horecastyle.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.581 beoordelingen in totaal

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin artikelen die niet op voorraad waren en vroeg me af waarom het lang duurde voordat het bezorgd werd. Na contact met de klantenservice werd mij een alternatief geboden dat wel op voorraad was. Na goed overleg zijn de artikelen meteen verstuurd en had ik ze de volgende ochtend al in huis. Wat een fijne service.

18 feb 2024
Het verzenden kan beter. Heeft een week geduurd. Voor 15 uur besteld, volgende werkdag verzonden! klopt niet. Ook bij aanmelding bij Gls duurde het nog twee dagen voordat het werkelijk werd opgehaald.

Beoordelingen voor horecastyle.nl

Wordt beoordeeld
producten verleden week maandag besteld inmiddels een week verder. en nog niks gehoord of gezien. erg jammer
18 feb 2024
10 okt 2023
Mijn bestelling dateert van 3 oktober, sindsdien heb ik nog geen enkel bericht ontvangen ondanks mijn e-mail van gisteren naar deze firma, geen ENKELE reactie ! Al wel betaald !
27 jun 2023

verzending

Wat jammer is dat men de bestelling wel dezelfde dag aanmaakt maar nog niet verzend. Er wordt dan alleen een label aangemaakt. Helaas komt de order pas 3 dagen later binnen.
27 aug 2023

Levertijd langer dan beloofd.

Levertijd 1tot 3 niet 5 werkdagen. Als je de belofte niet kan nakomen, niet op de site vermelden dan.
8 mei 2023
Communiceren over levering ook als die later blijkt te zijn dan gepland.
RV
Roger V.
Roeselare
29 jun 2023
Bestelling van 22/6 nog steeds niet geleverd
28 jul 2023
We hebben op 27/07/2023 nog niets ontvangen.