stateofart.com

1.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Snelle en effectieve afhandeling echter vaak te lange mouwen

Goed: Snelle en effectieve afhandeling en levering van de bestelling. Minder goed: het is heel moeilijk de juiste maat te vinden. Als ik voor een vest of trui/sweater/polo/hemd XXL (2XL) kies is één op twee keer het bestelde kledingstuk te klein. Als ik XXXL (3XL) kies is de borst en buikomvang passend echter de (lange) mouwen zijn altijd +- 2 cm te lang.

Product ok bezorging verkeerd

Product ok. Pakket twee dagen later ontvangen dan per e-mail gemeld omdat het in de verkeerde brievenbus werd gedaan.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw email. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling foutief is geleverd door de bezorger. Wij wensen u ondanks de vertraging veel plezier met uw aankoop.
RV
Rob V.
Westendorp
Bestelling volgens opgave tijdig geleverd. Kwaliteit van de goederen ,zoals je mag verwachten van State of Art, goed.
Snel iets omgeruild en prima service gehad. Altijd vriendelijke hulp waar nodig!(Den Bosch)
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u onze retour en omruil procedure goed hebt kunnen doorlopen en dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Netjes op de hoogte gehouden via mail en pakket was ook keurig.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de levering naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Vertrouwd

eenvoudig keuzes maken via website met vertrouwde pasvormen
Helemaal geen klachten en ik word altijd heel fijn geholpen
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw email. Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat u zo prettig bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
23 mrt 2024
Snelle levering, redelijke prijs/kwaliteit verhouding
Een gewoon goed uitgevoerde transactie
Prettig winkelen bij State of Art.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Wij zien u graag terug voor een volgende aankoop.
De controle over de bestelling.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de controle over uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
24 mrt 2024
Goede en ruime keus.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u de keuze aan verschillende artikelen goed en ruim vind. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
snelle levering
24 mrt 2024