stateofart.com

1.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.451 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

4 nov 2023
Snelle verzending bij online bestelling. Makkelijk te retourneren via de winkel. Snelle terug gaaf van tegoed.
8 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij zien u graag terug voor een volgende aankoop.
Alles is duidelijk.
JK
Joke K.
Nijverdal
Keurige levering en producten zoals verwacht
Uitstekende kwaliteit en pasvorm en goed strijkbaar. Helaas geen zakje .....
Snelle levering en makkelijk om te ruilen voor een andere maat .
8 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
2 nov 2023
Topkwaliteit, en zit goed!
Keurige snelle bezorging
AV
Aike V.
Schoonhoven
Correct afgeleverd
1 nov 2023
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
31 okt 2023

Papieren verpakking nat

Ik vind het heel goed dat de kleding in stevig papier wordt verzonden. Mijn bestelling kwam op een zeer regenachtige dag waardoor het pakket best nat was. Om de trui en het hemd (de winterdeal) die ik had besteld, zat geen enkele verpakking waardoor het wat klam en gekreukt aankwam. Niet echt fijn.
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Het is de bedoeling dat alle artikelen in een plastic verpakking worden verstuurd in een papieren zak. Wij zullen dit zeker onder de aandacht brengen bij onze collega's uit het magazijn en in onze winkels. Onze excuses voor het ongemak!
HH
Henk H.
Zundert
31 okt 2023
Prima kwaliteit en snel geleverd
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
AL
Snelle bezorging
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle bezorging. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
29 okt 2023
28 okt 2023
Doen wat we afgesproken hebben. Keurig.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.