allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.850 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 okt 2017
allesvooruwvloer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mrt 2024
De kwaliteit van de geleverde spullen is prima. Alleen had de manier van inpakken in de doos kan anders . De flessen zijn verzonden in een doos die te groot was. De lege ruimte werd opgevuld met stukjes piepschuim. Dit moet de ontvanger opruimen en de stukjes naar de afvalplaats van de Gemeente brengen. Mag niet bij het restafval. Voortaan opvullen met papieren proppen. Handiger en milieuvriendel

Alles voor uw vloer geeft op de website aan dat ze alles wat voor 23:30 is besteld de volgende dag bezorgen. Ik heb nu al meerdere malen heel erg lang moeten wachten voordat het product bezorgd werd, waardoor ik in de knel kwam met andere afspraken (levering van meubilair). Ze reageren ook niet op de mail. Een keer kan gebeuren, maar dit is nu de derde keer dat producten erg laat geleverd worden (in tegenstelling tot wat ze beloven). Jammer.

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

25 aug 2023

Misleidend t.a.v. snelle levering.

Op de site wordt op meerdere plekken expliciet gemeld dat voorraadartikelen bij tijdige bestelling de volgende dag geleverd worden. Deze belofte wordt NIET waargemaakt.
3 okt 2023
heb de producten nog steeds niet ontvangen en krijg bedrijf niet te pakken. Geen idee waar spullen zijn!
12 okt 2023
Vervelend om te horen, maar wij kunnen geen mail terugvinden met deze vraag. Volgens onze gegevens zijn de producten wel geleverd. Neem even per mail contact op dan kunnen we uitzoeken waar het mis is gegaan.
17 aug 2023
artikelen leveren of geld direct terug storten en de niet leverbare artikelen uit U site verwijderen
25 nov 2023
Ik heb mijn bestelling gewoon nog niet ontvangen omdat het niet voorradig was
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
De voorraad is inmiddels aangevuld en we hebben geleverd.
3 dec 2023

Slechte service

Duurt al meer als een week en heb mijn spullen nog niet binnen!
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Dit was even een combinatie van veel bestellingen én black friday drukte. Inmiddels is het verstuurd.
29 okt 2023

wel betaald, (nog) niet geleverd

ik zit nog steeds te wachten op de (betaalde) levering
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Helaas heeft de leverancier een probleem met de aanlevering van de grondstoffen. Hierdoor wordt er niets geproduceerd en uiteraard ook niets geleverd. Dit hebben wij reeds gemaild.
21 aug 2023
ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
Bestelling is nog steeds niet afgeleverd!
13 mei 2023
Wij hebben het produkt nog niet ontvangen
AV
Anja v.
Putten
21 sep 2023
Ik heb de halve bestelling gekregen
12 okt 2023
Het kan zijn dat door de grootte van de bestelling, of door bijvoorbeeld een steel de bestelling in verschillende dozen verpakt wordt. Hierdoor wordt een bestelling soms in 2x geleverd.
4 mei 2023
Bestelling is nog niet geleverd
De bestelde spullen leveren
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
De leverancier heeft momenteel problemen met de grondstoftoevoer. Hierdoor is de royl milde reiniger tijdelijk niet leverbaar. De verwachting is dat wij deze maand weer kunnen gaan leveren. Dit staat ook vermeld bij het product wanneer je besteld.
7 sep 2023
Nog steeds niet geleverd
12 okt 2023
Helaas had de leverancier dit product ook niet op voorraad waardoor het even wat langer wachten was. Inmiddels is het wel geleverd. Wij hebben 97% van onze producten op voorraad. Wanneer iets niet op voorraad is staat dit bij het product vermeld én krijg je hiervan een automatische mail na bestellen.
26 sep 2023
Nog niet binnen
17 okt 2023
Wij zijn in deze ook afhankelijk van de bezorging, maar ook van het goed invullen van het adres. In dit geval was de bezorging mislukt. Vraag dit altijd even na via de mail, dat gaat het snelst. Wij hebben de bestelling opnieuw verstuurd en de tweede keer is het wel goed aangekomen.
3 okt 2023
Helpt niet
12 okt 2023
Wat jammer dat het product niet helpt. Elke vlek is natuurlijk anders. Onze Zwarte Vlekken Verwijderaar is bedoeld voor zwarte vlekken in eiken die ontstaan zijn door een reactie met het looizuur in het eiken. Daar horen wij alleen maar positieve verhalen over. Op andere houtsoorten/vloeren werkt het helaas niet. Je kunt ons altijd mailen met je probleem, dan gaan wij samen het probleem zo goed mogelijk oplossen.