stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

830 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022
Zonder dat wij dat zelf om hadden gevraagd werden wij door door een medewerker benaderd en omdat onze dochter ziek was en de voorstelling maar 10 minuten voor ons had geduurd, zou hij proberen iets voor ons te doen. Dat was zaterdags, maandags hadden wij al mail en werden wij opnieuw uitgenodigd om naar de musical te gaan. Wat een service een 10 met een griffel.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

Heb 1 van de 3 artikelen nog steeds niet binnen. Alles werd apart verstuurd.
13 jan. 2023
2 jan. 2023
21 dec. 2022
25 nov. 2022
Webshop is goed, echter duurt lang voor je je product krijgt. Wellicht andere bezorg nemen, doen er nu bijna een week over.
5 okt. 2022
bezorging
Antwoord van stateofart.com/nl
11 okt. 2022
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij staan open voor verbetering van onze dienstverlening. Zou u ons een email willen sturen met uw ervaringen rondom de bezorging. U mag de email richten aan contact@stateofart.com
30 sep. 2022
Vorige week vrijdag shirt besteld en niets meer gehoord dat het verzonden is
22 sep. 2022
van Ger T.
Bestelling werd geannuleerd. Het product was er ineens niet meer.
16 sep. 2022
Geen producten verkopen die er helemaal niet zijn
Beter de voorraden beheersen
artikel niet ontvangen
artikel niet ontvangen
3 sep. 2022
Pakket is nog niet bezorgd
2 sep. 2022
Het pakket is er nog steeds niet.
11 aug. 2022
Nog niets ontvangen
23 mei 2022
Na een week nog niets ontvangen , en weten niet wanneer wel , misschien ligt het probleem bij DHL dat zou ook kunnen vermoedelijk 😩
Antwoord van stateofart.com/nl
23 mei 2022
Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Onze collega's van de klantenservice kunnen een onderzoek laten starten bij de vervoerder mocht dit nog niet gebeurd zijn. Excuses voor het ongemak!
9 apr. 2022
Dhl printer kapot ,bestelling kon niet worden verzonden. Laten niets van zich horen moet je er zelf weer achter aan gaan bellen om tehoren dat printer misschien maandag gemaakt is. Slechte service!