Yellow Webshop- Logo - Beoordelingen

Yellow Webshop

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden82 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2022
Yellow Webshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Yellow webshop biedt goede , diverse , handige en leuke producten aan in verschillende categorieën voor gewone en redelijke prijzen , die heel normaal en acceptabel zijn De Yellow webshop website is overzichtelijk en werkt logisch en snel Je bestelde producten worden netjes verpakt en snel verzonden Je bent bij Yellow webshop op de juiste plek als je op zoek bent naar dagelijkse , handige en fijne producten met vriendelijke groeten dhr. Z. Arikan Rotterdam , 15-8-2023

16 mei 2023
De parasol voet was onbruikbaar, ik heb de houder er met een hamer in moeten slaan dus onbruikbaar . Ik had er trouwens 3 besteld , 2 ervan weggegooid

Beoordelingen voor Yellow Webshop

SD
Solange D.
Gijzegem

Zeer snelle levering - perfecte afhandeling

Ik bestelde led-lichtjes op batterijen om aan een vest van een carnavalkostuum te naaien. Ik wou koud-witte lichtjes. Er stond geen kleur in de beschrijving. Ik ontving roze lichtjes. Na contact via mail kreeg ik snel antwoord dat ze de beschrijving zouden aanpassen en enkel warm witte lichtjes hadden. ik had dat niet nodig en kreeg het aankoopbedrag volledig terugbetaald! Top gedaan!
Alles prima goed verpakt en prima op tijd
Lekker snelle levering en een goede prijs
Erg vlot. Was er de volgende dag al.
Snel en gemakkelijk
Niks mis
17 feb 2024
Prima ervaring, snel geleverd met track en trace
Antwoord van Yellow Webshop
Fijn om te horen dat u tevreden bent!
De keuze aan artikelen!
Antwoord van Yellow Webshop
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen!
Kerstboom besteld. Royal Washington. Heel tevreden over de boom maar bezorging ging ook goed!
Antwoord van Yellow Webshop
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u veel plezier met de aankoop!
24 dec 2023
Goede morgen, dank voor de snelle en correcte service.
Antwoord van Yellow Webshop
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Fijne klantenservice en een snelle levering.
Antwoord van Yellow Webshop
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn om te horen dat u tevreden bent!
14 aug 2023

Yellow webshop biedt veel goede en veel fijne producten aan

FL
Frans L.
Amstenrade
2 jul 2023

Een verademing om zaken mee te doen

Het bedrijf houdt zich perfect aan hetgeen op de site staat. Dus snel een telefonische afspraak, op afgesproken tijd leveren, plaatsen en alle verpakking meenemen. En een flesje wijn als extraatje. Zeer vriendelijk. Kortom een superervaring!
21 jun 2023
Snelle levering en netjes gebeld hoelaat ik de chauffeur er zou zijn. Minpuntje vind ik wel dat de parasol een "bouwpakket" is en te zwaar en te groot om dat in je uppie in elkaar te zetten.
24 nov 2023
De website was overzichtelijk en de klantenservice heeft ons uitstekend geholpen.
24 nov 2023
Snelle levering, goede product omschrijving.
19 okt 2023
Goed verpakt en super snelle levering.
27 okt 2023
Wat fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop!
SS
23 nov 2023
Vlot bestelling en snelle levering
24 nov 2023
Wat fijn dat de bestelling snel is aangekomen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen!
15 nov 2023
Vlot, snel en duidelijk
24 nov 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
17 mei 2023
Keurig op tijd gebracht.