Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.52/5.00

1.094 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

Alles was in orde
Pomp was geleverd maar de pakjesdienst was niet voorzichtig geweest,direct foto’s gestuurd en heb direct een nieuw pomp gekregen geen problemen gehad.pomp werkt fantastisch top service!!!
Enkele vragen via mail werden direct beantwoord, levering slangen en koppelingen ok.
Ontevreden over voorfilter pomp..
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Peter bedankt voor uw review. Een filter kan zorgen voor een beperking van het aanzuigend vermogen. Een vol filter kan een storing geven als er geen droogloopbeveiliging op de pomp zit. Hoe meer de filter vervuild raakt, hoe minder debiet de pomp geeft en hoe eerder u de druk op uw installatie kwijt raakt. Mocht u vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice.
is oké
na meer dan 20 jaar ervaring met een ander merk, is de werking van deze pomp zeer teleurstellend op alle vlakken: debiet, continuïteit, decibels, ...
Alles gemakkelijk gevonden via de site. Bestelling verloopt vlot alsook de levering... enkel bij het aansluiten bleek een rubber afdichting niet goed teruggeplaatst te zijn naar het vat waardoor er een lek was. Viel wel eenvoudig terug in orde te brengen!
Snelle en correcte levering
snel en goed
Goede prijs kwaliteit
Prima levering !
nihil
alles ok
Snelle levering ( 20 u ) . Handvat van dompelpomp was wel beschadigd bij levering. Handvat krom en gebarsten. Vermoedelijk bij transport gebeurd. Had deze dringend nodig, vandaar geen klacht.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Frank, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat u nog geen contact heeft opgenomen met ons over de schade. Wellicht kunnen wij u op deze manier verder helpen. Kijkt u voor onze gegevens op onze website. Groet, Team waterpomp.be
Op zondag besteld, op maandag geleverd! Helemaal volgens het boekje. Degelijk product aan een scherpe prijs.
super
Alles ok
Vrijdag besteld en zaterdag goed verpgeleverd dus kan niet beter.
Heel lang moeten wachten op de levering bijna 2 maanden i.p.v. 3 weken.