stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

869 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022

Zonder dat wij dat zelf om hadden gevraagd werden wij door door een medewerker benaderd en omdat onze dochter ziek was en de voorstelling maar 10 minuten voor ons had geduurd, zou hij proberen iets voor ons te doen. Dat was zaterdags, maandags hadden wij al mail en werden wij opnieuw uitgenodigd om naar de musical te gaan. Wat een service een 10 met een griffel.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

9 feb. 2022

9 feb. 2022
Mooie winterjas in warm bruine kleur.Past op maat.Zit heerlijk. Snelle verzending
8 feb. 2022

Vlotte bestelling en vlotte bezorging!
8 feb. 2022
Alles volgens afspraak en snel geld terug bij retourneren
8 feb. 2022
Mooi vest kwam goed verpakt en snel bezorgd

7 feb. 2022

Een vertrouwd bedrijf met uitstekende kwaliteit kleding
7 feb. 2022

makkelijk bestellen en snelle levering