tiffanylampenhuis.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor tiffanylampenhuis.nl

4.78/5.00

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over tiffanylampenhuis.nl

Snelle levering. Lamp was super goed verpakt en er zat zelfs een lampenpeer bij. Prachtige lamp, komt helemaal overeen met de afbeelding op de site.
De lampen zijn bijzonder goed ingepakt!
De bestelling verliep gemakkelijk, de bezorging was keurig op tijd en het bestelde artikel was zorgvuldig ingepakt en was zoals ik gehoopt had. De glanslibelle-raamhanger was bedoeld als cadeau en degene voor wie het bestemd was, was er erg blij mee! Bij zorgvuldig oppoetsen bleken de kleuren steeds mooier en te worden. Een succes deze aankoop.
Snelle service keurig verpakt!@
producten en service erg goed, de klantservice is meer dan uitstekend!! de levering zelf (buiten de schuld van tiffanylampenhuis) was erg slecht maar werd meer dan goed gemaakt door de nazorg van de klantenservice dikke pluim!! de lampen zelf zijn natuurlijk een droom van schoonheid!!
De artikelen die ik besteld en betaald heb waren niet beschikbaar. Erg vreemd dat op de site niks is vermeld.
Snelle levering.
de bestelling kwam snel en was uitstekend verpakt
Snel geleverd
5dagen na betaling geen bevestiging/track&trace code ontvangen van tiffanylampenhuis.Telefonisch contact gezocht,hebben een typfout gemaakt in het overnemen van mijn emailadres ondanks uitgebreid mailcontact voorafgaand bestelling,erg slordig aangezien het gaat om een product van waarde!Na 9dagen afgeleverd ,erg blij met de lamp zelf.Bestel hierna toch weer elders ivm klantvriendelijkheid/service
Snelle en correcte levering
Prima ontvangen en tevreden, wel jammer dat kleur behoorlijk afwijkt van foto op de site.
Alles prima verzorgd
Hele snelle levering en een prachtige lamp ik ben heel tevreden
zeer correct
Mooi lampje en binnen een dag geleverd!
Dank!!! Fijne levering, snel en mooie lamp
We zijn erg blij met de prachtige lamp. Fijne prijs, mooi robuust en in topstaat. Een diepgaande mening over de service kan ik niet hebben omdat de bestelling middels mail en de levering prima verliepen. Op de levering is wel iets aan te merken. De verpakking bevatte en grote hoeveelheid statische piepschuimkorrels. Over het algemeen een dikke voldoende. Bedankt.
vlugge leverring goed verpakt wij zullen zeker klanten blijven