wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.416 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.745 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 mrt 2023
pakket is verstuurd via Postnl. We hadden expliciet erbij vermeld dat het pakket afgeleverd moest worden bij het appartement omdat de gebruiker slecht ter been is. De hele middag is er iemand thuis geweest, toch stuurt Postnl een mail dat er niemand thuis was en het pakket (vele kilometers verder) kan worden opgehaald. De kosten voor verzending zijn dus ten onrechte in rekening gebracht en we hebben het uiteindelijk zelf moeten ophalen. Aan Wolky de opdracht om de door hen geselecteerde bezorgservice hierop aan te spreken!

Beoordelingen voor wolky.nl

Liiken wel vier gedragen steunzolen, in ieder geval geen nieuwe. Of ze komen uit passchoenen misschien?
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u op deze manier uw bestelling heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Graag willen wij u verder helpen. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Ik kreeg 2 schoenen met een verschillende maat
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u 2 verschillende maten heeft ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd hoe wij dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Vriendelijker voor de klant niet zo kort af
Antwoord van wolky.nl
Wij vinden het vervelend dat u een onvriendelijk gevoel heeft over gehouden aan uw contact met ons. Misschien kunt u ons via de mail hier iets meer over vertellen. Team Wolkyshop
29 mrt 2023

pakket is verstuurd via Postnl, niet afgeleverd

29 mrt 2023
Wat vervelend dat u zo een nare ervaring heeft met Post NL. Helaas zijn wij afhankelijk van de vervoerder en hebben wij dit niet in de hand. Ik zal er melding van maken bij de vervoerder. Dank voor uw feedback. Groet, Team Wolkyshop.
26 okt 2023

Na telefonisch contact toch verkeerd afgeleverd.

Had telefonisch contact gehad en het zou goed komen met de levering op het juiste adres. Blijkt toch het pakket op de verkeerde adres te staan. Deze mevr doet voor niemand open. Conclusie dat het naar een afhaalpunt wordt gebracht terwijl ik duidelijk aangegeven had dat ik slecht ter been ben.
Zoeken en filters op de site werken niet fijn. Pagina springen steeds naar boven. Productoverxicht niet duidelijk. Geen fijne gebruiksvriendelijke pagina
11 jul 2023
Wij nemen uw opmerking serieus, en proberen daar waar mogelijk aanpassingen te doen. Groeten Team Wolkyshop
18 jul 2023
Ik had in de winkel besteld en al betaald die bestelling is niet naar mij toegestuurd. Is fout gegaan. Nu online andere schoenen besteld want die ik in de winkel had besteld waren nu niet meer leverbaar en nu moet ik verzend kosten betalen. Heb wel een bon van tien euro gekregen maar die kon ik bij deze bestelling niet gebruiken want die bon kwam te laat. Jammer.
25 jul 2023
Wij hopen dat u tevreden zult zijn van uw aankoop, en dat u de korting voor een volgende bestelling nog kunt gebruiken. Team Wolkyshop
BV
6 okt 2023

