allesvooruwvloer.nlBeoordelingen

allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl - producten voor schoonmaak en onderhoud van vloeren

allesvoorUWvloer heeft het grootste assortiment vloerverzorgingsproducten voor het schoonmaken en onderhouden van vloeren zoals houten vloeren, PVC, tegels, laminaat en natuursteen. U kiest eenvoudig uw soort vloer, kies op merk of typ (een deel van) de productnaam in het zoekvenster in. In deze webwinkel vindt u alle bekende merken zoals Osmo, Woca, HMK-Moeller Stone Care, Litfhofin, Mflor, Forbo, James, Quick Step, Floorservice, Aquamarijn, Vestol en Lecol. Uw bestelling wordt gratis verzonden vanaf €35,- en wanneer u op werkdagen voor 23.30 besteld heeft u doorgaans uw bestelling de volgende werkdag al in huis.
alles voor UW vloer VoF
Trasmolenlaan 12
3447 GZ Woerden

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

4.63/5.00

380 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over allesvooruwvloer.nl

niets ontvangen
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Dit is natuurlijk vervelend, maar er kan altijd wat misgaan. Jammer dat je niet even direct contact met ons hebt opgenomen want dan kunnen wij het direct oplossen.
niets ontvangen
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Dat is natuurlijk vervelend, maar bij deze order is de betaling niet gelukt. Hier wordt ook direct melding van gegeven. Wanneer een betaling niet lukt komt de order bij ons ook niet binnen en versturen wij uiteraard ook niet.
Mijn bestelling is niet op voorraad......... Verdere berichten blijven uit!!
Ik heb het product oil-ex op mijn granieten aanrechtblad gebruikt, om een vetvlek te verwijderen. Het resultaat is nul. Er is werkelijk niets veranderd na 10 uur inwerktijd. Zonde van het geld ik heb er niks aan!
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het is natuurlijk altijd vervelend dat een product niet het gewenste resultaat oplevert. Wij staan hier altijd voor klaar om samen het probleem alsnog op te lossen. Dit is echter de shopbeoordeling, terwijl hier enkel het product beoordeeld wordt. Het product is de volgende dag geleverd en er is geen contact geweest met de klantenservice.
Ik weet niet of het product goed of slecht is , ik neem aan dat het goed is , maar ik heb het pakket nog niet ontvangen, het is ook nog niet ingenomen door DHL volgens track&trace
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Bij ons op de site is altijd de voorraad te zien. Je weet dus van te voren of iets op voorraad is of niet. Wanneer het niet op voorraad is krijg je hiervan automatisch een mail. De voorraad is aangevuld en de bestelling is reeds verstuurd. Mocht je vragen hebben kun je het beste rechtstreeks met ons contact opnemen.
nog steeds niks ontvangen en wel betaald .
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wij informeren hier altijd over, in dit geval laat de leverancier het helaas even afwegen, maar we zoeken altijd naar een goede oplossing wanneer er haast bij is. Neem even contact op om een alternatief te overleggen.