waterpomp.be

Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor waterpomp.be

4.56 / 5.00

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over waterpomp.be

In de avond bestelling gedaan en daags erna al geleverd geworden. Monteren was ook super makkelijk. Top service.

Goede prijs , goed advies en vlugge levering.

Correct uitgevoerd

Ondanks de belofte voor 22u besteld morgen in huis toch 5 dagen moeten wachten. Goed product.

Excellente service. Produkt niet op voorraad. Betere variant kosteloos en snel toegestuurd

correcte levering

1 week geleden
Bestelling gedaan 12 uur . De dag erna om 14 uur geleverd. Super.

1 week geleden
Hopelijk blijft ze lang gaan dus product nog?

Alles top.

1 week geleden
Besteld en betaald 21/1/2019, 6/1/2020 nog steeds niets ontvangen.

1 week geleden
Beste, we zien dat er tijdens de migratie van ons systeem iets mis is gegaan vandaar dat uw bestelling niet is doorgestuurd. U heeft hier gisteren pas eerst contact met ons over gezocht en het is daarna ook direct opgelost en gisteren verstuurd. De track & trace kunt u per mail bij ons opvragen, maar we verwachten dat het er vandaag of morgen uiterlijk is. Team Waterpomp.be
1 week geleden
Super service en de volgende middag al geleverd

Supersnel ontvangen Bedankt

1 week geleden
Pomp besteld en paar dagen later ze ontvangen. Goede service. Vraag gesteld via Whatsapp en kort erna antwoord gekregen.

1 week geleden
De leverancier DPD had blijkbaar niet begrepen dat mijn huisnummer "20/11" betekende "nummer 20, appt 11" (sic). Dientengevolge heb ik gedurende 14 dagen vruchteloos (en zonder enige reactie vanwege waterpomp.be) op mijn levering gewacht. Pas nadat ik ZELF contact heb opgenomen met de klantendienst, werd het probleem verholpen en hab ik daarna vrij snel mijn bestelling ontvangen ...

1 week geleden
Beste, als we niets horen van de klant of van DPD gaan we ervan uit dat alles goed bezorgd wordt. Helaas is het onmogelijk om iedere bestelling ieder moment constant in de gaten te houden. Vandaar dat contact met ons opnemen altijd het beste is. Succes met uw pomp. Team Waterpomp.be
2 weken geleden
Ik heb de pomp nog altijd niet ontvangen

2 weken geleden
Beste meneer Claes, ik zie dat uw pakket gisteren geleverd is. U heeft het tijdens de kerstdagen besteld en doordat zowel wij, als ons magazijn als DPD een paar dagen vrij waren heeft het wat langer geduurd. Mocht u het niet meer willen hebben neem dan contact met ons op zodat we u een retourlabel kunnen sturen. - Team Waterpomp.be
2 weken geleden
Besteld om 21 45. De dag nadien geleverd om 12 00. Enorme snelle levering want ik had de pomp dringend nodig en dat voor een zeer goeie prijs.

2 weken geleden
Zondag besteled, maandag aangekomen zoals geschreven op de site.

goed

3 weken geleden
Pomp 2 maand in gebruik. de pomp werkt goed. de levering was zoals belooft één dag later na de bestelling.

3 weken geleden
Goede service, snelle levering