allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.850 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 okt 2017
allesvooruwvloer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mrt 2024
De kwaliteit van de geleverde spullen is prima. Alleen had de manier van inpakken in de doos kan anders . De flessen zijn verzonden in een doos die te groot was. De lege ruimte werd opgevuld met stukjes piepschuim. Dit moet de ontvanger opruimen en de stukjes naar de afvalplaats van de Gemeente brengen. Mag niet bij het restafval. Voortaan opvullen met papieren proppen. Handiger en milieuvriendel

Alles voor uw vloer geeft op de website aan dat ze alles wat voor 23:30 is besteld de volgende dag bezorgen. Ik heb nu al meerdere malen heel erg lang moeten wachten voordat het product bezorgd werd, waardoor ik in de knel kwam met andere afspraken (levering van meubilair). Ze reageren ook niet op de mail. Een keer kan gebeuren, maar dit is nu de derde keer dat producten erg laat geleverd worden (in tegenstelling tot wat ze beloven). Jammer.

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

Ga zo door
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Dank je wel, gaan we doen.
....
...
Bedankt!
ND
N.P.T. d.
Schiedam
Wacht al een week op mijn bestelling. Hoor niks meer over stand van zaken na een mail over niet op voorraad zijn van het artikel, wat overigens niet op de website stond.
23 mrt 2024
Bij vragen over je bestelling kuin je beter rechtstreeks contact opnemen. Volgens onze administratie is de bestelling bezorgd. Er kan natuurlijk ook altijd iets mis zijn met de bezorging. Wanneer je rechtsreeks contact opneemt kunnen wij snel handelen.
Ik heb de bestelling geplaatst 5 dagen geleden en gehoord dat er enkele dagen vertraging was. Sindsdien niets meer gehoord. Waar blijft mijn bestelling ?
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wanneer je vragen hebt over je bestelling neem dan contact op met info@allesvooruwvloer.nl. Dan kan er nagekeken worden wat er eventueel mis is met je bestelling. Zo kan het zijn dat de bezorger voor een dichte deur stond en het later nogmaals probeert of bij de buren of een afhaallocatie heeft achter gelaten.
ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling. Onze nieuwe vloer blauwe plavei moet dringend gereinigd worden . Het was belooft om snelle levering.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wij zijn voor de levering ook altijd afhankelijk van én de bezorger én of je zelf thuis bent. Het is altijd handig om de track&trace te volgen zodat de bezorger niet voor een dichte deur staat en de bezorging onnodig vertraging oplevert. Volgens onze gegevens is het bezorgd.
Dinsdag 5 maart jl besteld en betaald. Bevestiging ontvangen. En tot op heden nog niets vernomen cq ontvangen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Heb beste kun je altijd rechtstreeks contact opnemen wanneer je de status van de zending wilt weten. Er kan altijd iets aan de hand zijn waardoor je zending nog niet geleverd is. Dat kan ook bij de bezorger liggen of wellicht is het pakket onderweg beschadigd. Dit zien wij niet altijd gelijk, maar wanneer wij hier achteraan gaan kunnen we wel snel actie ondernemen en de bestelling indien nodig nogmaals sturen.

Niet klantvriendelijk

Heb verkeerd gezonden produkt teruggestuurd maar nog steeds geen geld teruggestort.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wij hebben het product nog niet retour ontvangen. Je begrijpt dat wij pas geld terugstorten wanneer wij het product goed ontvangen hebben. Via de gestuurde track&trace is duidelijk zichtbaar dat het nog onderweg is. Wanneer het bij ons binnen komt wordt het gecontroleerd en wanneer alles goed is, wordt het bedrag verrekend..
17 mrt 2024
Still haven’t come back to me on query raised about the ordered product.
23 mrt 2024
Ik zie dat je mail in de spam is gekomen. Wij zijn een Nederlandse website en blijkbaar reageert ons spamfilter dan wat sneller op een andere taal. Het is inmiddels opgelost.
De vloerreiniger is niet op voorraad en heb al dagen niets meer gehoord!
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het kan inderdaad zo zijn dat we net door onze voorraad heen zijn toen je bestelde. Normaliter wordt de voorraad met 2-3 werkdagen weer aangevuld. Dat is hier ook het geval, alleen het weekend zat er tussen en dan lijkt het wellicht wat langer. Wij sturen altijd een automatische mail wanneer iets niet op voorraad is met ook de keuze om eventueel de rest van de bestelling al wel te versturen. Wanneer je vragen hebt over de levering kun je beter even rechtstreeks contact met ons opnemen door te bellen of te mailen. Het is inmiddels geleverd.
Heb nog steeds de bestelling niet ontvangen !
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het kan soms zijn dat ook wij iets niet op voorraad hebben. Dit wordt altijd direct gecommuniceerd. Het is beter om rechtstreeks contact met ons te hebben wanneer je vragen hebt.
10 mrt 2024
Niets ontvangen en geen communicatie
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wat vreemd, want volgens onze administratie is er wel gewoon binnen een dag gereageerd op je mail en is de bestelling inmiddels ook onderweg.