wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

AP
Annushka P.
Eindhoven
Good product, Vriendelijke service winkel den bosch. Helaas moet je regelmatig lang wachten op je schoenen.
Antwoord van wolky.nl
Aan het begin van het seizoen hebben we soms inderdaad langere levertijden, dit wordt op onze website aangegeven. Fijn dat u onze winkel in Den Bosch zo prettig heeft ervaren. Team Wolky
CH
Cyn H.
Eindhoven
Goede en snelle service. De schoenen zitten, zoals omschreven, helemaal goed. Zoals mijn andere Wolky’s
1 dag geleden
Wij wensen u veel loopplezier en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
Door de klantenservice heel erg goed en vakkundig geholpen. De Wolky schoenen zitten heel erg lekker.
Antwoord van wolky.nl
Wat een prachtig bericht, dit waarderen wij zeer. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
NW
Nicoline W.
Oostvoorne

Precies goed voor de hoge wreef.

Precies alles goed vermeld over de sneaker ook voor de vollere wreef. Zitten goed en lopen lekker.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
De slippers Cirrus die ik besteld heb waren de volgende dag al binnen. Het blijven fijne slippers
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Super afgeleverd, met zelfs een zakje paaseitjes erbij in de verpakking. Ontzettend attent.
CM
Snelle levering, mooie slippers, goede kwaliteit leer en goed voetbed weet ik uit ervaring.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Ik vind specifiek, deze Wolkys Comfort antique Nubeck. heel fijn, breed voor probleemvoeten
Snelle levering, noodzakelijke niet te hoge verzendkosten en evt makkelijk te retourneren.
Veel keuze, snel geleverd. Ik bestel vaak en weet van te voren al dat de maat goed is.
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
Altijd fijn: de Nassau slippers! De verdiende punten begrijp ik helaas niet helemaal..
Snelle verzending en levering. Schoenen zitten heerlijk net alsof ik op wolkjes loop 😊
Antwoord van wolky.nl
Dat is ook onze bedoeling, lopen op wolkjes! 😉 Hartelijke groet, team Wolky.
Keuze genoeg, en wat zo fijn is dat mijn eigen zooltjes erin passen. Loopt heerlijk.
Snelle levering Het zou fijn zijn om laarsjes met een wat bredere schacht te maken
Antwoord van wolky.nl
Kijk u hiervoor eens bij onze XW modellen waarbij er extra leer rondom de wreef wordt gebruikt. Team Wolky
Schoenen zijn super, bezorging snel, fijne verpakking. Kortom; niks te verbeteren
Dan houden we het zoals het is...:-) Team Wolky
GD
G D.
Veenendaal
24 mrt 2024
Mooie schoenen die heel lekker zitten. Wanneer komen er rode?
Keuze groot. Site is makkelijk te hanteren. Vlotte afhandeling van de bestelling.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo tevreden bent, hier worden wij blij van. Team Wolky
Snelle levering .Milleu vriendelijke verpakt. Snelle feedback betreft betaling
Antwoord van wolky.nl
Hartelijk dank voor uw mooie bericht, wij zien u graag terug in onze webshop of 1 van onze fysieke winkels. Team Wolky
Ik heb nieuwe zooltjes besteld en deze voldoen goed aan wat ik er van verwacht.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
mededeling dat bestelling later zou aankomen. Bij aankomst meteen verstuurd.