stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

874 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 dec. 2021
State of Art levert kwaliteitskleding. Mijn bestelde bloes, colbert en vest werden ondanks de Black Friday drukte snel en goed verpakt bezorgd. Door de vaste maatvoering weet ik dat wat ik bestel ook gewoon past. Geen gezeur met net iets te groot of te klein. Mooie kwaliteit stof en goede afwerking maken het af. En door de regelmatige acties kun je ook een leuke korting krijgen. Niet onbelangrijk toch? Kortom, een tevreden klant.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

5 sep. 2022
Had een bestelling gedaan maar is gecanceld, was gewoon voorradig.
7 aug. 2022
Heb een T-shirt terug moeten sturen, omdat de opdruk tijdens het wassen los ging. Ten tweede twee identieke spijker broeken besteld. Een in een donkere kleur en een in een lichtere kleur. Zit er gewoon maatverschil in de broeken. Terwijl in de broeken dezelfde maat staat
1 aug. 2022
Verschillende items besteld en betaald en dan een dag kreeg ik te horen dat 2 van de 3 items niet leverbaar waren. Dit vind ik kopers onjuist informeren. Als producten niet leverbaar zijn, dienen ze niet op de website te staan.
20 aug. 2022
Zoek een betere distributeur. Terwijl ik dit schrijf is mijn bestelling nog niet afgeleverd. DHL geeft aan dat het nog in het sorteercentrum ligt te wachten op aanvullende data. Al dagen.
11 aug. 2022
Sneller verzenden van de bestelling. Donderdag avond besteld. En helaas pas woensdag middag geleverd, twee uur voor ik vertrok voor een lang weekend.
4 jul. 2022
Antwoord van stateofart.com/nl
5 jul. 2022
Bedankt voor het delen van uw feedback. Wij hebben een controle uitgevoerd op het formulier dat gekoppeld staat op onze website en dit geeft geen problemen of veiligheidswaarschuwingen aan. Vervelend om te horen dat u hiermee problemen heeft gehad en dit niet tijdig is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!
19 jul. 2022
Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Niet dus! Maandag besteld, helaas pas donderdag geleverd bij afhaalpunt. Toen waren wij al weg voor een paar dagen. Toen we thuis kwamen gelijk gepast, echter altijd maat 34 van broek, pasvorm/maatvoering kennelijk gewijzigd. Nu dus geen tijd om te ruilen of opnieuw te bestellen. Er volgt nu na 2 dagen onze zomervakantie. Helaas zonder aanvulling van bermuda's.
16 jan. 2022
Levering was vlot, de maat van 1 van de truien bleek echter te klein. Terugsturen is echter erg lastig. Zelf een retoursticker printen lukt niet aangezien de website continu vast loopt. Erg jammer en kost onnodig veel tijd
15 jun. 2022
Broek, boord was 10 cm te klein, terwijl het langs de benen wel paste. zat geen retour formulier bij de zending. Colbert en broek paste wat betreft kleur heel mooi bij elkaar.
29 dec. 2021
Maat klopte niet, jammer volgende keer beter
27 feb. 2022
1 van de pakketten niet afgeleverd