allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl

328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.823 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 okt 2017
allesvooruwvloer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De kwaliteit van de geleverde spullen is prima. Alleen had de manier van inpakken in de doos kan anders . De flessen zijn verzonden in een doos die te groot was. De lege ruimte werd opgevuld met stukjes piepschuim. Dit moet de ontvanger opruimen en de stukjes naar de afvalplaats van de Gemeente brengen. Mag niet bij het restafval. Voortaan opvullen met papieren proppen. Handiger en milieuvriendel

21 nov 2023
Het pakket is wel afgeleverd en wel op zaterdag 11 november om 15:40. Maar niet in Heerde maar op adres Dommel 11, 1703JM Heerhugowaard. Zie ook de mail van DHL je pakket is bezorgd helemaal onder aan deze mail. We hebben eerder bij jullie LECOL polish en clean reiniger besteld en willen hier graag mee aan de slag waarvoor we dit product nodig hebben. Graag horen wij van jullie hoe dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Met vriendelijke groeten, Rita List

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

Bestelling laat lang wachten Je besteld iets en vervolgens blijkt het niet voorradig te zijn en heb je als klant geen idee wanneer het komt
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Je kunt ons altijd even bellen of mailen om dit na te vragen. Wij sturen altijd automatisch een mail wanneer een artikel niet voorradig blijkt te zijn, maar wanneer je exact wilt weten wanneer het bij jou bezorgd wordt kun je dit navragen. Ik zie dat het in dit geval om een artikel gaat die bij de leverancier ook niet op voorraad was. Dat is inmiddels opgelost.
Ik heb twee deurmatten besteld en betaald. Die blijken niet op voorraad. Kan gebeuren. Maar nu hoor ik helemaal niets meer.
Wacht al een week op mijn bestelling. Hoor niks meer over stand van zaken na een mail over niet op voorraad zijn van het artikel, wat overigens niet op de website stond.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Bij vragen over je bestelling kuin je beter rechtstreeks contact opnemen. Volgens onze administratie is de bestelling bezorgd. Er kan natuurlijk ook altijd iets mis zijn met de bezorging. Wanneer je rechtsreeks contact opneemt kunnen wij snel handelen.
Ik heb de bestelling geplaatst 5 dagen geleden en gehoord dat er enkele dagen vertraging was. Sindsdien niets meer gehoord. Waar blijft mijn bestelling ?
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wanneer je vragen hebt over je bestelling neem dan contact op met info@allesvooruwvloer.nl. Dan kan er nagekeken worden wat er eventueel mis is met je bestelling. Zo kan het zijn dat de bezorger voor een dichte deur stond en het later nogmaals probeert of bij de buren of een afhaallocatie heeft achter gelaten.
ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling. Onze nieuwe vloer blauwe plavei moet dringend gereinigd worden . Het was belooft om snelle levering.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wij zijn voor de levering ook altijd afhankelijk van én de bezorger én of je zelf thuis bent. Het is altijd handig om de track&trace te volgen zodat de bezorger niet voor een dichte deur staat en de bezorging onnodig vertraging oplevert. Volgens onze gegevens is het bezorgd.
Dinsdag 5 maart jl besteld en betaald. Bevestiging ontvangen. En tot op heden nog niets vernomen cq ontvangen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Heb beste kun je altijd rechtstreeks contact opnemen wanneer je de status van de zending wilt weten. Er kan altijd iets aan de hand zijn waardoor je zending nog niet geleverd is. Dat kan ook bij de bezorger liggen of wellicht is het pakket onderweg beschadigd. Dit zien wij niet altijd gelijk, maar wanneer wij hier achteraan gaan kunnen we wel snel actie ondernemen en de bestelling indien nodig nogmaals sturen.
Still haven’t come back to me on query raised about the ordered product.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Ik zie dat je mail in de spam is gekomen. Wij zijn een Nederlandse website en blijkbaar reageert ons spamfilter dan wat sneller op een andere taal. Het is inmiddels opgelost.
De vloerreiniger is niet op voorraad en heb al dagen niets meer gehoord!
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het kan inderdaad zo zijn dat we net door onze voorraad heen zijn toen je bestelde. Normaliter wordt de voorraad met 2-3 werkdagen weer aangevuld. Dat is hier ook het geval, alleen het weekend zat er tussen en dan lijkt het wellicht wat langer. Wij sturen altijd een automatische mail wanneer iets niet op voorraad is met ook de keuze om eventueel de rest van de bestelling al wel te versturen. Wanneer je vragen hebt over de levering kun je beter even rechtstreeks contact met ons opnemen door te bellen of te mailen. Het is inmiddels geleverd.
Heb nog steeds de bestelling niet ontvangen !
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het kan soms zijn dat ook wij iets niet op voorraad hebben. Dit wordt altijd direct gecommuniceerd. Het is beter om rechtstreeks contact met ons te hebben wanneer je vragen hebt.
10 mrt 2024
Niets ontvangen en geen communicatie
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Wat vreemd, want volgens onze administratie is er wel gewoon binnen een dag gereageerd op je mail en is de bestelling inmiddels ook onderweg.
Wacht al 14 dagen op product
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Ook wij moeten helaas soms wachten op aanvulling, maar het is inmiddels onderweg.

