Waterpomp.beBeoordelingen

: 2.277UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
Contact
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Nederland
Gevolmachtigde
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.52/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

1.097 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

70 %
21 %
4 %
2 %
3 %
2.277 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

Filter 
(28)
5 dagen geleden
Na 5 weken wachten nog steeds geen pomp ontvangen. Je moet er zelf informatie vragen want ze laten u niets weten.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
4 dagen geleden
Beste klant, uw pomp wordt 29 oktober geleverd bij u. De leverdatum stond nog niet vast waardoor wij hier nog geen uitsluitsel over konden leveren.
1 maand geleden
Komen hun afspraken niet na, had een dringende klant die ik doordat de levertijd langer voorzien was dan vermeld was in hun bericht, een week in de planning moest opschuiven. Na een melding was hun antwoord zeer kort af. Bij deze, zal ik ook geen volgende bestellingen doen.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij niet overal invloed op en kan het zijn dat er een zending vertraagd is, hierover zijn wij in overleg met DPD. Wij hebben, zoals u al aangaf, inderdaad wellicht een te korte reactie gegeven over de levertijd van uw pakket. Onze excuses hiervoor en bedankt voor uw feedback. Wij hopen u wel in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.
2 maanden geleden
De pomp ging de volgende dag geleverd worden maw vrijdag. Gans de dag gewacht en niets ontvangen. Als laatste wens ik u te melden dat de pomp reeds gebruikt was. Bij installatie kwam er roestwater uit de pomp wat duidelijk aangaf dat de pomp niet nieuw was. Ik zeg niet dat de pomp slecht is maar in de toekomst ga ik toch gewoon naar de winkel er is namelijk nagenoeg geen prijsverschil.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
2 maanden geleden
Beste klant, dat er roestig water uit komt is een teken dant hij getest is door de fabrikant, dat gebeurd bij elke pomp. Wat betreft de levertijd zien we dat het langer dan normaal heeft geduurd, excuses. U heeft als het goed is per mail een track & trace ontvangen, zodat u daar niet op had hoeven wachten. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
3 maanden geleden
Ik heb de pomp ontvangen in zeer slechte staat! De volledige motor omkapping zat los en enkele delen waren gewoon los gekomen. Dit is zeer jammer, heb enkele uren moeten besteden om dit weer in elkaar te krijgen zoals het normaal geleverd zou moeten worden.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
2 maanden geleden
Beste klant, dank voor uw beoordeling. Helaas zien we niet dat u contact hebt opgenomen met de klantenservice over de schade. Als u dat had gedaan hadden de collega's daar u vast prima verder kunnen helpen betreffende de schade zodat u het niet zelf hoefde te doen. Dit kan natuurlijk alsnog. Kijk voor de gegevens op de site. Dank u wel!
3 maanden geleden
Toen de pomp aankwam , bleek dat er stevig mee gegooid was tijdens het transport. De doos zag eral niet uit... Bij opening werd mijn vermoeden bevestigd. Beschermkap van de motor in 3 gebarsten en 2 schoepen van de koel ventilator afgebroken enz. Al dit is gebeurd door een niet aangepaste verpakking voor transport .Gebeld met waterpomp.be Ze hebben mij toegezegd om een nieuwe pomp te sturen ..
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
3 maanden geleden
Beste, vervelend dat de pomp met schade aankomt. Er is met u contact geweest voor een vervangener. Deze is echter, zoals aangegeven, pas leverbaar begin september. U bent akkoord gegaan. Anders hadden we u natuurlijk een teruggave van het aankoopbedrag aangeboden. De 1* lijkt ons hiermee wat ongenuanceerd aangezien de collega u goed van dienst wilde zijn en u met de oplossing akkoord bent gegaan.
3 maanden geleden
Pomp werkt niet zoals het hoort en is nog steeds niet vervangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
3 maanden geleden
Goedemorgen! Dank voor uw review. Ik zie dat ons op 04-08 een mail gestuurd heeft en mijn collega deze vanmorgen op 06-08 heeft beantwoord middels een bevestiging van een vervangende levering onder garantie voor de door u gekochte pomp. Deze review van 05-08 lijkt dus ietwat voorbarig voordat u antwoord van ons heeft ontvangen. Dat antwoord is dus positief is in uw geval. Groet, Waterpomp.be
4 maanden geleden
Op de zijkant geleverd product kapot geleverd. Je moet lang wachten op antwoord naar waar het product moet terug gestuurd worden.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
4 maanden geleden
Beste, ik zie dat er inderdaad iets niet helemaal goed is gegaan. U heeft transportschade ervaren en een collega heeft u niet goed geïnformeerd. We gaan het voor u oplossen en excuses voor het ongemak. Team Waterpomp.be
5 maanden geleden
Pomp nog altijd niet ontvangen dus voor mij niet veel goeds
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
5 maanden geleden
Goedemorgen. Het heeft inderdaad even geduurd bij u, dit vanwege een laadfout bij DPD, echter zien we dat het pakket op 10-06 bezorgd is bij u. Is dat niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we voor u aan de slag kunnen. Bedankt, Team Waterpomp.be
6 maanden geleden
pomp teruggestuurd maar nog geen teruggave ontvangen met een mailtje tussendoor blijf ik op de hoogte van het verloop van de procedure en dat geeft een geruststelling
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
pomp besteld en alleen voorfilter geleverd. na bijna 1 maand nog steeds geen nieuws of informatie gekregen
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
6 maanden geleden
