horecastyle.nl

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.560 beoordelingen in totaal

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin artikelen die niet op voorraad waren en vroeg me af waarom het lang duurde voordat het bezorgd werd. Na contact met de klantenservice werd mij een alternatief geboden dat wel op voorraad was. Na goed overleg zijn de artikelen meteen verstuurd en had ik ze de volgende ochtend al in huis. Wat een fijne service.

Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen... Allemaal bestek in dessertformaat, terwijl ik ook de helft in dinertformaat had besteld... en wel betaald voor dinerformaat. Gemaild, maar tot nu toe nog geen reactie..

Beoordelingen voor horecastyle.nl

JW
Jan M. W.
Hoogezand
6 jul 2023

Proberen niet te verkopen om te verkopen.

Ik wilde een wok voor mijn Miele inductiebrander. Miele verkoopt pannen die erin passen maar die zijn erg duur en met anti aanbaklaag. Bij vragen over de wok die ik wilde bestellen waren ze eerlijk en voorzichtig dat het wellicht niet zou passen. Dit gaf veel vertrouwen. Ik heb hem toch gekocht en de wok paste. Ben er heel erg blij mee!
24 mei 2023
Ik ben erg blij met het bestek. Een jaar geleden heb ik voor het eerst een set van 30 stuks besteld. Tot nu toe zijn ze nog goed! Afwassen in de vaatwasser is geen probleem. Geen roest, een beetje bekrast maar dat vind ik normaal in verbrand met gebruiken. Ik heb er net weer 30 gekocht. Nu heb ik een mooie set voor 12 personen.
14 jun 2023

Geweldige service retour afhandeling

Na ontvangst van een verkeerde bestelling, heb ik klanten service een bericht verzonden, waarna ik binnen een 1/2 uur een antwoord kreeg en het probleem direct werd opgelost. Een dag later had ik de juiste beslissing binnen. Geweldig snelle service waar menig bedrijf een voorbeeld aan mag nemen.
24 apr 2023

Snelle levering en goede klantenservice.

Snelle levering, goede kwaliteit van de artikelen. Klantenservice was ook erg behulpvol, Het enige verbeterpuntje is om het retourneren iets makkelijker te maken door het adres te vermelden bij de retourinformatie. Verder erg tevreden, en bestel hier zeker nog wel eens!