Yellow Webshop- Logo - Beoordelingen

Yellow Webshop

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden82 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2022
Yellow Webshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Yellow webshop biedt goede , diverse , handige en leuke producten aan in verschillende categorieën voor gewone en redelijke prijzen , die heel normaal en acceptabel zijn De Yellow webshop website is overzichtelijk en werkt logisch en snel Je bestelde producten worden netjes verpakt en snel verzonden Je bent bij Yellow webshop op de juiste plek als je op zoek bent naar dagelijkse , handige en fijne producten met vriendelijke groeten dhr. Z. Arikan Rotterdam , 15-8-2023

16 mei 2023
De parasol voet was onbruikbaar, ik heb de houder er met een hamer in moeten slaan dus onbruikbaar . Ik had er trouwens 3 besteld , 2 ervan weggegooid

Beoordelingen voor Yellow Webshop

16 mei 2023