Beste, als we nieuws hadden over uw pakket hadden we dat uiteraard gedeeld. Helaas hebben we nog geen duidelijk antwoord van DPD ontvangen over deze zending. Anders hadden we u absoluut gecontacteerd. Excuses voor de vertraging. Maar we zijn ermee bezig!
6 maanden geleden
Ik heb deze pomp nooit ontvangen. Tot op heden geen pomp en mijn geld kwijt !!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
6 maanden geleden
Beste, DPD stelt het pakket te hebben geleverd op 24-04. U stelt het niet te hebben ontvangen. Wij willen ook graag weten waar het is. Het onderzoek is gestart en we zullen u over het verdere verloop informeren. Als het pakket echt kwijt is, na het onderzoek, zult u uw geld 100% retour krijgen.
7 maanden geleden
We wachten nog steeds op de levering !
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste, Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus en de toename van het aantal online bestellingen, kan het zijn dat uw pakket later geleverd wordt dan aangegeven. Dat staat ook op onze site. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Voor actuele informatie over de bezorging van uw bestelling verwijzen wij u graag naar uw Track & Trace of de site van de vervoerder.
7 maanden geleden
Ik ben totaal ontgoocheld. Het is nu dinsdag 21.4.2020 , 22.30 uur, en ik heb nog niets ontvangen van waterpomp.be. Toen ik gisteren contact wou opnemen met de klantendienst, kwam ik terecht bij een bandje met de melding van vertraging bij het leveren. Ondertussen durft u wel om een reactie vragen. Wel als u het nog niet zou begrepen hebben, de ontgoocheling in waterpomp is totaal.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste klant, graag hadden we natuurlijk een review gezien over het gebruik van de pomp. De mail met de vraag over de beoordeling komt normaliter ook pas na de levering. Echter is de levering van al onze Belgische bestellingen erg lang vanwege de maatregelen rondom het coronavirus. We hopen dat u het snel mag ontvangen en bij vragen zijn we ook per mail beschikbaar. Groet, Team Waterpomp.be
7 maanden geleden
Na een langere levertermijn die ik nog kan begrijpen krijg ik een levering met gedeukt product, 1 manco onderdeel en 1 niet passend onderdeel. Probeer via mail, WhatsApp en telefoon contact te leggen aangezien dit een dringend benodigd artikel is maar krijg nergens gehoor. Dit is niet gepast, zelfs niet in corona-tijden!
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Helaas bent u in deze vreemde tijden niet de enige met opmerkingen. Het is op dit moment druk en we doen ons best om zsm bij u terug te komen. Als het product beschadigd is of als er iets mist bij de levering heeft u natuurlijk recht op een passende vervanging. We hopen alleen dat we even op uw geduld mogen rekenen. Uw berichten zijn in goede orde aangekomen. Excuses voor het ongemak.
7 maanden geleden
Pomp nog steeds niet ontvangen. Reeds 2x gemeld dat het pakket al bij DPD vasthangt sedert 15/04. Helaas wilde de mevrouw van de klantendienst bij waterpompen.be niet veel moeite doen en bleef ze maar naae Corona verwijzen. Jammer.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste klant, dank voor uw beoordeling. Het is op dit moment even zo druk bij onze vervoerders als rondom de kerstperiode. Helaas kunnen ze in deze tijd niet veel meer mensen extra inschakelen en ook zitten mensen vaak thuis bij lichte ziekteverschijnselen. Uw bestelling heeft een routefout, het ligt dus op het verkeerde depot. Wij en de vervoerder doen ons best om het pakket zsm bij u te krijgen.
7 maanden geleden
Nog niks ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste, de vertraging komt door de drukte en maatregelen die getroffen zijn rondom het coronavirus. Er is bij uw pakket sprake van een routefout, DPD doet hier alles aan om het zsm op te lossen. Is het pakket te laat dan graag weigeren zodat wij u een volledige terugbetaling kunnen doen. Of u vraagt een retourlabel bij onze klantenservice als het niet lukt om te weigeren.
7 maanden geleden
Steeds nog niets gekregen na een week 24 uren lijken mij Een week raar, mijn bestelling cv pomp.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste, het is inderdaad vertraagd door de maatregelen rondom het coronavirus. Dat heeft niets te maken met het formaat van het formaat van het pakket.Bijkomend het paasweekend heeft ook uw bestelling niet versnelt heeft. Zoals wij en DPD op onze sites laten zien kunnen zendingen vertragen helaas. Ik zie dat het pakket gisteren (16-04) geleverd is. Als u verder nog vragen heeft, horen we het graag
7 maanden geleden
Bestelling gedaan op dinsdag 7 april met leverdatum op 8 april. Tot op heden, 14 april, nog niets ontvangen ! Ook geen mail gekregen dat leverdatum verschoven is !
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste klant, het pakket is fiks vertraagd. Zoals aangegeven door ons en door DPD komt dit door de enorme drukte en maatregelen die getroffen zijn rondom het coronavirus. Onze excuses. Ik zie dat het alsnog op 14-04 geleverd is. Groet, Team Waterpomp.be
7 maanden geleden
Ik heb de waterpomp nog steeds niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Waterpomp.be
7 maanden geleden
Beste klant, het pakket is fiks vertraagd. Zoals aangegeven door ons en door DPD komt dit door de enorme drukte en maatregelen die getroffen zijn rondom het coronavirus. Onze excuses en als het te laat is, graag het pakket weigeren of contact opnemen met ons dat u het retour wilt sturen. U ontvangt dan een label. Groet, Team Waterpomp.be
7 maanden geleden
ik zou een beoordeling schrijven als ik al een pomp zou ontvangen hebben dus levering slecht nog steeds niets ontvangen een bijna ontevreden klant jacobs yvo
 Geverifieerde beoordeling|