stateofart.com

1.858 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.483 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Slechte communicatie heb een artikel teruggestuurd en een andere maat gevraagd om om te ruilen ik hoor niks als ik contact met de klantenservice opneem zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen
19 mrt 2024
Ik was niet thuis toen overhemd werd afgegeven door DHL. DHL heeft pakket weer teruggezonden naar State of Art. Na een week nog steeds niet van gehoord.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mocht u nog niets hebben gehoord van ons dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. info@stateofart.com Zij zullen voor u kunnen kijken of de zending al retour is gekomen in ons magazijn.
Levering door DHL zeer slecht. Niet op de afgesproken plaats kunnen bezorgen lijkt me haast onmogelijk. Daarna gebracht naar een servicepunt 3 km verderop terwijl dit veel dichterbij had gekund
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat DHL uw bestelling niet op de afgesproken plek heeft afgeleverd. Wij hopen dat u tevreden bent over de bestelde artikelen.
Ik zou gisteren een trui ontvangen, die vorige week besteld is…….. Bij DHL is hij aangemeld maar nog niet ontvangen.. Heb helaas al wel betaald. Klantenservice meermalen gebeld, zijn niet bereikbaar.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00, mochten onze collega's telefonisch in gesprek zijn dan kan u een email sturen naar contact@stateofart.com.
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
11 feb 2024
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
21 jan 2024
heb zondag besteld woensdag ontvangen en vrijdag was het 10% extra afgeprijst misleidend
13 jan 2024
Terugsturen via pdp slaat nergens op. Doe gewoon dhl of een andere normale
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden in onze retourportal verschillende vervoerders aan zoals DPD en DHL. U kunt zelf kiezen welke vervoerder het beste bij u past.
zorgen dat DHL zijn werk naar behoren doet
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u tegen problemen aanloopt bij DHL. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen. Zij kunnen voor u gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen.
6 jan 2024

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
Beveiligingsklem zit nog aan de blouse
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u een artikel heeft ontvangen met een beveiligingstag. Onze excuses daarvoor! Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen zodat zij u kunnen voorzien van een passende oplossing.
15 okt 2023
Er is nog niks geleverd volgens de bezorger wel.
17 okt 2023
Beste meneer Beets Volgens DHL is uw pakket op 10-10 bezorgd. Mocht dit niet zo zijn wil ik u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen.
AB
Ans B.
Weert
12 okt 2023
Gebeld om mijn huisnummer aan te passen, omdat ik zag dat 2 op de bevestiging stond en het moet 2a zijn. Heb een bevestiging dat het is aangepast, maar ze vergeet wel mijn bestelling aan te passen. Zeer slecht 👎
17 okt 2023
Onze excuses dat het mis is gegaan bij de adressering.
22 sep 2023
Label van de veiligheid in de winkel verwijderen dan had ik niet alle moeite hoeven te doen om terug te sturen
28 sep 2023
Onze welgemeende excuses.
21 sep 2023
Retour pakket niet bevestigt alleen de melding dat wij een label hebben aan gemaakt ook na 8 dagen geen geld retour en geen bewijs dat het pakket hebben ingeleverd bij kloostertuin Berkel Enschot
11 sep 2023

overeenkomst nakomen en niet alsnog eenzijdig annuleren!

overeenkomst nakomen
6 sep 2023

Houden niet aan de afspraken

Je houden aan de afspraken. Mocht dat niet gaan, graag een oplossing bedenken
31 aug 2023
levertijd slecht
31 aug 2023

Gebrek aan communicatie

Ik heb op 24/8 een bestelling gedaan en deze zou op 30/8 geleverd worden. Sinds 25/8 geen enkel bericht meer ontvangen en er is ook niemand die reageert…..