stateofart.com

1.695 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

11 sep 2023
11 sep 2023

overeenkomst nakomen en niet alsnog eenzijdig annuleren!

overeenkomst nakomen
10 sep 2023
Tevreden met de aankoop en past perfect
10 sep 2023
Het gemak. De info die je krijgt over de status.
Goede en snelle service
10 sep 2023
Makkelijke website, en snelle levering. Ook in de Sale.
MG
Marian G.
STOKKUM
10 sep 2023
Snel en perfect verpakt. Twee dikke duimen.....
10 sep 2023
Goede kwaliteit, pasvorm en service
Goed passend
Besteld bij State of Art, twee dagen later bezorgd...Top
HJ
HENRY J.
ZUTPHEN
9 sep 2023
Moeilijke vraag ik draag alleen maar state of art dus ik zal wel tevreden zijn. De kwaliteit is goed eigenlijk koop ik nog te veel meestal is de kwaliteit nog van dien aard dat ik nog niet moet kopen maar de mode doet ook wat.....HENRY
Top
LV

Snel geregeld

Hoe snel ik mijn product had
8 sep 2023
Fijn dat u snel kon genieten van uw aankoop
8 sep 2023
Hoge kwaliteit en goede klantenservice
8 sep 2023
Fijn dat u tevreden bent over de klantenservice en over de kwaliteit van onze producten.
8 sep 2023

State of Art mijn shop voor casual kleding

Wow…State of Art is al jaren mijn favoriete winkel voor casual kleding. Elke jaar kom ik enkele heren fysiek shoppen en ik shop ook online. In het assortiment “modern classics” is bijna altijd iets van mijn keuze. Ik word aangenaam en met rust en kritische blik professioneel geholpen. De kleding is kwalitatief goed en gaat lang mee.
8 sep 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Hopelijk blijft u nog lang zo enthousiast en tevreden. We doen ons best!