Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.51/5.00

1.061 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

nihil
alles ok
Snelle levering ( 20 u ) . Handvat van dompelpomp was wel beschadigd bij levering. Handvat krom en gebarsten. Vermoedelijk bij transport gebeurd. Had deze dringend nodig, vandaar geen klacht.
Op zondag besteld, op maandag geleverd! Helemaal volgens het boekje. Degelijk product aan een scherpe prijs.
super
Alles ok
Vrijdag besteld en zaterdag goed verpgeleverd dus kan niet beter.
Heel lang moeten wachten op de levering bijna 2 maanden i.p.v. 3 weken.
Alles in orde
Doe zo verder want is prima service
Goede en snelle service, pomp past perfect
Alles was correct
alles in orde
Werk al meer dan 20 jaar met producten van Oase , dus steeds goed. En qua bestelling was alles zoals in mail bevestigd was. Leveringstermijn en zo.
snelle levering: bedankt.
Komen hun afspraken niet na, had een dringende klant die ik doordat de levertijd langer voorzien was dan vermeld was in hun bericht, een week in de planning moest opschuiven. Na een melding was hun antwoord zeer kort af. Bij deze, zal ik ook geen volgende bestellingen doen.
 Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij niet overal invloed op en kan het zijn dat er een zending vertraagd is, hierover zijn wij in overleg met DPD. Wij hebben, zoals u al aangaf, inderdaad wellicht een te korte reactie gegeven over de levertijd van uw pakket. Onze excuses hiervoor en bedankt voor uw feedback. Wij hopen u wel in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.
Prima service
Zeer tevreden Correcte service 5/5