hygienesupply.nl

4.69 / 5.00

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over hygienesupply.nl

2 weken geleden
Snelle uitlevering van de bestelling, facturatie helder en prima prijs-kwaliteit verhouding. De webwinkel is overzichtelijk en duidelijk. Hartelijke groet, Pieta Visser, Productieleider, Koopmans Verf

3 weken geleden
We hebben een aantal stelen en bezems besteld. De artikelen zijn van zeer hoogwaardige kwaliteit en de service was ruimschoots in orde.

3 weken geleden
Buiten een zeer snelle levering ook een zeer goede adviesafdeling. Er wordt door deze leverancier ook zelf contact opgenomen indien er een beter voorstel aanwezig is. Meedenken dus

3 weken geleden
Gewoon goed zoals we gewend zijn

Je krijgt zelfs meer dan dat je besteld.

Heel snel geleverd .En dat was ook super ,ze komen te minste bellen ,en ze laten afteken. Tegen Bpost zetten ze t de bestellen gewoon in de gang en ze bellen niet . Dus voor jullie 5/5 super

Prima product en zeer snelle levering

prima

Ik heb via de site besteld, het is soms even zoeken maar alles staat er duidelijk op, de order plaatsen of verder winkelen allemaal duidelijke knoppen, een voor een invullen en klaar, bevestiging mail enz. De levering ook super snel, goed verpakt en nalevering kwam ook snel, ik ben zeer te vreten, wat prijs betreft, de een moet je geld geven de ander moet je betalen. Mijn persoonlijke cijfer een 9

Snelle levering en prima service.

alles is top

Alles ok