waterpomp.be

Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor waterpomp.be

4.56 / 5.00

596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over waterpomp.be

Besteld artikel erg vlug geleverd

alles ok

geen opmerkingen

ik heb de bronpomp aangekocht met de bedoeling meer druk mijn waterleiding te krijgen mijn bestaande pomp gaf geen waterdruk meer genoeg volgens de technische beschrijving van de pomp die ik nu aan gekocht heb bij jullie bedrijf zou die 7.2 bar druk geven maar ik had ondervonden bij het aan sluiten en het testen dat ze niet de druk gaf die ik verwachte

Antwoord van waterpomp.be
Uw bronpomp levert 7,2 bar. De pompen worden door de fabriek getest voordat ze deze verlaten. We hebben al veel contact gehad via mail om dit probleem voor u op te lossen, aangezien de oorzaak waarschijnlijk ergens in uw installatie zit. We zijn erg benieuwd naar hoe u de druk van de pomp meet, maar tot nog toe hebben we inhoudelijk op onze vragen nog geen reactie van u mogen ontvangen. Groet.
Alles in orde. Snelle levertijd...

Pomp werd niet thuis afgeleverd omdat we zogezegd niet thuis waren? wij hebben zelf op deze locatie een zaak. Heb de juiste reden gevraagd en niet gekregen Gr Eddy

Antwoord van waterpomp.be
Beste Eddy, dank voor de review. We zien niet dat u contact met ons heeft gezocht over dit voorval over de verzending en waarom het niet geleverd kon worden. U als ontvanger kunt geen onderzoek starten, dat kan alleen de verzender bij DPD. Vandaar dat DPD u waarschijnlijk geen antwoord kan geven. We kunnen dit nog voor u navragen bij DPD, stuur dan even een mail naar info@waterpomp.be
Nog steeds geen pomp ontvangen, 1 deel van het pakket wel ontvangen. Maar de pomp niet.

Levering is pas na tweemaal contact te hebben opgenomen (betalend dan nog) pas geleverd. verpakking was beschadigd en dus veel later geleverd dan opgegeven. Zeer weinig uitleg nog info waarom er problemen waren. Dit kan stukken beter. Product op zich is kwaliteit..valt niets op aan te merken. Een compensatie zou op zijn plaats zijn. En dan heb ik het eerder over de leveringsdienst.. Mvg, Joris d

Antwoord van waterpomp.be
Beste Joris, dank voor de review. Helaas zie ik dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Als verzender van het pakket kunnen we een onderzoek starten bij de vervoerder, u als ontvanger kan dit helaas niet. We willen dit graag nog even voor u navragen als u bijvoorbeeld nog een foto van het pakket heeft van destijds. Neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
Tip top in orde

10/10 perfecte service en levering

Niets negatiefs te melden

Super tevreden , beste prijs , zeer vlug geleverd .

Snel en correct

Vriendelijke bediening

alles goed verlopen

Zeer vlotte levering

Wanneer je oude circulatiepomp enig mankement vertoont, je er eventjes in verdiept... Ja, dan verschiet je wel over het stroomverbruik van deze (niemand denkt aan dit onzichtbaar en stil ding als boosdoener) Nu, sowieso kom je op waterpomp.be of nl terecht, doch hadden ze ook een prima betaalbaar en +zuinig alternatief . Duidelijk en correcte uitleg, levering zoals beloofd eenvoudige montage

Alles was in orde ,pomp heeft nog niet veel gewerkt dus afwachten..

Fantastisch stil

vlotte service