wolkyshop.com

Feet Love Our Shoes

Beschrijving
De Wolkyshop is de naam van deze schoenenwinkels, waar alleen maar Wolky schoenen, klompen, slippers, laarzen en sandalen verkocht worden. U vindt hier alle Wolky modellen die de Wolky fabriek maakt! Daarnaast ook inlegzolen (inlays) en onderhouds- producten. Van alle modellen ziet u de beschikbare materialen en kleuren.
WolR B.V.
Popovstraat 20-12
8013 RKZwolle
A.J. Diks

Beoordelingen voor wolkyshop.com

4.66 / 5.00

1.459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over wolkyshop.com

Snelle levering Mooie schoen. Makkelijk te ruilen Aardige klantenservice Top service

Altijd goed

1 dag geleden
Alles verliep prima. Wolky schoenen zijn the best. Ik draag ze al jaren.

Lastig dat het niet tegelijk bezorgd wordt

Snel en netjes afgeleverd

Alles goed en snel verlopen.

Prima service en snelle levering

Chat gestart , 24 minuten gewacht, er kwam geen reactie. 2 producten besteld die apart verstuurd werden, met 1 track en trace code, waardoor ik de 2e doos veel later heb ontvangen. De eerste levering is in de schuur gezet, terwijl ik thuis was en er is voor ontvangst getekend, waarschijnlijk door de chauffeur. 2e doos veel later geleverd dan beloofd.

Antwoord van wolkyshop.com
1 dag geleden
Beste klant, excuses door drukte hebben wij uw chat niet kunnen beantwoorden. Wij begrijpen uw reactie, dit is niet onze normale manier van werken. Wij zullen contact opnemen met GLS over de levering van uw bestelling. Hier zullen wij u een persoonlijke mail oversturen. Met vriendelijke groet, Team-Wolkyshop
Zelfde als voorgaande levering prima

Zeer tevreden, wordt meteen gereageerd als de schoeisel later wordt geleverd en waarom.. erg netjes

Ik kon de bezorging gemakkelijk online omzetten naar een lokaal afhaalpunt. De schoenen zijn betaalbaar, elegant én van een degelijke kwaliteit, wat ik een bijzondere combinatie vind. De service is eigenlijk niet van toepassing maar ik geef die ook 5 sterren omdat alles prima is verlopen ;).

Goed schoenen. Goede service. Levering duurt soms iets langer dan bij een andere webshop.

Alles was voortreffelijk en de schoenen zijn geweldig Ietsje breder dan normaal, helemaal wat ik zocht

Zeer snelle levering. Daarnaast mailcontact gehad. Meteen antwoord gekregen. Perfect

Altijd super geregeld

De bestelling verliep eenvoudig en soepel. De levering door GLS liep vertraging op, omdat GLS het pakket de eerste keer naar het verkeerde distributiecentrum had verstuurd (Stein i.p.v. Zwolle). Dit lieten ze pas op de dag van levering weten, waardoor ik de levering noodgedwongen moest laten plaatsvinden bij een pakkerservicepoint. Hierdoor moest ik 2x 4,5 km fietsen om mijn schoenen op te halen.

Snelle service

Alles.tiptop in orde

Snelle bezorging en goed verpakt. Ik ben tevreden