stateofart.com

1.695 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Goede en ruime keus.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u de keuze aan verschillende artikelen goed en ruim vind. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Snel en goed
Snelle levering, redelijke prijs/kwaliteit verhouding
Helemaal geen klachten en ik word altijd heel fijn geholpen
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw email. Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat u zo prettig bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
FK
Fons K.
Sweikhuizen-Schinnen
Retourzending goed geregeld

Verzenden in doos

Jammer dat de kleding in een zak geleverd wordt en niet meer in een doos. Kleding is dan beter beschermd.
Snelle afhandeling en levering. Echter 1 item dubbel ontvangen (en dus ook 1 niet) en een 2de item met beschadiging (slecht stiksel). Kon beide wel teruggeven voor geld retour (omwisselen niet mogelijk).
Kwaliteit is goed. Vaker scherpe aanbiedingen zijn welkom.
nvt

Gewoon doen

Mooie bestelsite en snelle levering

2 shirts 2 pakjes

1 bestelling van 2 shirts. Kreeg 2 afzonderlijke pakjes opgestuurd
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. In de sale periode komt het vaker voor dat artikelen vanuit verschillende locaties worden verzonden in verband met de beschikbare voorraden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Zowel aflevering als retourneren conform afspraak goed geregeld. Dank.
Verkeerde kleding is verstuurd.
Prima verpakt en op tijd geleverd
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles netjes verpakt en snel geleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.