allesvooruwvloer.nlBeoordelingen

allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl - producten voor schoonmaak en onderhoud van vloeren

allesvoorUWvloer heeft het grootste assortiment vloerverzorgingsproducten voor het schoonmaken en onderhouden van vloeren zoals houten vloeren, PVC, tegels, laminaat en natuursteen. U kiest eenvoudig uw soort vloer, kies op merk of typ (een deel van) de productnaam in het zoekvenster in. In deze webwinkel vindt u alle bekende merken zoals Osmo, Woca, HMK-Moeller Stone Care, Litfhofin, Mflor, Forbo, James, Quick Step, Floorservice, Aquamarijn, Vestol en Lecol. Uw bestelling wordt gratis verzonden vanaf €35,- en wanneer u op werkdagen voor 23.30 besteld heeft u doorgaans uw bestelling de volgende werkdag al in huis.
alles voor UW vloer VoF
Trasmolenlaan 12
3447 GZ Woerden

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

4.63/5.00

380 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over allesvooruwvloer.nl

Verkeerde artikel geleverd maar zeer goed opgelost
Producten waren in webshop op voorraad maar na bestellen stond alles in backorder zonder indicatie wanneer geleverd wordt. Enkele dagen later kwam het plotseling geleverd. Kan beter..
levering was niet volledig. Later nageleverd. De communicatie van tijd en dag van levering steeds uitgesteld en ook op laatste moment.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het is natuurlijk vervelend wanneer iets vertraging oplevert. Bij de levering van de producten zijn wij echter afhankelijk van de bezorgers die in deze tijd een veel grotere hoeveelheid te verwerken krijgen dan normaal is. Hierdoor zijn er inderdaad leveringen die later worden geleverd dan in eerste instantie de planning was.
Vreemd , bestelling nog niet geplaatst en al een melding ontvangen : bedankt voor uw bestelling. Bestelling afgerond en betaald en melding ontvangen : niet in voorraad..!? Beoordeling zou toch meer punten krijgen . Na 7 dagen binnen en wel in orde .
Ik ben een vrouw met mijn eigen naam, een Duitse achternaam, zonder ch! Ik zit op Facebook, Ervaringen.nl en op Tripadvisor. En ik bestel al 25 jaar online. Twee kleurstiften besteld. Minpunten: geen persoonlijk kaartje met bedankt voor de bestelling. Verzendkosten zijn duur. Mw. Henriëtte Swartz B. Ed ( Bachelor of Education)
4 maal werd de levering verlaat. Begrijpelijk onder deze omstandigheden maar dan beter van bij het begin een andere leverdatum aangeven
Op de site was niet vermeld dat dit middel niet gebruikt kon worden op terrastegels als het middel via de waterafvoer van het terras in het oppervlaktewater terecht kon komen wat bij ons het geval is.
Plaatje bij artikel is onjuist. Daardoor ben ik wel misleid geworden, maar ik dien geen klacht in want omschrijving was wel correct.
over de levering kunnen wij geen goede beoordeling geven het is de eerste levering. De omschrijving(en) van het artikel zijn goed omschreven. Over de service kunnen wij geen beoordeling geven.