Koppstore.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden183 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2021
Koppstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
‘s Avonds besteld, volgende middag al in huis. Echt top. Wel jammer dat de verzendkosten duurder waren dan het product zelf maar ik had niet geweten waar ik het anders vandaan had moeten halen

27 sep 2023
Helaas na de bestelling moest ik 2 weken wachten op mijn pakket die slecht ingepakt was (schakelaars met scherpe randen hadden knoppen en afdekramen beschadigd). De status van bestelling klopte ook niet want vanaf begin hadden bepaalde schakelaars een levertijd van 1-2 dagen maar geen 2 weken tijd. En toen ik had reactie op mijn bestelling aangevraagd was volgende dag meteen een antwoord met track and trace code en pakket was toen verzonden dus helaas heb ik spijt van jullie service!!!

Beoordelingen voor Koppstore.nl

20 mei 2023
27 sep 2023
Antwoord van Koppstore.nl
28 sep 2023
Beste heer Panasiuk, Bedankt voor uw feedback. Zoals besproken per mail had u van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig waardoor uw bestelling niet is verstuurd binnen de aangegeven levertijd. De indicatie is op basis van het voorradige aantal. Onze excuses wat betreft de beschadigde producten. We hebben zojuist per mail contact met u opgenomen, dit gaan we uiteraard met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Koppstore.nl
28 okt 2023
Artikel werkt niet en zijn telefonisch niet te bereiken
Antwoord van Koppstore.nl
Geachte heer Vendrig, wat vervelend dat het artikel niet werkt. Wij zijn telefonisch op werkdagen bereikbaar van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur. Wellicht dat u buiten deze tijden heeft gebeld? We hebben u zojuist een email gestuurd, als het artikel niet werkt willen wij dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, team Koppstore.nl