wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.950 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

Fijne schoenen en retourbeleid

Dit keer heb ik eerst 2 paar terug moeten sturen voor ik de juiste schoen had. Toen moest ook het 3e paar terug want maat anders dan gewend (en niet in de dichtsbijzijnde winkel aanwezig ook). Wolky doet niet moeilijk en ik ben weer gelukkig met fijne passende Kalona's aan mijn voeten. Aantrekken, lopen en niet meer uit doen. Fantastisch. Dat gezeur van trusted shops over extra bescherming bijkopen vind ik wel bloed irritant maarja.
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn blij dat u onze service zo weet te waarderen. Team Wolky
Ik had Wolky schoenen besteld maat 40 normaal loop ik zo weg als ik de schoen aan heb,maar dit keer was het anders ze waren veel te strak om de voet dus snel terug gestuurd en maat 41 besteld deze zitten beter maar ik merk dat ik ze echt in moet lopen wat ik nooit heb gehad maar de service is geweldig ook bij online aanschaffen
Ik had nog nooit bij Wolky besteld en de informatie op de site was bijzonder uitvoerig en toepasselijk. Dat is fijn als je 'moeilijke' voeten hebt en zooltjes draagt. Ik heb de schoenen nu een week en ze zitten steeds lekkerder. Goede pasvorm en draagcomfort. Zeker voor herhaling vatbaar.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u heel graag terug. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Top schoenen

Ik koop deze schoenen ieder jaar. Langer er op lopen kan niet want dan zijn ze helemaal scheef gelopen. Omdat ik deze schoenen ook in de winkel kon kopen, dus passen, is het geen risico ze online te kopen. Ik blijf het jammer vinden dat er geen Wlimey shop meer in Haarlem is
Antwoord van wolky.nl
Wat leuk. Een echte Roll Strap fan. Heel veel plezier met uw nieuwe paar. Groeten, Team Wolky

Veel keus voor grote schoenmaat

Omdat ik een grote schoenmaat heb, kan ik niet overal terecht voor het aanschaffen van schoenen. Bij Wolky heb ik alle keus. Bovendien loop ik fijn op Wolky's en passen mijn steunzolen er in. Ook de kwaliteit is prima, waardoor ik lang met een paar schoenen kan.
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooi review, hier worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky

Snelle en correcte service

Ik ontving de schoenen snel en keurig verpakt. Helaas was de maat niet goed, dus stuurde ik ze terug. Dat kon in dezelfde verpakking met gebruikmaking van de Franco sticker. Zeer snel kreeg in n bevestiging van ontvangst en niet lang daarna het aankoopbedrag.
Na bestelling snelle en nette levering 1 puntje van kritiek bij het aanmaken van een account dat mag iets gebruiksvriendelijker is niet helemaal duidelijk zeker niet op telefoon ik die best handig ben hierin moest het 4 keer opnieuw doen
Antwoord van wolky.nl
Dank voor uw review, wij zullen kijken of wij het proces voor het aanmaken van het account kunnen vereenvoudigen. Team Wolky
wolkey schoenen zijn zulke fijne schoenen, ze zitten heerlijk lopen fijn, ik heb wandel schoenen en mijn favoriete schoenen zijn de Klompen waar ik vier paar heb staan in allerlei kleuren.
Al heel lang loop ik op Wolky 's en die kocht ik bij Wittepoel in Dordrecht maar helaas zijn die verhuisd. Daarom heb ik via de website besteld. Keurige afhandeling en bezorging.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat uw 1e ervaring met ons zo tevreden is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop. Team Wolky
Prima webshop. Verzendingen zijn goed te volgen. Telefonisch goed bereikbaar en goed en vriendelijk advies als je vragen hebt. Bij retour sturen wordt alles snel afgehandeld.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u ons zo positief heeft beoordeeld, hier worden wij heel blij van. Wij zien u graag weer terug in onze webshop of in 1 van onze fysieke winkels. Team Wolky
had schoenen besteld in de winkel om te passen. die waren er vrij vlot. daarna toch een andere maat gekocht, deze werden thuisbezorgd ook vlot. vriendelijk winkelpersoneel.
Wat een mooi compliment. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Jammer genoeg pasten de schoenen niet, ik heb een brede voet met een hoge wreef, maar zonder probleem terug kunnen sturen en mijn geld terug binnen een week.
20 mrt 2024
Mijn ervaring is altijd goed maar als ik vandaag schoenen bestel en morgen begint er een mooie actie en dat kan niks in aangepast worden dan baal ik flink.
Het is een mooi overzichtelijke webshop. snel van bezorgen. en reageren als je een klacht hebt. Schoenen die goed zitten en heerlijk op kan lopen.
Antwoord van wolky.nl
Hier worden wij heel blij van, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky

Betrouwbaar

Ik had deze schoenen besteld en betaald. Helaas vielen ze te klein. Ik heb het geld heel snel teruggestort gekregen van Wolky. Wat fijn is dat!
Mijn schoen was in 2 maand kapot gegaan, ik mocht ze opsturen en kreeg shop tegoed voor nieuwe schoenen uit te zoeken. Super goede service

Goede en snelle levering

Vooraf contact gehad met klantenservice en werd goed en netjes geholpen. Daarna snelle levering van de Wolky’s. Dit is nu al mijn 7e paar
Het zijn fijne schoenen, had een probleem met één paar , snelle reactie gehad en netjes opgelost. Foto is van schoenen waar wat mee was.
Antwoord van wolky.nl
Fijn om te horen dat het naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Ik heb last van fybromialgie en dus vaak pijnlijke voeten. Met Wolky schoenen kan ik zo 7 km wandelen , deze schoenen zitten fantastich.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u met onze schoenen zo goed uit de voeten kunt :-) Team Wolky

De Wolky sandalen lopen alsof je op wolkjes loopt.

De Wolky sandalen lopen alsof je op wokjes loopt! Vrouwelijke sandaal met net zo'n fijn voetbed als in mijn dichte schoenen van Wolky.
Antwoord van wolky.nl
Wat een mooie review, hier worden wij blij van. Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky