Koppstore.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Koppstore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Koppstore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Koppstore.nl

88 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 okt. 2022
The possibility of having partial shipment as I was in a hurry for some of the items in the order. Nice design, good quality (I hope -not used them yet), quick delivery, helpful customer service. Thank you

2 jan. 2023
Ik deel helaas de goede ervaringen niet. De helft van de bestelling kwam beschadigd aan omdat het niet goed verpakt was. Contact gezocht met Customer Service, moest maar een nieuwe bestelling doen via de site en in principe weer vooruit betalen. Dus eerst gewacht op creditering en dan maar weer besteld. Nu weer de verzendkosten moeten betalen die later teruggeboekt zouden worden. Jammer, daar slaan ze toch echt de plank mis. Goede klantenservice is je klant ontlasten door de nieuwe materialen toe te sturen zonder er extra geld of energie in te moeten steken en de 2 vergeten extra onderdelen (wat is een bedrag van € 4,- op het totaalbedrag van € 325,-?) er gratis bij te doen, als goedmakertje voor het ongemak. Toch?

Beoordelingen voor Koppstore.nl

2 jan. 2023
3 jan. 2023
Beste mevrouw Heijemans, wij hebben ons best gedaan om naar ons inzien voor u de beste oplossing te bieden, en vinden het ook vervelend dat u dit niet zo ervaren heeft. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Koppstore.nl
Slechte communicatie, slechte voorraad.
14 okt. 2022
Dimmer dimt niet in combinatie met elektronische transformator. Dat wordt op de website niet vermeld. Graag een oplossing
17 okt. 2022
Geachte heer Baar, wat vervelend dat de dimmer niet samengaat met de elektronische transformator die u heeft. Deze dimmer werkt wel met een gewikkelde spoeltrafo of elektronische trafo. Als u ons een mail zou kunnen sturen met de specificaties van de transformator kunnen wij met u meekijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Koppstore.nl
25 mei 2022
1 dimmerknop twee wippen: €8 porto!!!! Wordt gewoon verzonden als brievenbuspakje dus snel €4 verdiend
30 mei 2022
Geachte heer Stoelwinder, eigenlijk zou het handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de portokosten namelijk. Zowel de kale pakketprijs is (zoals elk jaar) gestegen maar dit jaar zijn b.v. ook de kosten van karton door het dak gegaan. Dit wordt aan ons doorberekend en helaas moeten wij dat ook doen. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,= kwijt zijn voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Hier zijn wij transparant in en dit kunt u bij ons op de site vinden onder het kopje 'Verzendkosten'. Hopelijk zijn de artikelen wel naar wens, met vriendelijke groet Team Koppstore.nl