Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Stijlvol, heerlijk zittend, kleding gaat zeer lang mee, kan er moeilijk afstand van doen- zelfs na 10 jaar, draag ik de polo's nog voor klusjes of vakantie. Veel katoen, lekker ademend. In relatie tot levensduur en plezier, niet zo duur als het lijkt. Soms zeer mooie ontwerpen, grafisch goed afgewogen. Kopen via internet altijd goede ervaring, goede terugbezorg service, professioneel.
Je kunt ook voor duurzame kleding kiezen, erg belangrijk.
Ben al vele jaren klant, laatste tijd veel problemen met de maten zowel broeken als overhemden.
Klachten niet echt geholpen, de mevrouw van de winkel zei dat ik het moest doorgeven want naar hen wordt niet geluisterd.
Jammer het is en was altijd z’n fijn merk.
Broekmaat altijd 36/36 en is er niet meer en veel te klein, 38 veel te groot. Overhemden altijd xxl en nu mauwen te kort! 3 x xl is veel te groot.
Koop laatste tijd veel bij andere OA Riverwood en broeken van Meijer die wel passen ook Boss zit als gegoten!
Jammer na zovele jaren.
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
2 nov. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep.
Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat.
Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
13 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
De maten zijn anders dan een paar jaar geleden.
De hemden zijn veel te wijd en tegroot
Beoordeling melden
1 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Art en hulp prima een 10. Maar om op de website uit te vinden hoe je iets retourneerde of ruilt is drama. Moet makkelijker kunnen
Beoordeling melden
1 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Vorige week spullen retour gestuurd. Nog steeds het geld niet terug gestort gekregen.
Beoordeling melden
21 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet eerlijk in prijsvermelding. Prijs per sokkenpaar staat groot weergegeven met daarbij: gratis verzending. Na gemaakte keuze wordt er in het winkelmandje ineens € 9,00 bijgeteld voor verwerkingskosten en BTW. Dat is een slinkse praktijk. Je belooft heel iets anders dan je levert.
Beoordeling melden
7 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Slecht verpakt, slecht product, en vervolgens retourkosten.
Slecht verpakt, slecht produkt, en vervolgens retourkosten.
Schoenen gekocht, die bleken bij binnenkomst enkel geschikt voor hobbits met klompvoeten. Originele schoenendoos zat alleen in papier gewikkeld. Die was natuurlijk helemaal in de kreukels.
Beoordeling melden
16 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Verschillende kleren moeten herstellen aan de naad los
Voor dat geld mag t toch wel heel zijn
Herstellen zie je niet direct naderhand valt zoiets pas op
Beoordeling melden
29 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren
Beoordeling melden
16 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakket nog niet ontvangen. Komt omdat het via DHL is verzonden. Dit mijn zoveelste negatieve ervaring met DHL. State of Art kan daar iets aan doen door niet meer via dat bedrijf te verzenden. Gelet op de vele negatieve ervaringen accepteer ik geen verzendingen via DHL meer. Ik moet nu maar afwachten of het pakket nog komt.
Beoordeling melden
10 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling 3 juli j.l. nog steeds niet geleverd
Omdat mijn bestelling 3 juli j.l. geleverd zou worden en er tot op heden nog niet is. Contact opgenomen met State of Art via de mail maar tot nu toe nog niets vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
11 jul. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is.
Wij zullen onze collega's van de klantenservice op de hoogte brengen van uw bericht.
Onze excuses voor het ongemak!
16 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retourneren
Het retour sturen met een zelf aan te maken retour bon is lastig zonder printer.
Het crediteren van het aankoop bedrag duurt erg lang. > 2 weken.
De modern fit maten vallen veel slechter uit. Veel te strak op de kuiten, terwijl de vorige keer de modern fit perfect paste..
Beoordeling melden
7 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
2 polo's besteld, helaas was 1 ervan beschadigt wat naar mijn idee voor verzending al gezien had moeten worden.
Beoordeling melden
30 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De pasvorm en materiaal van het shirt is van zeer matige kwaliteit, erg jammer.
Beoordeling melden
2 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Sale artikelen in matige kwaliteit ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
2 jun. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij adviseren u een email te sturen naar onze klantenservice.
contact@stateofart.com
Onze collega's zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van verdere informatie.
30 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Info als je te laat bent
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
30 mei 2023
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij adviseren u een email te sturen naar onze klantenservice.
contact@stateofart.com
Onze collega's zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van verdere informatie.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.