wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.950 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

Het zijn fijne schoenen, had een probleem met één paar , snelle reactie gehad en netjes opgelost. Foto is van schoenen waar wat mee was.
Antwoord van wolky.nl
Fijn om te horen dat het naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Ik heb last van fybromialgie en dus vaak pijnlijke voeten. Met Wolky schoenen kan ik zo 7 km wandelen , deze schoenen zitten fantastich.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u met onze schoenen zo goed uit de voeten kunt :-) Team Wolky

De Wolky sandalen lopen alsof je op wolkjes loopt.

De Wolky sandalen lopen alsof je op wokjes loopt! Vrouwelijke sandaal met net zo'n fijn voetbed als in mijn dichte schoenen van Wolky.
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooie review, hier worden wij blij van. Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
Zitten perfect. Vlug aan te dien door ritsje en met veters zo los of vast te maken naar behoeften. Steunzolen passen perfect. Topper

Schoenen

Ik kon online de schoenen bestellen en daarna in de winkel eerst passen. Daarna pas beslissen of ik ze koop of niet. Fijne service.
Antwoord van wolky.nl
Leuk om te horen! Ik hoop dat u goed bent geslaagd. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Heerlijke soepele schoenen. De zolen zijn in sommige omstandigheden wel glad, met regen op gladere indergrond bijvoorbeeld
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
19 mrt 2024
Tevreden over de Wolky-schoenen die ik tot op heden heb aangekocht: of het nu instappers of sneakers zijn; gewoon tevreden
De bestelling liep perfect , ben al heel lang klant en ben zeer tevreden ook over de Wolkey’s lopen en zitten heerlijk👍

Verrassing

Super snelle levering,en nog een paasverrassing in de doos. Heerlijke paaseitjes.dat was een verrassing en super leuk
Twee paar schoenen besteld en degene die goed paste gehouden. Een paar retour en een paar dagen later alles geregeld
wolky's snel geleverd en zitten heerlijk! goed advies gekregen van de klantenservice! ga ze met veel plezier dragen!
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, hier worden wij heel blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Vriendelijke service. Je krijg een levend mens aan de lijn als die nodig hebt en wordt adequaat geholpen bij vragen.

Super tevreden !!

Ik draag al Wolky sinds de jaren 1980 ! Ik ben absoluut super tevreden , daarom kom ik altijd terug als klant.
Goede informatie over schoenen en pasvorm. Ook Goede informatie over levertijd. Mooie schoenen, passen goed.
Dank u wel voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Wolky
AP
Annushka P.
Eindhoven
Good product, Vriendelijke service winkel den bosch. Helaas moet je regelmatig lang wachten op je schoenen.
Antwoord van wolky.nl
Aan het begin van het seizoen hebben we soms inderdaad langere levertijden, dit wordt op onze website aangegeven. Fijn dat u onze winkel in Den Bosch zo prettig heeft ervaren. Team Wolky
20 mrt 2024
Ze zitten lekker en ik heb hielspoor en daar zijn ze echt goed voor. Geen spijt dat ik ze heb gekocht
Door de klantenservice heel erg goed en vakkundig geholpen. De Wolky schoenen zitten heel erg lekker.
Antwoord van wolky.nl
Wat een prachtig bericht, dit waarderen wij zeer. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
NW
Nicoline W.
Oostvoorne

Precies goed voor de hoge wreef.

Precies alles goed vermeld over de sneaker ook voor de vollere wreef. Zitten goed en lopen lekker.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
De slippers Cirrus die ik besteld heb waren de volgende dag al binnen. Het blijven fijne slippers
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
20 mrt 2024
Op Wolky's loop ik goed en heb ik voldoende steun! Vaak reacties; " Wat heb je leuke schoenen!"