Slechte voorraad informatie

Na 8 dagen heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Volgens de website is alles op voorraad maar dit blijkt verkeerde informatie te zijn. Bestelling liep vlot. Nu nog de levering.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Een product is helaas door de leverancier fout geleverd. Dit wordt nageleverd en zo snel mogelijk verzonden.
Artikel betaald daarna pas bericht dat 1 niet op voorraad was 7 dagen later pas gekregen. Verders alles netjes verlopen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het kan zijn dat tijdens het bestellen het product uitverkocht raakt. Dan zie je dit inderdaad pas later. Fijn dat je over de rest wel tevreden bent.
18 jan 2024
Bestelling 10 dagen later ontvangen. Leverings probleem. Nu ontvangen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Helaas was onze voorraad wat later aangevuld dan gepland na de feestdagen. Gelukkig is dat nu opgelost.

Vloer polish

Jullie geven aan dat het product op voorraad is en de volgende dag geleverd aan huis.... Ben nu bijna een week verder en nog niks ontvangen !!! Haal het volgende keer wel weer in de winkel...
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Vreemd, want wanneer een artikel niet op voorraad is staat dit gemeld op onze site. Verder is je bestelling volgens onze administratie bezorgd. Ik zie verder geen mail bij ons met een vraag hierover. Wanneer de order niet bezorgd is kun je het beste rechtstreeks contact met ons opnemen via info@allesvooruwvloer.nl
6 jan 2024
Bestelde artikel is nog niet geleverd. Staat in back order. Duurt erg lang en je wordt niet op de hoogte gehouden.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Door de feestdagen is onze voorraad wat vertraagd aangevuld. Wij sturen wel degelijk een (automatische) mail wanneer een artikel niet op voorraad is zodat je op de hoogte bent. Een mail wordt doorgaans binnen 1 werkdag beantwoord. Inmiddels is het bezorgd.
6 jan 2024
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Iets met voorraad maar zou er volgens "uw vloer" er al wel moeten zijn
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Helaas is dit door drukte bij PostNL vertraagd geleverd, maar inmiddels wel geleverd.
Bestelde producten nog steeds niet geleverd
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Helaas door de feestdagen zat er wat vertraging in het aanvullen van onze voorraad. Hier is mailcontact over geweest en er is ook een alternatief aangeboden dat wel direct leverbaar is.
Nog steeds geen product ontvangen
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Volgens onze gegevens is de bestelling inmiddels wel geleverd.
3 dec 2023

Slechte service

Duurt al meer als een week en heb mijn spullen nog niet binnen!
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Dit was even een combinatie van veel bestellingen én black friday drukte. Inmiddels is het verstuurd.