hygienesupply.nlReviews

4143 HS Leerdam
Wesley de Jong

Beoordelingen voor hygienesupply.nl

21 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

We hebben een x-aantal desinfectiematten gekocht voor het bedrijf waar ik werkzaam ben. Omdat we nog niet veel ervaring hadden met het gebruik van deze matten zijn wij uitgebreid ondersteund door de mensen van de klantenservice.

Ik deed een bestelling van een aantal Vikan producten en kreeg meteen de factuur, helder mooi lekker snel, vervolgens kwam er een doos binnen met een gedeelte van de bestelling en op de pakbon stond geen nalevering of backorder, even afgewacht en toch maar even een mailtje gestuurd en werd helder aangegeven dat er op 2 data nog een keer een levering kwam. Dit zou uit verschillende magazijnen komen, en zijn we een paar weken verder, 3 keer een transport bedrijf aan de deur, totaal niet duurzaam en geeft het mij meer kopzorg wanneer komt het, ik heb het nodig, meer bonnen klopt alles nu wel, een gedoe en werkt dit niet fijn, wellicht kan het wat helderder en soepeler lopen.

Beoordelingen voor hygienesupply.nl

Bestelling geplaatst op 18 juli en ondanks verschillende belletjes nog niet geleverd. Ook geen enkele update en we worden niet teruggebeld. Slechte zaak, ik zou hier niet bestellen.
wacht al een week op niet geleverde producten diverse malen gebeld en gemaild. contstant hetzelfde antwoord oh wat vervelend ik laat zo snel mogelijk terug bellen.
geen sterren tot nu toe. geen idee wanneer bestelling geleverd wordt. alleen dat is al heel vervelend.