logo - Beoordelingen

hetbeteremerk.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 okt 2021
hetbeteremerk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prinsessenjurk besteld voor verjaardag kleindochter. Snel binnen en ziet er prachtig uit. Ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

4 mei 2023
Op de site staat “Voor 23:59 besteld is dezelfde dag verzonden vanuit ons magazijn in Nederland”. Had het afgelopen vrijdag besteld en kreeg pas maandag bericht dat de bestelling werd verwerkt en het werd uiteindelijk pas op woensdag bezorgd. 2 werkdagen later dan beloofd. Was voor mijn dochters verjaardag op dinsdag… Zet dan gewoon op jullie site dat het 1 a 3 werkdagen duurt. Voorkomt teleurstellingen. Groet

Beoordelingen voor hetbeteremerk.nl

Product is goed. Alleen hoge verzendkosten voor brievenbuspakket.

Prachtige jurk met de juiste accessoires

Maat dmv van de maattabel perfect voor zowel de jurk als de schoentjes. Precies wat onze prinses wilde, dus ideaal om zo alles bij elkaar te bestellen.
gewoon goed
4 feb 2024
Ik was echt blij verrast door de kwaliteit van het jurkje. Ontzettend leuk ook dat al die extra accessoires erbij zitten. Het enige minpuntje was dat de levering langer duurde als dat er aangegeven wordt op de website.
Snel bezorgt en deftig Wel hoge prijs voor iets dat duidelijk oorspronkelijk van China komt.. je ziet dit aan de maat
Communicatie kan iets sneller, ik heb zelf naar track&trace moeten informeren. Verder prima en snelle levering. Aanrader!
23 nov 2023
itt eerder bericht is bestelling wel aangekomen. In de brievenbus wat tamelijk onverwacht was voor een jurk.

Goed en overzichtelijk

Goede directe service met bestelling.
25 apr 2023
Prinses jurk ziet er goed uit, mooi kwaliteit. Netjes ingepakt. Beter dan nu kan denk ik niet.
13 okt 2023
Maat en wasvoorschrift in de kleding meenaaien
7 jul 2023
Werd netjes verpakt bezorgt klasse 😊
23 dec 2023
Prima communicatie snel