stateofart.com
Beoordelingen:

1.861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.487 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

de meest kritische beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(21)
(37)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie heb een artikel teruggestuurd en een andere maat gevraagd om om te ruilen ik hoor niks als ik contact met de klantenservice opneem zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
3 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw omruilaanvraag nog niet is verwerkt. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze collega's zodat zij u verder kunnen helpen met uw probleem. U kunt een email sturen naar contact@stateofart.com
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was niet thuis toen overhemd werd afgegeven door DHL. DHL heeft pakket weer teruggezonden naar State of Art. Na een week nog steeds niet van gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
21 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mocht u nog niets hebben gehoord van ons dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. info@stateofart.com Zij zullen voor u kunnen kijken of de zending al retour is gekomen in ons magazijn.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering door DHL zeer slecht. Niet op de afgesproken plaats kunnen bezorgen lijkt me haast onmogelijk. Daarna gebracht naar een servicepunt 3 km verderop terwijl dit veel dichterbij had gekund
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
21 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat DHL uw bestelling niet op de afgesproken plek heeft afgeleverd. Wij hopen dat u tevreden bent over de bestelde artikelen.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maten van de broeken klopten niet.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
14 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer te lezen dat de bestelde broeken niet passen. Mocht u vragen hebben over de maten of pasvorm van een artikel dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
HP
Harry P.
Enkhuizen
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik koop al jaren kleding bij jullie met het spaarsysteem maar volgens mij levert het niets op. Waar spaar ik voor?
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
14 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Sinds dit jaar hebben wij het Loyalty programma geïntroduceerd voor onze klanten en spaar je nu daadwerkelijk voor gift vouchers. In voorgaande jaren kon u zich registreren als member en kon u doormiddel van een account uw orderhistorie bekijken enzovoorts. Mochten er nog vragen zijn over het loyalty programma dan kan u deze terug vinden via onderstaande link op onze website. https://www.stateofart.com/nl/loyalty
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou gisteren een trui ontvangen, die vorige week besteld is…….. Bij DHL is hij aangemeld maar nog niet ontvangen.. Heb helaas al wel betaald. Klantenservice meermalen gebeld, zijn niet bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
4 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00, mochten onze collega's telefonisch in gesprek zijn dan kan u een email sturen naar contact@stateofart.com.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
19 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.
BH
B.A.M.M. H.
Apeldoorn
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
10dagen geleden besteld en nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
30 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met de klantenservice dan adviseren wij u dat te doen zodat zij met u mee kunnen kijken.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb zondag besteld woensdag ontvangen en vrijdag was het 10% extra afgeprijst misleidend
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Terugsturen via pdp slaat nergens op. Doe gewoon dhl of een andere normale
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden in onze retourportal verschillende vervoerders aan zoals DPD en DHL. U kunt zelf kiezen welke vervoerder het beste bij u past.
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
zorgen dat DHL zijn werk naar behoren doet
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u tegen problemen aanloopt bij DHL. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen. Zij kunnen voor u gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
9 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
27 dec 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beveiligingsklem zit nog aan de blouse
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
27 dec 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u een artikel heeft ontvangen met een beveiligingstag. Onze excuses daarvoor! Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen zodat zij u kunnen voorzien van een passende oplossing.
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De maten zijn anders dan een paar jaar geleden. De hemden zijn veel te wijd en tegroot
Beoordeling melden
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.