Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.52/5.00

1.097 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

pomp maakt iets teveel lawaai
Antwoord van Waterpomp.be
Het kan zijn dat de pomp dan ergens lucht aanzuigt. De pomp bereikt dan ook zijn volledige debiet niet. De pomp maakt dan vaak een 'gillend' geluid. Als u dit wilt verhelpen, neem dan een kijkje op ons blog: https://www.waterpomp.be/blog/ of neem contact met ons op. Let wel, dat de DAB Jet 102M sowieso een geluid kan maken van meer dan 87 dB. Dit staat ook op de site bij de specificaties.
Levering kwam later dan afgesproken. Na het niet verschijnen van de levering op het afgesproken uur, werd de levertijd aangepast? Artikel werkt naar behoren.
Te laat geleverd
Chauffeur Top. Berichtgeving Top. Product Top.
Snel geleverd, Prima
Fantastisch, op tijd geleverd zoals .
Goed en op tijd geleverd
leveringstijd was niet zoals voorzien.
alles op het snelst en goeie prijs
De bestelling werd mij sneller geleverd als dat ik bij ons een brief kan bestellen.
Product werd niet geleverd daags nadien. Telefonisch werden niet de minste excuses aangeboden. Integendeel. Hoewel ik de pomp dringend nodig had kreeg ik ze uiteindelijk na drie dagen. product is wel ok.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste, we zien in de bestelling dat deze op 20-11 besteld is en de pomp op die dag ook is afgegeven aan PostNL voor levering. Als u met ons gebeld heeft, excuses in elk geval. Of heeft u gebeld met de vervoerder? Daar hebben we helaas dan geen invloed op. Fijn dat u de pomp in elk geval nog redelijk tijdig heeft ontvangen. Groet, Team Waterpomp.be
Product de dag erna al ontvangen. Altijd heel leuk vooral als het een onderdeel van de CV is in de winter.
zeer tevreden
Niet binnen 48 uur geleverd
alles past perfect, bedankt
alles op tijd geleverd volgens afspraak
Snelle levering.
Snelle levering goed product