cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden. Is voor een verjaardag morgen. Dus.......
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
Ik werd niet op de hoogte gesteld dat het product niet voorradig was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was gebracht over de voorraadstatus van je product. We begrijpen dat dit niet de service is die je van ons verwacht, we hebben meteen een mail gestuurd om je te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Geen bestelling ter plaatse.

Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest. Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip.
HD
Huub d.
vEenendaal, Niederlande
Bestelde is nog niet geleverd. Bleek niet voorradig.
20 jan 2024
Beste Huub, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. We hebben je een mail gestuurd om je te informeren over de backorder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JR
Jos R.
Leerdam
18 okt 2023

Te late verzending. Product kapot. Geen reactie op emails. Gewoon slecht.

Servies besteld. 'Morgen in huis' is alvast niet waar, want cooking life biedt het niet dezelfde dag aan de bezorger aan. Dat kun je volgen in de bestel- en verzend info. Daarna komt het servies deels beschadigd aan, want heel matig en slordig ingepakt. E-mail gestuurd met foto's om beschadigde borden en kommen te vervangen door onbeschadigde exemplaren. Al dagen niets op gehoord. Geen enkele reactie. Weer zo'n webwinkel van grote beloften en slechte service en onbereikbaarheid. Ik koop hier niks meer. Dat advies geef ik anderen ook.
20 okt 2023
Beste Jos, Bedankt voor jouw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten en dat het lastig was om met ons in contact te komen. Onze excuses hiervoor! Het is momenteel erg druk, waardoor sommige processen rondom orderverwerking zijn vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om klanten zo snel mogelijk te woord te staan! Ook vinden we het spijtig om te horen dat je jouw bestelling met schade hebt ontvangen. Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Om de situatie z.s.m. met je te kunnen oplossen, vragen wij je graag om een aanvraag te doen via ons schadeportaal. Dit kan via de volgende link: https://cookinglife.returnless.com/nl Je hebt hierover ook een mail ontvangen met verdere informatie. Nogmaals excuses voor het ongemak. Onze collega"s zullen je zo snel mogelijk via Returnless helpen! Met vriendelijke groet,  Team Cookinglife
Ik was positief verrast toen er meteen gemeld werd dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad is. Minder prettig was dat vervolgens ook de rest van mijn bestelling niet werd geleverd. Zeker in Sinterklaastijd is dat heel vervelend. Er werd keurig gemeld dat als ik van een deel van mijn bestelling af wilde zien ik dat kon melden. Dat heb ik gedaan en vervolgens werd mijn hele bestelling geannuleerd. Kan ik op het laatste moment nog iets anders regelen. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sanneke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons enorm dat je ervaring met ons niet aan je verwachtingen voldeed. We zetten ons altijd in om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is erg teleurstellend om te horen dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Het is inderdaad erg vervelend dat je bestelling niet compleet was en dat uiteindelijk je hele bestelling geannuleerd werd. Dit is niet de service die we willen bieden - vooral niet tijdens de Sinterklaas periode. We willen graag onze excuses aanbieden voor het ongemak. We willen graag kijken wat we kunnen doen om deze situatie te verbeteren. Zou je ons kunnen laten weten welke producten je oorspronkelijk had besteld en welke je nog wilt ontvangen? We doen ons best om ervoor te zorgen dat we aan je behoeften kunnen voldoen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om te laten zien dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Slechte klantenservice

