wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.950 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

Ik vind de webshop prima maar de bezorging te gek voor woorden. Je bestelt 2 paar bijna dezelfde schoenen( zelfde model andere kleur) en krijgt dit in 2 verschillende leveringen door 2 verschillende bezorgdiensten. Zonde van het geld dat had ook gewoon in 1 keer gekund.
LD
Lydia d.
Capelle aan den IJssel

Beetje sceptisch nog, maar voor nu tevreden.

Net een ander paar gekregen omdat van mijn eerste gekochte paar de stof bij de stiksels losscheurde. Nu andere soort en materiaal besteld en kijken of het goed blijft gaan.
Ik kreeg eerst de verkeerde kleur, vandaar 4 sterren. De verzending e.d. ging goed alleen stond de bezorger al voor de deur voordat ik de mail kreeg, ging té snel!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat het in ieder geval is opgelost. Wij wensen u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Geen verplichting tot koop

Ik had twee paar schoenen gereserveerd, waarvan ik er uiteindelijk 1 paar gekocht heb. Het is fijn om te weten dat je niet tot kopen verplicht bent. Fijne service!

Goede schoenen.

Ik loop al jaren op Wolky schoenen. Het hele jaar door. Ik heb neuropathie in de voeten en moet op goede schoenen lopen. De podoloog vindt het ook goede schoenen.
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
Heerlijke soepele schoenen. De zolen zijn in sommige omstandigheden wel glad, met regen op gladere indergrond bijvoorbeeld
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
AP
Annushka P.
Eindhoven
Good product, Vriendelijke service winkel den bosch. Helaas moet je regelmatig lang wachten op je schoenen.
Antwoord van wolky.nl
Aan het begin van het seizoen hebben we soms inderdaad langere levertijden, dit wordt op onze website aangegeven. Fijn dat u onze winkel in Den Bosch zo prettig heeft ervaren. Team Wolky
De slippers Cirrus die ik besteld heb waren de volgende dag al binnen. Het blijven fijne slippers
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
23 mrt 2024
Heerlijke schoenen zitten geweldig, geeft alleen wel een gele kleur af op witte sokken.
Snelle levering. Gratis bezorging zou nog een extra ster opleveren
Fijne sandalen met hak. Deze zijn er niet veel in andere merken
23 mrt 2024
Verkeerde doos:beschadigd en hoe krijg ik die bus(kado) open?
Bestelling vlot thuis, ook goed geregeld bijterugsturen.
Levering kan sneller, voor de rest alles prima.
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben uw bestelling van 14-03-2024 op 15-03-2024 verzonden, dit is binnen de termijn van verzending binnen 1-3 werkdagen. Team Wolky
Duurde wel langer dan dat ik had verwacht.
Antwoord van wolky.nl
Wij verzamelen alle artikelen uit de order om deze in 1 keer te verzenden, hierdoor kan het iets langer duren. Dit staat ook aangegeven op uw orderbevestiging. Uw order van 14 maart is door ons op 18 maart verzonden en uw retour is door ons volledig verwerkt op 25 maart. Dit alles is binnen de termijn welke wij nastreven. Team Wolky
fijne schoenloop heerlijk en gemakkelijk.
Heerlijke schoenen. Fijne pasvorm.
CV
Corrie v.
Lekkerkerk
De pasvorm van de slippers
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Op wolky loop je op wolken.
Zo is het :-) Team Wolky
MM