stateofart.com

1.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.451 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Super tevreden

Ben tevreden of je nu besteld of naar de winkel gaat je word altijd super geholpen en als je maatje meer heb heb je altijd voldoende keus kan wel zeggen dat er bij mij in de kast niks anders meer hangt
Snelle levering, maar het overhemd werd geleverd in een wat sterkere envelope, waarvan ik het materiaal te dun vind. Kan gauw met het vervoeren kapot gaan.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen uw bevindingen meenemen ter verbetering van ons verzendproces. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Voor het eerst via de website besteld. Hele snelle afhandeling en de volgende dag al in huis. Super! Polo’s waren identiek aan de foto. Ook heel fijn
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u het gebruikersgemak van de website als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met de polo's.
LD
Loek d.
Vlissingen
Snelle levering en correcte en degelijke verpakking. Geleverde is zeer welkom en mooi van materiaal en pasvorm. ben erg content met deze kleding
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en de bestelde artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
24 mrt 2024

Top service

Geweldige service bij omruilen naar 'maatje' kleiner! Heel snelle levering. Mooie kwaliteit kleding en genoeg keus tegen faire prijzen.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren! Heel veel plezier gewenst met uw aankoop.
AV
Antoos v.
Horssen
Vragen gesteld toen in op de site een overhemd wilde bestellen en kreeg direct antwoord. Ook hulp bij reserveren. Echt supertevreden.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u snel antwoord hebt gekregen op uw vraag. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JH
Joke H.
Zuidland

Een duidelijke goed werkende website

Een duidelijke goed werkende website, met een grote variatie aan mooie heren kleding. Van een goede kwaliteit en pasvorm.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat uw het gebruikersgemak van de website als prettig ervaart, en u tevreden bent over het aanbod. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Alles snel en prima gegaan ! Telefonisch even de maat omgeruild is ook heel snel gegaan ! Alles petfect en naar wens !
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JL
Jan L.
Zeeland
vest was te groot, retour procedure was uitstekend, nieuwe maat super snel geleverd, afwikkeling perfect! zeer tevreden
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u onze retourprocedure als prettig hebt ervaren en dat de juiste maat alsnog snel geleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Fijne ervaring met online bestelling

Producten voldoen aan de verwachtingen. Goede kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd. Snelle levering en goede service.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de bestelde artikelen aan uw verwachtingen voldoen, en u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Bestelling prima verpakt en volgens afspraak verzonden. Wegens afwezigheid bezorgd bij buren,dus geen tijdverlies
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
HV
Henk v.
Wijk bij Duurstede
Goede kwaliteit van de kleding (in dit geval de korte broek). Snelle levering. Heldere en overzichtelijke site.
Snelle service, vriendelijke bejegening en de verkoper wilde het zelfs inpakken als een leuk cadeautje. Top!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Goede aanbiedingen mooie herenkleding . Waarom zit er in Deventer geen State of Art volgens de website
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de mooie aanbiedingen. Wellicht zal er in de toekomst nog een winkel worden toegevoegd aan het mooie Deventer.
Goede kwaliteit kleding met moderne vlotte uitstraling. Jammer dat de race lijn uit de collectie is.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat de collectie u zo aanspreekt. Houd onze website in de gaten, er zal binnenkort een nieuwe race collectie worden gepresenteerd.
Snelle levering, goede info over leveringstraject. Wel een stevige prijs, maar mooie kwaliteit.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de levering goed is verlopen en u tevreden bent met de kwaliteit. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Mooie overzichtelijke website. Veel artikelen. Voor elk wat wils. Snelle en goede levering.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de keuzemogelijkheden die wordt aangeboden op onze website. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
De hele bestelling is prima verlopen en vlot afgerond. En belangrijker. Het vest zit prima
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u de bestelling snel heeft ontvangen en het vest naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Vroege voorjaars gevoel.

Betrouwbaar in de afspraak met vernieuwde producten welke het voorjaar nu al kleur geven.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat de nieuwe collectie u zo aanspreekt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JV
José v.
Oirschot
De bestelling ging gemakkelijk, de levering prima. En het product is gewoon goed
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat het bestellen op onze website makkelijk ging en de levering na tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.