2 maanden wachten…

Ik heb bijna 2 maanden moeten wachten voordat de schoenen geleverd werden. Leveringsproblemen, 2x uitgesteld, 2x een summier mailtje. Maar het ergste vond ik dat op de website gewoon 1-3 dagen levertijd bleef staan! Ik had ook wel iets van ‘service’ voor deze lange wachttijd verwacht. Busje waterafstotende spray oid
6 okt 2023
Helaas ontkomen we soms niet aan leveringsproblemen vanuit de fabrikant. Vervelend inderdaad, maar als de materialen niet leverbaar zijn (een schoen kan uit tientallen verschillende materialen bestaan) loopt de fabricage vertraging op en kunnen wij u helaas ook pas later uitleveren. Excuses voor de vertraging.
12 mei 2023
Ik heb nieuwe schoenen gekocht 1 week later was er een aanbieding dat je de spray er gratis bij kreeg . Jammer dat ze dit met 1 week vers hil niet in de doos deden met 2 of drie weken kan ik mij dat nog voorstellen maar goed....
12 mei 2023
Soms kan dit helaas gebeuren, we weten zelf ook niet welke acties er komen gaan, u kunt onze nieuwsbrief in de gaten houden en als u een Wolky&Me account heeft kan u ook nog gaan sparen voor korting. Hartelijke groet, team Wolkyshop
Duurde erg lang ( zeker 2 maanden) voordat ik bestelling binnen had. Deze schoen viel groot dus terug gestuurd. Geen kleinere maat besteld vanwege de lange levertijd . Zo is het , niet anders
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel moest nog bij ons binnenkomen, dit stond ook op uw orderbevestiging vermeld. Vervolgens hebben wij vertraging in de verzending door een interne verhuizing van ons magazijn. Dit is niet hoe wij gewend zijn om met bestellingen en verzending om te gaan. Onze excuses Team Wolkyshop
9 aug 2023
Ik heb de schoenen helaas de zelfde dag terug gestuurd ze waren kapot . Maar heb nog niks gehoord jammer genoeg. Graag wil ik mijn centen terug.
9 aug 2023
Wat jammer om te horen dat de schoenen niet naar behoren waren! In onze mail kan ik echter geen mailcorrespondentie vinden tussen u en wolkyshop. Hoe heeft u ons geprobeerd te bereiken, want dan gaan we er natuurlijk direct achteraan. Voor vragen over uw retour kunt u maandag tot en met vrijdag contact met ons opnemen zowel telefonisch als per e-mail: info@wolkyshop.com We helpen u graag verder. Groetjes, Team Wolkyshop
18 jul 2023
het waren niet de sandalen die ik besteld had dus naar huis zonder sandalen. de correcte bestelling is toen wel thuis geleverd.
Eind goed, al goed hopen wij. Groeten Team Wolkyshop
29 aug 2023
Trage reactie, duurt paar dagen, dan dag inpakken, dan dag later verzenden. Geen bericht van levering. Was gelukkig thuis.
30 aug 2023
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. In ons systeem kunnen wij zien dat u op zondag 20-8 een bestelling heeft geplaatst en dat dit donderdag 24-08 is bezorgd door de vervoersdienst. Uw paar schoenen moest vanuit een winkelfiliaal komen en op maandagen zijn de winkels gesloten. Vandaar dat het donderdag is bezorgd. Het is jammer om te horen dat u vanuit de vervoersdienst niet op de hoogte bent gehouden over de levering van uw bestelling. Als u vragen heeft over uw bestelling en/of levering, mag u ons voortaan altijd bellen of mailen. We helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Team Wolkyshop.
Omdat ik de dacht dat de betaling rechtstreeks naar Wolky shop ging ,niet via voor mij een onduidelijk getaalsysteem.
Antwoord van wolky.nl
U kunt bij ons kiezen voor betaling via Ideal creditcard of voor achteraf betaling via Klarna. Groeten Team Wolkyshop
26 sep 2023
Ze zeggen dat je op wolken loopt maar helaas voor dat bedrag zijn het stijve schoenen en geen prettiger inlegzolen
26 sep 2023
Helaas heeft u blijkbaar niet het juiste model. We hebben meerdere leesten waarop onze schoenen worden gemaakt, zodat er voor elke voet iets passends tussen zit. Groeten Team Wolkyshop
retour sturen is ontzettend ingewikeld en moeizaam. bestelling kwam na 2 weken dat is tegewording echt lang
Antwoord van wolky.nl
Helaas waren onze retourinstructie op waardoor deze niet met de schoenen konden meegestuurd. Wij beseffen ons goed dat dit voor problemen kan zorgen en bieden hiervoor onze excuses aan. Groeten Team Wolkyshop
22 mei 2023
8 dagen levertijd, en ook geen info daarover, wel na mijn navragen waar de bestelling blijft.
23 mei 2023
Uw schoenen waren niet meer op voorraad bij ons Centraal Magazijn, maar bij een van onze winkels. Door de volgorde in het acceptatieproces van de orders en de zondag- en maandagsluiting van deze winkel duurde het wat langer dan normaal voor uw bestelling verstuurd werd. Onze welgemeende excuses hiervoor.
6 apr 2023
28 maart bestelling geplaatst, bevestiging gekregen maar tot op heden niets ontvangen
7 apr 2023
Wat vervelend dat u niets heeft ontvangen, dat is niet de bedoeling, we nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop.
Duurde erg lang voordat ik een mail kreeg en het bedrag retour werd gestort.
Antwoord van wolky.nl
Door een interne verhuizing van ons magazijn is er helaas achterstand ontstaan in de verwerking van Retouren. Gelukkig is dat inmiddels weer opgelost. Groeten Team Wolkyshop
GL
Guurtje L.
Amersfoort
De schoen maat 41 was veel te klein
25 jul 2023
Wat vervelend! Voor modellen die wat ruimer vallen kunt u altijd met ons contact opnemen! We helpen u graag.