waterpomp.beBeoordelingen

Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor waterpomp.be

4.52/5.00

973 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over waterpomp.be

Op tijd geleverd en goede kwaliteit
Zeker een aanrader.
snelle levering en zeer tevreden over het product zelf
Service weten we nog niet. We wachten hopelijk niet wat service is.
 Antwoord van waterpomp.be
Bedankt voor uw beoordeling! Hopelijk heeft u het ook niet nodig, maar als dan weet u dat we voor u klaar staan per telefoonnummer: 03 / 808 16 56 of per mail: info@waterpomp.be.
Pomp werkt niet goed
 Antwoord van waterpomp.be
Beste klant, als dat het geval is, is het wellicht een idee om met onze klantenservice contact op te nemen? Dat kan per mail info@waterpomp.be of per telefoon: 03 / 808 16 56. We zien helaas nog niet dat u contact met ons hierover heeft opgenomen helaas. We horen het graag!
Alles lijkt meer dan ok Ook al is de belofte voor 22 u bestellen dag nadien geleverd niet nagekomen
Correcte levering, goede service
Zeer goede ervaring
Perfecte afhandeling van de bestelling.
Produkten en servies zij top.
Lang moeten wachten op dab pomp blijkbaar was ze niet meer voorraad bij fabrikant maar de mensen van waterpomp.be zijn zeer behulpzaam
Op de zijkant geleverd product kapot geleverd. Je moet lang wachten op antwoord naar waar het product moet terug gestuurd worden.
 Antwoord van waterpomp.be
Beste, ik zie dat er inderdaad iets niet helemaal goed is gegaan. U heeft transportschade ervaren en een collega heeft u niet goed geïnformeerd. We gaan het voor u oplossen en excuses voor het ongemak. Team Waterpomp.be
Uitstekende DAB pomp die zijn werk doet. Bij uitpakken van de pomp uit zijn verpakking bleek het beschermingskapje van de elektromotor gescheurd te zijn. Mailtje naar waterpomp.be en verzonden onmiddelijk nieuw beschermkapje. Prima service!
Mooi op tijd geleverd tegen een scherpe prijs. Pomp voldoet aan alle verwachtingen
Van de twee van de drie producten bij mijn eerste bestelling welke ik plaatste, waren NIET de juiste...via de site geliquideerd.
 Antwoord van waterpomp.be
We zijn ervan overtuigd dat dit in gemeenschappelijk goede overeenstemming opgelost was? Verbaasd zijn we dan ook over deze beoordeling. Zoals aangegeven per mail, kan het zijn dat een onderdeel in ons magazijn verkeerd lag en dat de collega daar het verkeerde heeft gepakt. Gezamelijk besloten we dat het niet terug hoeft en we hebben u terugbetaald op 23-06 waarmee het afgehandeld was.
Werkt perfect !
Goed produkt
Alles prima!
snel
alles is zeer vlot verlopen de pomp besteld op vrijdag na 17u en de zaterdag kort na de middag was de pomp al thuis geleverd. super!