Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.557 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2017
Waterpomp.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 apr 2023
Snelle levering zoals beloofd. We hadden onze dompelpomp dringend nodig en toen er geen bevestiging kwam van verzending, hebben ze ons heel vriendelijk verder geholpen aan de telefoon. Goed geleverd en heel duidelijke website met toelichting voor gebruik.

26 mei 2023
Zou ik -5 sterren kunnen geven dan wilde ik -6. Zoals de titel al zegt, zeer teleurstellend. Ze beloven volgende dag bezorgd. Zonder een woord te zeggen gewoon niet gedaan. Pas de volgende dag bezorgd. Ze zijn heel goed in PostNL daar de schuld van te geven. Nu is PostNL ook volledig onbetrouwbaar, helemaal in dit verhaal. Maar de shop blijft verantwoordelijk en daar doen ze helemaal NIETS mee. De bestelling is dus om te beginnen een dag te laat verstuurd. Vervolgens beweerde de bezorger dat ik niet thuis was, terwijl dit wel het geval was. Het zou naar een afhaalpunt gaan maar sommige winkels in Belgie vinden het normaal om op een doordeweekse dag gesloten te zijn. Dus ik kont het pakket niet ophalen. Een dag later kreeg ik een melding dat het afhaalpunt was aangepast en dat ik het zou horen als ik het op kon halen. Het is nu bijna 21 uur en ik heb niets gehoord dus inmiddels 3 dagen te laat en ik weet nog niets. Mijn nieuw gezaaide gras ligt te verpieteren want geen bestelling van deze shop en daar doen ze helemaal niets aan! Fijne toko!

Beoordelingen voor Waterpomp.be

18 feb 2024
Verzending gebeurde in 2 fasen Eerst de pomp, de dag nadien de afvoerslang. Het installeren van de slang was niet eenvoudig, ik moest op zoek naar een tussenstuk om ze aan te sluiten wegens afwijkende diameter. Uiteindelijk nam de pomp toch meer ruimte in beslag dan ik gedacht had. Ik had beter voor een pomp met interne vlotter gekozen. Maar deze zijn niet geschikt voor vuil water en water dat zand bevat. Mea culpa
De beschrijving die ik gelezen heb over de waterpomp was meer voor beroepsmensen maar niet voor private gebruikers. De service om de waterpomp terug te sturen was perfect behalve dat het niet simpel was om een DPD punt in België terug te vinden om de pomp terug te sturen!
correspondance par mail concernant connecteur d'un circulateur et reponse rapide et avec envoie rapide: nickel par contre,pour la livraison par DPD c'est pas top commandé vendredi et arrivé lundi et pas le l en demain comme specifié sur le site
Zeer snelle en verzorgde levering. Voorzien van de juiste hulpstukken. Mijn vorige pomp was ook een Dab-pomp maar met externe vlotter. Zeer tevreden over de werking. Reageert snel zowel aanslaan als afslaan.
Vlotte en juiste levering, wel slechte verpakking. De originele doos werd geopend en de pomp zat er niet goed in. Alles werkt wel. PS: de pomp stond voor de deur in het zicht. Wij waren in de tuin.
Goede service, snelle levering en goede producten aan een goede prijs. Alleen een klein misverstandje op voorhand via het contactformulier maar dit werd naderhand mooi rechtgezet.
DAB JetInox 112 M + DAB Control-D + Vandaag besteld = morgen geleverd 👍 + Correcte prijs ! + Pomp doet het perfect ! - vergelijking van toestellen werkte op de website niet

Verzendkosten

Verzendkosten vrij duur en pas gratis bij bestelling boven 100,00 €.Dat zou wat beter moeten kunnen voor zulke hogere (en toch niet zo goedkope)kwaliteitsproducten!
Na het verwijderen van de bodemplaat zoog de pomp het water werkelijk tot op vloer weg. Voor het monteren van de pomp maakt men best gebruik van de website.

Alles prima

Vlotte bestelling en zeer snelle levering van zeer goede pomp en bijgeleverde afvoerslang! Zeer goede en vriendelijke service (telefonisch).
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor uw positieve review. Wij streven er altijd naar om onze klanten een vlotte bestelervaring en snelle levering te bieden. Ook zijn we blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van de pomp en de bijgeleverde afvoerslang. Ons team zet zich altijd in om vriendelijke en behulpzame service te bieden, zowel online als telefonisch, en het is geweldig om te horen dat dit door u wordt gewaardeerd. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback, en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp.be
prijs/qualiteit best OK. Zondag avond besteld, maandag voormiddag reeds geleverd. Slechts één dag zonder regenwater gezeten.
Correcte aflevering en uitstekende kwaliteit van de pomp. De 5-jarige garantie staat niet op de factuur vermeld ?
JD
Jan D.
België

Correcte webwinkel

Pomp ontvangen met transportschade. Dit gemeld via mail en binnen 2 dagen een nieuwe pomp geleverd. Top service.
votre sérieux dans tous ce qui concerne la commande et le délais de livraison tous est au top bien a vous
LT
Liry T.
Mortsel (BE)
De levering was 100% Ik weet nog niet of het gaat en blijft werken dat moet de tijd uitwijzen.
DV
Dries V.
Dilbeek BE

Goeie prijs. Snel geleverd

Had misschien in een extra doos kunnen zitten maar er was geen schade dus geen probleem.

Betrouwbare leverancier

Apparaat voldoet aan beschrijving, snelle levering, levertijden gerespecteerd

Perfect

Competitieve prijzen, snelle levering en correctie communicatie. Perfect
ik kan niets dan goed zeggen aangaande mijn ervaring met waterpomp .be
Goede pomp, levering 3 dagen na toegezegde levering (incl. weekend)