wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.413 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.650 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 mrt 2023
pakket is verstuurd via Postnl. We hadden expliciet erbij vermeld dat het pakket afgeleverd moest worden bij het appartement omdat de gebruiker slecht ter been is. De hele middag is er iemand thuis geweest, toch stuurt Postnl een mail dat er niemand thuis was en het pakket (vele kilometers verder) kan worden opgehaald. De kosten voor verzending zijn dus ten onrechte in rekening gebracht en we hebben het uiteindelijk zelf moeten ophalen. Aan Wolky de opdracht om de door hen geselecteerde bezorgservice hierop aan te spreken!

Beoordelingen voor wolky.nl

Enorm blij met mijn nieuwe cowboyboots. Vanwege irritante Hallux valgus is het altijd een zoektocht om fijne schoenen/laarzen te vinden en heb ik heel vaak pijnlijke voeten. Deze laarzen zijn binnengekomen en ik kan er vanaf het eerste moment de hele dag heerlijk op lopen. Echt uniek voor mijn doen!!! Super!!!!
Snelle levering.alles ok. Beter kunnen ? Niet direct iets op te merken. Alleen :de dag, nadat ik mijn 2de paar schoenen gekocht had,zag ik een advertentie van Wolky dat als je nu een paar schoenen bestelde een warmhoudcontainer gratiskreeg. Jammer ,een dag te vroeg mijn tweede paar besteld
MV

meer dan 20 jaar wolky`s-ervaring

ik loop al meer dan 20 jaar op wolky`s en ze zitten nog steeds lekker en zien er nog uit als nieuw! nu voor het eerst online besteld en dat ging gesmeerd! snelle levering en besteld op post.nl afhaalpunt. geen klachten hoor! dank Wolky!
Antwoord van wolky.nl
Wij hopen u de komende 20 jaar ook nog in onze winkel of online webshop te mogen ontmoeten en wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
De schoenen waren snel geleverd. De hak van de schoen vond ik te hard dus heb ik andere schoenen besteld en deze retour gedaan. Binnen een paar dagen kreeg ik het geld terug gestort op de rekening. Perfect!! Uitstekende service.
JV
J V.
Ritthem

Goede schoenen…

Helaas schoenen net iets te klein terug moeten sturen 2 dgn later was het bedrag terug gestort. Nieuwe paar zit goed en heb sindsdien minder last van mijn hielspoor. Alleen jammer dat wolky weinig soorten met halve maten heeft.
SS
De website/ winkel vond ik duidelijk en makkelijk te navigeren. Wolky is een merk wat ik vroeger tijdens mijn werk in het verpleeghuis veel droeg. En nu ook thuis. De sandalen geven steun en ze zijn modieus.

2 paar hallux valgus schoenen besteld: super tevreden!

2 paar hallux valgus schoenen besteld, zeer snel geleverd. Ze zitten ontzettend lekker, ik kan er de hele dag op lopen. En zien er ook nog leuk uit. Voor mij geen pumps of andere smalle schoenen meer!
Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolkyshop

Mooie schoenen, lopen weer heerlijk, dank!

Al eerder een paar gehad, maar ik kon het niet laten! Zig Zag donker oker, ze lopen weer zo heerlijk! Lekkere, leuke, hoge, schoen, mooie, warme kleur! Maatje kleiner gekozen, vanwege smalle voet.

Fantastische zomer enkellaarsjes!

De bestelling was keurig verpakt en snel geleverd. Wat ik jammer vind is dat je als klant nog een bijdrage aan verzendkosten moet betalen, bij een bestelling van € 200,00!
Antwoord van wolky.nl
Wij vragen een kleine bijdrage in de verzendkosten. Het zou ook niet eerlijk zijn als de verkopende partij deze geheel voor zijn rekening moet nemen vinden wij. We wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
EM
Els M.
Dordrecht
Slippers zagen er mooi uit, maar zaten mij helaas niet lekker. Levering was te laat, maar dit kwam door post.nl niet door Wolky. Zij hadden op tijd verstuurd.
Prima schoenen en voor elke gelegenheid een goede keuze waarop je prettig kunt lopen. Wel een kostbare investering, maar rendabel. Goed voor mijn voeten.
Het is fijn om het product naar een winkel in de buurt te sturen. En dat je ze dan kan passen. En als het niet goed is dat hun het weercterug sturen
Antwoord van wolky.nl
Wij vinden het fijn om te lezen dat u deze service weet te waarderen. Team Wolky
Mijn schoenen zijn in goede staat ontvangen en fijn dat ze online besteld konden worden omdat ze niet in de winkel in de buurt te verkrijgen waren.
Antwoord van wolky.nl
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze winkels of online webshop. Team Wolkyshop
Schoenen van hoge kwaliteit en duidelijk kennis van voeten en alles wat bij lopen hoort. Communicatie netjes en helder. Levering volgens afspraak.
Zitten heerlijk. In de ochtend de schoenen aan doen om ze pas 's avonds laat weer uit te doen. Super pasvorm de wolky fly voor mijn brede voeten!
Fijn dat het aanbod in Vega-schoenen steeds groter wordt. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Wolky’s. Ze zitten heerlijk en ventileren heel goed.
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
Ik koop alleen nog maar e-walk schoenen. Hoop dat er meer soorten e-walk worden gemaakt , want er verandert niet veel in het assortiment.
Geen probleem met terug sturen omdat er 2 paar niet pasten. Meteen al een retour bon erbij. Super service voor mensen zonder printer.
Keuze door klant zelf met welk post mee te geven. Post.nl werkt niet hier in zeeland. Duurt heel lang en dan moet je nog betalen ook.
Wij zullen uw opmerking ter harte nemen. Team Wolky

Passen in de winkel

De mogelijkheid om ze bijeen winkel in de buurt te laten bezorgen en daar te mogen passen. Zonder dat je er aan vast zit, heel fijn!
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u deze service zo kunt waarderen. Team Wolkyshop