cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.672 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

17 mrt 2024

Vriendelijk en behulpzaam

Een van de producten die ik had besteld zou later worden geleverd. Ik kreeg daar duidelijke informatie over en het was geen probleem om de andere producten in de winkel te laten liggen totdat alles beschikbaar was. Het personeel in de winkel was vriendelijk en behulpzaam.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Inge, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service en het geduld en behulpzaamheid van ons team waardeert. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Veel plezier met je producten en hopelijk tot snel in een van onze winkels!

Prima product ….edoch …

Prima product , op zich tevreden ……., edoch …. Enig minpuntje: het geleverde product bleek ruwer ( minder goed afgewerkt) dan jullie getoonde product ……dit opgelost met slijpsteen , vijl en schuurpapier vervolgens de patina aangepast , Eindresultaat: zie foto
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ben, Bedankt voor je bericht en de feedback. Het spijt ons te horen dat het product wat ruwer was dan verwacht. We stellen het enorm op prijs dat je de tijd hebt genomen om dit probleem op te lossen en je eindresultaat met ons te delen. Zou je ons ook een foto kunnen sturen van het originele product zoals je deze ontvangen hebt? Dit helpt ons om te begrijpen om de fouten in de toekomst te voorkomen. We kijken uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Voor het vullen van de cremebrulee brander zou je verwachten dat het vullen met gas geen probleem is. Helaas vliegt al het gas er langs en de opzet stukjes passen er niet op. De rest van de producten werken wel naar behoren.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sylvana, Wat vervelend om te horen dat het vullen van de crème brûlée brander niet helemaal soepel verloopt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat je niet de juiste gasvulling gebruikt. We hebben bijvoorbeeld de Cosy & Trendy Gas Navulling Butaan 90 ml in ons assortiment, die perfect zou moeten passen: https://cookinglife.nl/cosy-trendy-gasvulling-90ml/ Wij hopen dat deze tip het vullen van de crème brûlée brander makkelijker zal verlopen! Fijn dat de overige producten naar wens zijn :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Super snelle bezorging

Wat een super snelle bezorging, beide keren dat ik besteld heb werd het pakje de volgende dag al geleverd. We zijn heel erg blij met de mooie placemats!
24 feb 2024
Beste Carla, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle bezorging en de mooie placemats! Daar doen we het voor. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten tijdens het tafelen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
communicatie tussen hoofdvestiging en winkel moet beter. te lang op de ontvangst mail moeten wachten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste R van Wijk, Bedankt voor je feedback. We nemen dit zeer serieus en zullen dit intern bespreken om onze communicatie te verbeteren. We vinden het vervelend dat je langer op de ontvangstmail hebt moeten wachten dan zou moeten. We hopen je ondanks dit ongemak in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife.
Ik miste bezorgen bij een afhaalpunt. Verder niets te klagen.
24 feb 2024
Beste Dennis, Bedankt voor je review en feedback. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten van onze service vinden. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service, maar we nemen je feedback over de bezorging bij afhaalpunten zeker mee. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en feedback van onze klanten is daarin essentieel. Hopelijk kunnen we in de toekomst de optie voor bezorging bij een afhaalpunt aanbieden. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en als je nog andere opmerkingen of suggesties hebt, horen we die graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Goed!

Goed en stevig verpakt, volgende dag bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J.G Falhaber, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je product is verpakt. Veel plezier met je aankoop!
3 mrt 2024
Netjes op tijd bezorgd in goede staat.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gerry Stollenga, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij om te horen dat je het nieuwe dienblad snel hebt mogen ontvangen.  Mocht je in de toekomst vragen hebben, stel deze gerust :)  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling is naar wens ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Croque Madame, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! We hopen dat je er veel plezier van hebt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, dan staan we altijd voor je klaar.

Prima

Goed en snel geregeld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thijs, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je nieuwe theeglazen. Veel drink plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Claudia, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Geniet van je aankoop en als er nog vragen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Conrardus, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.  Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
HL
Harry L.
Deventer
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harry, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat je ons vier sterren hebt gegeven, waarvoor dank. Als je nog opmerkingen of suggesties hebt over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, horen we dat graag. We streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren, dus je feedback is zeer welkom!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve beoordeling.  We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze diensten!  Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel kookplezier met je nieuwe hapjespan en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Riet, Bedankt voor je mooie review!  Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe koekenpan.  Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste C.N. Biegstraaten, Bedankt voor de 4 sterren! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Mocht je feedback hebben over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mustafa, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Cookinglife. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Robert, Bedankt voor de 4-sterrenbeoordeling! We zien dat je geen opmerkingen hebt toegevoegd, maar als er iets is dat we kunnen verbeteren of als je vragen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om te helpen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Michiel, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat is waar we het voor doen!
SD
Sabine D.
Wijdenes
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sabine, Bedankt voor de 4-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als er iets is dat we kunnen doen om je ervaring tot een 5-sterren ervaring te maken, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife