allesvooruwvloer.nl- Logo - Beoordelingen

allesvooruwvloer.nl

325 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.824 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 okt 2017
allesvooruwvloer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De kwaliteit van de geleverde spullen is prima. Alleen had de manier van inpakken in de doos kan anders . De flessen zijn verzonden in een doos die te groot was. De lege ruimte werd opgevuld met stukjes piepschuim. Dit moet de ontvanger opruimen en de stukjes naar de afvalplaats van de Gemeente brengen. Mag niet bij het restafval. Voortaan opvullen met papieren proppen. Handiger en milieuvriendel

21 nov 2023
Het pakket is wel afgeleverd en wel op zaterdag 11 november om 15:40. Maar niet in Heerde maar op adres Dommel 11, 1703JM Heerhugowaard. Zie ook de mail van DHL je pakket is bezorgd helemaal onder aan deze mail. We hebben eerder bij jullie LECOL polish en clean reiniger besteld en willen hier graag mee aan de slag waarvoor we dit product nodig hebben. Graag horen wij van jullie hoe dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Met vriendelijke groeten, Rita List

Beoordelingen voor allesvooruwvloer.nl

Bestelling laat lang wachten Je besteld iets en vervolgens blijkt het niet voorradig te zijn en heb je als klant geen idee wanneer het komt
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Je kunt ons altijd even bellen of mailen om dit na te vragen. Wij sturen altijd automatisch een mail wanneer een artikel niet voorradig blijkt te zijn, maar wanneer je exact wilt weten wanneer het bij jou bezorgd wordt kun je dit navragen. Ik zie dat het in dit geval om een artikel gaat die bij de leverancier ook niet op voorraad was. Dat is inmiddels opgelost.
Ik heb twee deurmatten besteld en betaald. Die blijken niet op voorraad. Kan gebeuren. Maar nu hoor ik helemaal niets meer.

Slechte voorraad informatie

Na 8 dagen heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Volgens de website is alles op voorraad maar dit blijkt verkeerde informatie te zijn. Bestelling liep vlot. Nu nog de levering.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Een product is helaas door de leverancier fout geleverd. Dit wordt nageleverd en zo snel mogelijk verzonden.
Artikel betaald daarna pas bericht dat 1 niet op voorraad was 7 dagen later pas gekregen. Verders alles netjes verlopen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Het kan zijn dat tijdens het bestellen het product uitverkocht raakt. Dan zie je dit inderdaad pas later. Fijn dat je over de rest wel tevreden bent.
18 jan 2024
Bestelling 10 dagen later ontvangen. Leverings probleem. Nu ontvangen.
Antwoord van allesvooruwvloer.nl
Helaas was onze voorraad wat later aangevuld dan gepland na de feestdagen. Gelukkig is dat nu opgelost.
Ander product geleverd dan besteld, met uitleg dat de inhoud gelijkwaardig is. Het is beter om niet te adverteren met een product dat niet geleverd kan worden. Het Technisch Informatieblad voor uitgebreide product-eigenschappen en verwerkings-instructies is niet bijgeleverd.
29 jul 2023
Wanneer de inhoud exact hetzelfde is, maar de leverancier met een ander etiket werkt laten wij voor de herkenbaarheid het oude etiket nog doorlopen zodat je makkelijk het product terug kunt vinden. Wij zullen enkel een product leveren met een ander etiket, niet met een andere inhoud. Technische informatiebladen zijn te vinden op onze site en op de site van de leverancier. Deze printen wij niet onnodig uit.
28 jul 2023
Besteld vanwege ‘morgen bezorgd’, dat was niet het geval. Bestelling niet op voorraad (stond niet op site), bij navraag bestelling was blijven ‘steken’. Zelf navraag moeten doen. Dus Vrijdag besteld pas woensdag in huis. Belofte op site dus misleidend
29 jul 2023
De meeste producten hebben wij op voorraad waardoor 97% de volgende dag geleverd wordt. Soms gaat er iets mis. Wanneer dit in het weekend gebeurt dan duurt het inderdaad helaas wat langer voordat dit opgemerkt wordt.
29 mrt 2023
De levering met post.nl? Die komen altijd op onmogelijke uren, dan ben je niet aanwezig en nemen ze het pakketje terug mee, en leveren dan na enkele dagen bij een post.nl punt.
21 jul 2023

Levering zoals beloofd - producten deden hier helemaal niks

Levering zoals beloofd, bestelde producten (2 x verschillende zwarte vlekken verwijderaar eik parket) deden helemaal niks aan zwarte vlekken tgv urine huisdier.
29 jul 2023
Dat klinkt vervelend. Wij horen alleen maar positieve berichten over de zwarte vlekken verwijderaars. Neem even contact op via de mail dan kunnen we je wellicht verder helpen.
26 aug 2023

Zwarte vlekken verwijderaar

LS Ik heb dit product tot 2 keer aan toe gebruikt op dezelfde plek maar helaas het heeft niet gewerkt Mvg
7 sep 2023
Betalen van €11.94 gaat zeer moeilijk per abnamro. J. Van eck
12 okt 2023
Soms kan het zijn dat een bank of iDeal een storing heeft. Daar kunnen wij helaas niets aan doen.
20 jun 2023
Jammer dat de bestelde spullen niet op voorraad waren
24 jul 2023