wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.970 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

24 apr 2023
Op 16 april sandalen besteld en betaald, tot vandaag nog niets ontvangen. Op 20 april gebeld. Ze zouden gaan kijken waar het mis is gegaan. Volgens telefoniste zouden ze bij post.nl moeten zijn. Zou 20of 21 april wat horen. Op het einde van de dag 21 april zelf weer gebeld. Bij Wolky zijn ze niet meer in het magazijn en bij post.nl ook niet. Er moet een onderzoek gestart worden en dat kan 5 werkdagen duren. Dus ik zit nog steeds zonder sandalen en nog niks gehoord, wachten tot vrijdag, dan zijn de 5 werdagen voorbij!!

Beoordelingen voor wolky.nl

De maten kloppen totaal niet, de ene 38 is te klein, de andere veel te groot. Levering liet lang op zich wachten.
Antwoord van wolky.nl
Onze modellen worden op verschillende leesten gemaakt. Hierdoor valt niet elk model gelijk en kan het zijn dat je soms een maat groter of kleiner nodig hebt. Er is altijd de mogelijkheid om een reservering te maken in 1 van onze winkels, dan kunt u goed de verschillen ervaren. Team Wolky
Ik had een klacht ingediend maar daar werd niet op in gegaan!
20 mrt 2024
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klachtenafhandeling. Wij doen onze uiterste best om klachten op een goede en nette manier af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Wolky

langzaam

het duurde erg lang voordat mijn besteliing binnen was, maar ook de verwerking van de retourzending duurt nu al enkele weken.
Antwoord van wolky.nl
Uw order bestond uit meerdere artikelen, hiervoor hebben wij op de bestelbevestiging het volgende aangegeven: Heb je meerdere artikelen besteld? Dan versturen we de schoenen zoveel mogelijk in één pakket. Zo voorkomen we onnodige extra verzending en kosten. Het kan voorkomen dat we daarom iets langer nodig hebben om jouw bestelling te versturen, alvast bedankt voor je geduld! Uw retour is op 29-01-2024 volledig door ons verwerkt. De achterafbetaling via Klarna is ook bijgewerkt. U heeft 1 paar schoenen gehouden en dit is ook het bedrag wat via Klarna betaald dient te worden. Als u van mening bent dat het anders is dan horen wij dit graag telefonisch of via de mail. Team Wolkyshop
Niet bezorgd tot 2 keer aan toe , zoek het zelf maar uit , heel slecht dit
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het is inderdaad niet allemaal goed gegaan met uw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. U heeft bij ons een order geplaatst op 11 januari. Wij hebben deze bestelling op 12 januari naar u toegestuurd. Helaas is deze bestelling ongeopend bij ons retour gekomen. Wij hebben de bestelling daarna gelijk weer naar u toe gestuurd. U heeft aangegeven dat u deze bestelling niet heeft ontvangen. Wij zijn op het moment van versturen afhankelijk van de vervoerder. Wij hebben bij onze vervoerder een onderzoek gestart . Wij wachten dit onderzoek af en komen hier dan bij u op terug. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad en gemaild. Wij gaan het goed met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
Heb nog steeds niet ontvangen
Antwoord van wolky.nl
Goedemiddag mevrouw, Wat vervelend dat het pakket nog niet bij u is aangekomen. Deze periode wordt gemarkeerd als drukste periode bij de vervoersdiensten waardoor verzending helaas langer kan duren dan normaal. U mag altijd bij vragen over uw bestelling contact met onze klantenservice opnemen. Wij zoeken het uiteraard graag voor u uit! Groet, team Wolkyshop
kwaliteit
Antwoord van wolky.nl
Graag horen wij wat de reden is van deze beoordeling zodat wij wellicht iets kunnen verbeteren. Team Wolkyshop
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer om te zien dat u een slechte ervaring met ons heeft. Helaas kunnen wij geen correspondentie met u vinden waar deze ervaring op gebaseerd is. U mag altijd met onze klantenservice contact opnemen als u problemen ondervindt, want wij helpen u graag verder. Groet, Wolkyshop
24 apr 2023
Helaas is het zo dat als we een onderzoek instellen bij Post.nl naar een vermist pakket dit tot 5 werkdagen duurt voor we antwoord ontvangen, dit onderzoek is vrijdag jl. door ons aangevraagd voor uw vermiste pakket. Heel vervelend maar de kans is groot dat het paar in de tussentijd alsnog bij u afgeleverd wordt, vandaar dat we deze periode moeten afwachten alvorens we een nieuw paar verzenden. Blijkt het paar zoek te zijn zorgen wij uiteraard voor een passende vervangende oplossing in overleg met u. Excuses voor het ongemak.
3 okt 2023
Even kort. Ik heb hielspoor en las dat dit de schoenen zijn. Ik naar de winkel en daar hadden ze maar 3 modellen in huis ja dat is niet anders zei de verkoopster. Ik kom thuis en zie op internet dat er veel modellen zijn. Ik laat een model opsturen naar de winkel om te passen. Na een week een mail of er iets verkeerd was gegaan . Nee hoor ze zijn opgestuurd naar de winkel. Tot op heden niks gehoord van de winkel. Dus hoe zou u dit beoordelen .?
4 okt 2023
Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. U heeft bij ons een afhaalorder geplaatst. Onze winkel heeft u 27 september gebeld om door te geven dat dit paar klaar staat in de winkel om te komen passen. Vandaag hebben wij u opnieuw bericht gegeven dat het paar klaar staat om te passen. U heeft advies gekregen over 3 verschillende leesten voor hielspoor. Dit zijn meerder modellen die u kan passen. Mocht u dit willen en graag meer advies willen, dan helpen mijn collega's in de winkel u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
3 dec 2023
Tot 2x toe laarzen besteld en 2x flink beschadigde (gedragen?) laarzen thuis gestuurd gekregen. Waren een leuke prijs maar door deze 2x ben ik nu echt klaar met de Wolky shop. Erg jammer, eerder nooit geen last mee gehad. En dan het commentaar van de klantenservice.... niet echt begripvol alleen dat ik het kosteloos terug kan sturen. De flinke korting??? €10 op gedragen/ beschadigde laarzen.
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben hierover mailcontact met u gehad en u een flinke korting aangeboden. Het is uw goed recht om hier geen gebruik van te maken. Helaas is het ons niet gelukt om u tevreden te laten zijn, dit zullen wij van beide kanten moeten accepteren. Groeten Team Wolkyshop
25 apr 2023
ik krijg de verkeerde maat en verkeerde kleur toegestuurd. Hoe kan een schoen trouwens zowel denim als gebroken wit als kleur hebben (dat staat op de documenten). Op mijn (onmiddellijke!) mail om te vragen wat ik moet doen om KOSTELOOS terug te zenden en het juiste paar te ontvangen kreeg ik nog geen antwoord. :-(
25 apr 2023
Wat vervelend dat de bestelling niet juist is verzonden. Wij zullen hiervoor per mail contact met u opnemen. Groeten Team Wolkyshop
26 jul 2023