Ik heb geen goede ervaring met de klantenservice. Ze horen je aan, maar doen echt niks met je klacht. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Terwijl als je via bol.com bij ze besteld mag alles wel gratis retour. Dus je kunt beter shoppen bij Bol.com dan bij hun eigen site! Dat mag best duidelijker worden vermeld. Ook hoef je geen hulp te verwachten wanneer je een kortingscode vergeten bent te innen. Hier heb ik echt wel betere ervaringen mee met webwinkels.
23 dec 2023
Beste Karin, Bedankt voor je review.  Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat de retourkosten via onze eigen website voor eigen kosten zijn, wanneer je via Bol.com de bestelling plaatst zit dit namelijk bij de prijs inbegrepen! Wat je aangeeft, betreft de kortingscode is ook correct, het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht een korting in werking te zetten, onze excuses.  Wij wensen je desondanks het opgelopen ongemak je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Het duurde echt heel lang voor mijn bestelling kwam. 2 weken nou dat vind ik voor tegenwoordig echt lang.. ali express is sneller.. prima overigens maar vermeld het dan op je website ipv “voor 18:00 besteld is morgen in huis” … En ik vind de kwaliteit enorm tegenvallen. De kwaliteit bleek gewoon hetzelfde als de ranja dispensers van de xenos of action. En dan was ik een stuk minder centjes kwijt geweest. De pan bevalt me tot nu toe wel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Door de overgang van systemen hebben we een ongewenste vertraging in alle processen rondom orderverwerking opgelopen. Hierdoor hebben wij ook niet binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  Excuses voor al het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 aug 2023
Cooking life (klantenservice) is zeer slecht bereikbaar. Telefonisch niet bereikbaar, en via de chat wordt er niet gereageerd, pas na herhaaldelijk sturen van een vraag. Er is excuses gemaakt via de chat voor het niet reageren alleen Inhoudelijk is er nooit ingegaan op mijn vraag. Zending is uiteindelijk wel gearriveerd, en product was in goede staat ontvangen. Dit is heel jammer, want dit levert onnodige frustraties en twijfels op.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, We vinden het erg vervelend om te horen dat deze situatie jou veel frustratie heeft opgeleverd. Dit is zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor! We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Lange levertijd en slechte communicatie

Besteld op zondag, meteen een bevestiging gekregen dat de bestelling ingepakt werd. Het zou dinsdag binnenkomen. Ondertussen gemaild, geen antwoord gekregen, behalve een algemeen bevestiging mailtje, dezelfde die ik direct na het maken van de bestelling kreeg. Ik kreeg het pakket uiteindelijk een week na bestellen binnen, zonder enige uitleg of verontschuldiging. Helaas te laat, waarvoor ik het had besteld.
15 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023

Niet best

Levering van de bestelling was veel later dan beloofd. In de tussentijd geprobeerd de bestelling te annuleren maar ze zijn onbereikbaar en reageren pas na 2 weken op een mail. Intussen die bestelling dus toch ontvangen en weer retour gestuurd want het was een cadeau en daarvoor te laat. Nu al 3 weken aan het wachten op mijn geld terug. Op mail wordt wederom niet gereageerd. Ik bestel hier nooit meer wat.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ik zie in het systeem dat het bedrag gisteren (28/07) is teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Dit wordt gedaan door onze betalingspartner Mollie. Hun naam zal je terugzien op je rekeningafschrift. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 sep 2023

Retourmelding heeft 4 weken geduurd

In eerste instantie het verkeerde product gekregen. Toen een retourmelding gemaakt waar ik na 2 weken nog geen bericht op had ontvangen. Dus telefonisch contact opgenomen waarbij er gezegd werd dat ik voor het eind van de werkdag teruggebeld zou worden. Dit is niet gebeurt. De week daarna pas bericht gekregen dat ik het product kon terugsturen en dat ik de juiste zou krijgen. Slechte ervaring.
9 sep 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met Cookinglife! Wij ontvangen momenteel, door een storing bij DHL, veel pakketjes retour, waardoor onze retourafdeling het erg druk heeft. Daardoor duurt het soms wat langer om een retournering te verwerken. Onze excuses hiervoor! We wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jul 2023
Het versturen van de bestelling duurde veel langer dan op de website aangegeven. Via whatsapp was er geen contact te krijgen. Als compensatie zat er een cadeautje bij de bestelling, maar het was niet eens duidelijk wat het was en eigenlijk zit ik ook niet te wachten op extra ongevraagde spullen. Ze kunnen beter in de klantenservice investeren. Zou er niet snel weer wat bestellen.
1 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Ook bieden we onze excuses aan voor de slechte communicatie. We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren.  We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Voorraad op site klopt niet.

Bestelling geplaatst en betaald, artikel was in voorraad op de site. Binnen 10 tal minuten kreeg ik een email dat het product helaas niet op voorraad was. Ik heb daarop meteen gebeld om te vragen wanneer het art. weer op voorraad zou zijn, maar dat wist ze niet. Heb toen meteen bestelling geannuleerd. Inmiddels een week verder, maar geld is nog steeds niet teruggestort.
23 dec 2023
Beste H.J.W.S, Vervelend om te horen dat je verzoek tot annulering niet goed is gegaan, onze excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en de terugbetaling direct in orde is gemaakt.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023

Vorige keren prima. dit keer niet

Vorige keren prima! Dit keer minder. Wat een gigantisch slechte kwaliteit, het kwam al beschadigd binnen en leek totaal jiet op de foto. Eerder het zelfde product gekocht en toen was het wel goed maar ze bleven erbij dat het wel het juiste product was. Retouren kost 6,50 dus ik heb gemaild. Ik hoefde dit uiteindelijk niet te betalen maar een reactie duurde heel erg lang..
15 aug 2023
Beste klant, We vinden het vervelend om te horen dat je dit keer geen fijne ervaring hebt gehad bij Cookinglife! We bieden onze excuses aan voor de slechte communicatie. We doen nog steeds ons best om de achterstand, die ontstaan is door de overgang van systemen, weg te werken. Echter zorgt dit ervoor dat we niet binnen de gewenste tijd hebben kunnen reageren. We werken er als team hard aan om de achterstand weg te werken, zodat we klanten weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Fijn om te horen dat het uiteindelijk is opgelost We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 sep 2023

Servies (borden kapot)

Servies besteld en snel geleverd! Daarom twee sterren. Retouraanvraag, moet nog beoordeeld worden. Het liefst ontvang ik twee nieuwe borden, ipv alles retour te sturen. Geprobeerd te bellen met de klantenservice (om dit te bespreken) , ondanks dat ik de eerstvolgende ben krijg ik geen gehoor. Wat moet ik doen om contact te krijgen en twee nieuwe borden te ontvangen?
22 sep 2023
Beste Patricia, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling met schade hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! Wij verpakken met de grootste zorg jouw pakket, toch kan het helaas voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Ik heb nu gereageerd op jouw retouraanvraag en heb nieuwe borden voor jou besteld. Je hebt hierover een berichtje ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
12 okt 2023
De bestelling werd pas na 5 werkdagen geleverd, terwijl op de website staat dat een bestelling voor 20.00 uur besteld de andere dag wordt geleverd. Twee lange telefoontjes en 2 mails en veel ergernis, omdat het een cadeautje was en ik op de verjaardag met lege handen stond. De track en tracecode klopte niet, zodat ik het bezorgmoment niet kon wijzigen.
13 okt 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor het niet tijdig leveren van jouw bestelling! Wanneer bestellingen voor 20.00 zijn geplaatst, worden zij inderdaad de volgende dag bezorgd. Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan met jouw bestelling, waardoor deze niet op tijd is verzonden vanuit ons magazijn. Nogmaals excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om alle pakketjes zo snel mogelijk te versturen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
4 aug 2023
Klantenservice is onbereikbaar. Meerdere keren in de wacht gestaan voor uren en nogsteeds niemand gesproken. Heb 2 weken lang op mijn bestelling moeten wachten terwijl levertijd 2 werkdagen was. Webshop laat ook totaal niet weten dat het langer duurt ofzo. En neej dit lag niet aan PostNL want er was geen track & tracecode
8 aug 2023
Beste klant, We bieden onze excuses aan voor de lange levertijd! We kampen momenteel nog steeds met een achterstand die is ontstaan door de overgang van systemen. Hierdoor zijn sommige processen rondom orderverwerking vertraagd. Ook heeft dit ervoor gezorgd dat wij helaas nog niet altijd binnen de gewenste tijd kunnen reageren. We werken er met man en macht aan om deze achterstand weg te werken, zodat wij jou en andere klanten in de toekomst een betere service kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife