wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.970 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

QK
Quirina K.
Pumerend

Model Jewel , super !

Fijn dat mijn favoriete model nog steeds mee doet , ik draag de Jewel al 10 jaar, in verschillende kleuren.
Sandalen in een winkel gepast maar niet de goede kleur. Toen online besteld. Liep allemaal prima, de schoenen kwamen later san gepland maar hierover was dr communicatie perfect. En toe werden de schoenen volgens planning bezorgt. TOP.

Perfecte pasvorm als altijd!

Ik kan bij Wolky gewoon maat 39 bestellen en weet dan dat ze perfect zitten. Deze week 2 paar sandalen ontvangen en ze zitten inderdaad als gegoten. Dus ik ben weer heel tevreden!
Hele fijne schoenen draag ze al jaren
Heerlijke schoen, mag in meer kleuren! Snelle verzending
FV
Francy v.
Oisterwijk
Snelle en goede aflevering van het door mij bestelde.
Besteld via de webshop en snel bezorgd. Wolky’s lopen of ik ze al jaren had. Heerlijk voetbed en goede kwaliteit.
Ik had een gebroken enkel en een geïrriteerde pees in de voet ,wat maar niet over ging ,aangeraden om een schoen met een zachte voetbed kopen ,ik heb toen alleen maar op walkie schoenen gelopen en het resultaat is ,mijn voet is helemaal genezen,dus nu ook voor de zomer sandalen gekocht van walkie ,ik ben er super blij mij ,ik loop weer goed 🥰
Had een grotere maat nodig gebeld en super snel in huis Kan ze meenemen op vakantie De medewerkster heeft het snel geregeld en super vriendelijk en niet geheel onbelangrijk super schoenen
Pasvorm en kwaliteit zijn perfect.