geen maattabel met centimeters

Op de website staat nergens hoe groot hun maten zijn in cm. Na 3 keer vragen kreeg ik eindelijk antwoord. Nou, waarschijnlijk hebben ze de buitenkant opgemeten, want de schoen waren minstens een cm kleiner dan in hun opgave. Dus weer terugsturen en dan maar 140 km rijden om het in de winkel te testen.
26 jul 2023
Goedemiddag, wat jammer dat wij maar 1 ster van u hebben ontvangen. Op onze site staat een maatlabel vermeld. Wij hebben hierover ook meerdere keren mail contact met u gehad. Het blijft altijd lastig om maatadvies te geven zonder dat wij u zelf hebben gezien. Wij hebben onze uiterste best gedaan om u hierin zo goed mogelijk advies te geven. Wij hebben de modellen Byte, Nortec en Runner in maat 39 en maat 40 allemaal voor u opgemeten en de maten in centimeters aan u doorgegeven. Jammer dat het toch niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop

retourneren slecht

Twee paar schoenen besteld, maar 1 paar wil ik retourneren, maar nergens staat hoe dat moet en al 2x gemaild, maar krijg gewoon geen antwoord. Ik loop al jaren op Wolky schoenen en ze passen altijd perfect, maar ook dit wordt minder; andere vormen.
Antwoord van wolky.nl
Goedemiddag, we hebben dit even nagekeken, maar hebben geen enekel email van u ontvangen over het retourneren van de schoenen. U kunt ons ook even bellen of een whats app-berichtje sturen. Graag vernemen we welk van de 2 paren u wenst te retourneren, u kunt een retour ook aanmelden via uw Wolky&Me account. Hartelijke groeten, Team Wolkyshop
16 sep 2023
Draag al tig jaar wolky slippers tahiti. In maart gekocht en nu al kapot. Heb vorige week nieuwe tahiti slippers gekocht en rechts is dikker dan links tussen de tenen en doet pijn..ben er nu wel klaar mee
Wij zullen via de mail contact met uw opnemen. Groeten Team Wolkyshop
Bestel niks meer online, slechte levering andere schoenen gekregen dus niet de bestelde schoenen. Communicatie slecht lezen berichten maar half krijg je telkens dezelfde antwoorden. Ontzettend irritant!!
11 jul 2023
Onze excuses. Groeten Team Wolkyshop
14 jul 2023
The package was delivered in a wrong day and i found it at the door outside when i came home. I did check on trak and trace and it said that i even signed for it.
25 jul 2023
We are sorry to hear that the delivery was not entirely satisfactory. We will discuss this with the transport service. Team Wolkyshop
Betalen gaat in een dag, geld terugkrijgen duurt bijna 1,5 week… En maat 40 blijkt inmiddels maat 39 te zijn. Dat vind ik vreemd.
11 jul 2023
Aan een retourbetaling gaan meerdere handelingen vooraf. Het pakket moet allereerst door de vervoersdienst bij ons zijn afgeleverd, dan controleren wij de inhoud en daarna volgt de terugbetaling. Hierdoor duurt terugbetaling langer dan het betalen van de order zelf :-) Groeten Team Wolkyshop
25 okt 2023

Geen schoenen

Besteld in de Wolky shop geen telefoontje of mail of de bestelling in de winkel is gearriveerd anderhalve week geleden
26 okt 2023
Goedemorgen mevrouw, wat vervelend om te horen dat er nog geen contact is gezocht. Uw schoenen zijn namelijk verstuurd en zullen één deze dagen bij ons winkelfiliaal aankomen waar u ze kunt passen. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Groet Wolkyshop
Betere service. Had nieuwe slippers, garen ging los, moest ze terugsturen. Nu al 2 weken geen slippers.
Antwoord van wolky.nl
Wij proberen klachten altijd zo snel mogelijk op te lossen. Omdat wij geen eigen reparatie afdeling hebben is het helaas zo dat er wel wat tijd voor nodig is om klachten op te lossen. Groeten Team Wolkyshop