wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.970 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

Els M.
Dordrecht
Schoenen volgens voorbeeld op webshop. Levering kan wel wat sneller, duurt 10 dagen. Voor een bestelling van €270 vind ik het vreemd dat je ook nog moet betalen voor levering.
Antwoord van wolky.nl
Helaas was de Aporia niet op voorraad in ons magazijn, maar stond dit paar in een ander filiaal. Hierdoor heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Wij vragen de klant een kleine bijdrage van € 2,49 voor de verzendkosten. Dit omdat de kosten ook voor ons steeds hoger worden. De andere helft van de verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Vind ze veelste smal geworden
Antwoord van wolky.nl
We hebben ook wat bredere modellen in onze collectie, voor informatie over onze pasvormen kan u altijd contact opnemen met onze winkels of de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wolky.
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 3 sterren. U heeft uw bestelling inmiddels ontvangen. Ik hoop dat u bestelling naar wens is. Mocht u tips voor ons hebben zodat wij onze service kunnen verbeteren, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Ik heb ze gekocht vanwege hielspoor maar helaas blijken ze niet effectief voor dit doel. Ik vind ze wel mooi maar nogmaals m’n hielspoor is nog steeds erg aanwezig, terwijl jullie zeggen dat deze speciaal voor hielspoor bedoeld zijn.
Antwoord van wolky.nl
Onze modellen voor hielspoor kunnen de klachten eventueel verminderen maar het kan nooit de oplossing voor het probleem zijn. Hiervoor missen wij de medische kennis. Team Wolky
Jammer dat de schoenen er heel anders uitzagen dan op de foto. Daarom de schoenen terug gestuurd. Verder wel netjes alles afgehandeld.
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer dat de schoenen er niet uitzagen zoals op de foto. Dit kan eventueel komen door de belichting. Mijn excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat verder wel alles naar wens is afgehandeld. Mocht u vragen hebben over een model of een bepaalde kleur, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Betere kommunicatie met klant.
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Mijn excuses voor het ongemak. Als u nog vragen heeft of opmerkingen, dan horen wij het graag. U kunt dan altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
De bestelde schoenen zijn goed maar ik heb er wel een week moeten op wachten … ik had van DPD ook geen bericht gekregen dat ze geleverd waren in een afhaalpunt.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen dat de bestelde schoenen naar wens zijn. Helaas heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Wat vervelend dat u van de vervoerder geen bericht heeft ontvangen waar uw bestelling geleverd was. Mijn excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
er zat een vlek op de schoen. Als die er niet op had gezeten had ik ze wel gekocht
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u een schoen met een vlek erop heeft ontvangen, dit is door ons over het hoofd gezien. Wij zullen uw retour netjes afhandelen en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolkyshop
Vond het lastig om de bestelling te plaatsen, had er hulp bij nodig.
Antwoord van wolky.nl
U heeft gekozen voor achteraf betalen via Klarna, Klarna vraagt de eerste keer om een extra verificatie om veiligheidsredenen, dit vergt soms wat hulp maar de verificatie is noodzakelijk bij achteraf betalen.
Retourzending sneller afhandelen
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben uw retour nog niet ontvangen, hierdoor is de terugbetaling nog niet in gang gezet. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zal het geld naar u terug worden gestort. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop

Tot nog toe een tevreden klant .

Jammer dat de schoen niet goed gelijmpt was heb ze teruggestuurd en een ander paar besteld .
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend om te horen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u tegen dit soort problemen aan lopen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u dan verder helpen. In ons systeem kan ik zien dat u een nieuwe order heeft geplaatst. Wij gaan dit paar morgen naar u toesturen. U zal een track&trace code ontvangen van de vervoerder. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop
Ja in Enschede vond ik de hulp niet erg zo als het hoort
Antwoord van wolky.nl
Het spijt ons dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Als u ons via de mail iets meer wilt vertellen kunnen wij proberen te achterhalen wat hier niet goed is gegaan. Team Wolkyshop
29 sep 2023

Voor brede voeten

Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit
2 okt 2023
Misschien is het in uw geval beter om langs te gaan in 1 van onze winkels voor een passend advies. Op onze website kunt u zien waar onze winkels gevestigd zijn. https://www.wolkyshop.com/kies-je-winkel/ Groeten Team Wolkyshop

Mijn Wolky verhaal.

Vanaf het allereerste begin ben ik een Wolkyfan.Toen de modellen steeds smaller werden, moest ik helaas afhaken. Twee jaar geleden kreeg ik van een familielid een paar witte Celinesandalen, die mij prima zaten. Op de internetsite ontdekte ik dat er nu ook XW modellen waren. Enthousiast bestelde ik twee paar Wolky’s XW maat 41. Tot mijn verbazing ontdekte ik dat mijn oude sandalen maat 41 korter in lengte waren dan de nieuwe. Het Mainemodel was inderdaad breed genoeg, maar het entree van de schoen was veel te laag en daardoor ook te smal. Ik heb ze helaas terug moeten sturen.
Antwoord van wolky.nl
Wat leuk om te lezen dat u al zo lang Wolky-fan bent. Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt, wat betekent dat niet alle modellen hetzelfde vallen. Wij zijn blij om te horen dat u onze XW (extra wijd) modellen heeft ontdekt en hopen dat er een volgende keer iets passends voor u bij zit. Groeten Team Wolkyshop
12 mei 2023
Het was makkelijk om schoenen te bestellen op de site. De bestelling zou binnen 5 dagen geleverd worden. Helaas was dat niet gelukt. Pas toen we een email stuurde waar de bestelling bleef kregen we de dag erna een bericht dat de bestelling geleverd zou worden. Het leek er op of de bestelling ergens was blijven hangen. Bij de levering zat nog een kanskaart van een actie die al afgelopen was.
15 mei 2023
We hebben de hele maand april actiemaand bij Wolky gehad in verband met ons 40-jarig bestaan. Op onze website en social media hebben we hier veel aandacht aan besteed. De uiterste inschrijfdatum was 30 april zoals aangegeven bij de actievoorwaarden op de website . Omdat u in april heeft besteld hebben de collega’s in ons distributiecentrum nog een gouden enveloppe toegevoegd, maar dat had niet veel nut meer gezien de inschrijfdatum van 30 april. Graag bieden wij u daarom 40 punten aan op uw Wolky&Me account.
2 aug 2023
Het is jammer dat wanneer je door een aanrijding niet naar de winkel kan komen om je schoenen te passen. Er is geen bereidheid om het op te sturen, omdat ik ze nog niet betaald had. Wat schetst mijn verbazing dat je wel kunt bestellen zonder vooraf te betalen. Gemiste kans dus
3 aug 2023
Goedemorgen, wat jammer dat ik dit nu lees, we hebben elkaar gesproken via mail in Utrecht. Uw schoenen staan vanaf 27-06-2023 nog steeds voor u apart. Omdat u in het ziekenhuis ligt ben u nu natuurlijk niet in de gelegenheid om de schoenen af te halen, maar ik dacht dat u iemand zou inschakelen om de schoenen af te laten halen. En natuurlijk kan u de schoenen bestellen met achteraf betalen via Klarna op onze site. Maar vanuit de winkel kunnen we dit niet doen. Volgens mij had ik u dit ook verteld, maar misschien ben ik niet duidelijk geweest. Ik hoop in elk geval dat u snel opknapt en in de toekomst met veel plezier op onze Wolky's gaat lopen. Hartelijke groet, team Wolkyshop
E.I. M.
Vianen

Er is erg weinig te vinden over de…breedte van de leest

Er is erg weinig te vinden over de breedte van de leest. Alleen Extra breed krijgt meer aandacht. Ik zoek juist smal; de normale breedte is al te breed. Hoe lastig is het om hier een zoekopdracht voor te maken? De levering en (terug-)betaling zijn prima in orde!
11 jul 2023
Wolky werkt niet met Breedte maten. Onze modellen vallen over het algemeen ruim, en wij hebben bij sommige modellen de toevoeging XW wat betekent dat er extra leer rondom de wreef wordt gebruikt. Groeten Team Wolkyshop
25 apr 2023
Het zou makkelijk zijn als je van ieder type schoen een overzichts pagina zou hebben waar je alle schoenen goed kunt zien. Nu moet je iedere schon aanklikken om te zien welke kleur het is en vervolgens weet je niet meer waar in de rij je bent gebleven
25 apr 2023
Dat is een goede tip, wij zullen deze in overweging nemen. Groeten Team Wolkyshop
Lang moeten wachten op bestelling, maar dat komt misschien ook door de drukte bij de pakketdiensten. Gedeelte van de bestelling retour gestuurd. Dit is laat opgepakt door wolky.com. Waardoor er meer dan een maand tussen bestellen en geld retour zat.
Antwoord van wolky.nl
Het is inderdaad heel druk bij de vervoersdiensten, maar door een interne verhuizing van ons magazijn is er ook vertraging ontstaan. Gelukkig gaat het nu allemaal weer beter. Groeten Team Wolkyshop
Els M.
Dordrecht
26/5/23 2 paar schoenen besteld, duurde 10 dagen voor het binnen was. Heb ik begrip voor omdat Wolky alles tegelijk wilde leveren. Helaas vond ik de pasvorm slecht. Al een paar keer bemerkt dat de pasvorm achteruit is gegaan. Retour gestuurd.
11 jul 2023
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. De leest veranderd nooit dus wellicht is het model wat u nu heeft ontvangen niet gemaakt op de leest welke geschikt is voor uw voet. Groeten Team Wolkyshop