horecastyle.nl

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.560 beoordelingen in totaal

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin artikelen die niet op voorraad waren en vroeg me af waarom het lang duurde voordat het bezorgd werd. Na contact met de klantenservice werd mij een alternatief geboden dat wel op voorraad was. Na goed overleg zijn de artikelen meteen verstuurd en had ik ze de volgende ochtend al in huis. Wat een fijne service.

Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen... Allemaal bestek in dessertformaat, terwijl ik ook de helft in dinertformaat had besteld... en wel betaald voor dinerformaat. Gemaild, maar tot nu toe nog geen reactie..

Beoordelingen voor horecastyle.nl

Verkeerde artikelen…