Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.54/5.00

1.156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

De bestelling is meer dan een week geleden gebeurd. Bij hun vervoerder dpd is duidelijk het pakket zoekgeraakt. De enige service die ze bieden is op het on line platform van dpd kijken en doorsturen wat daar staat. Dit kan ik als cliënt natuurlijk ook. Oplossing die ze aanbieden is dat je de zending mag weigeren. Hun excuus voor deze barslechte service is de coronacrisis.
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemorgen, we zijn het eens dat dit slechte service is. Echter, door een fout in de route bij DPD is het bij het verkeerde depot aangekomen in eerste instantie. Normaliter wordt dit sneller opgelost, maar zoals u kunt raden loop het stroever vanwege de coronacrisis. Het pakket is in elk geval vandaag onderweg voor uitlevering.
niet geleverd
Ik heb totaal iets anders gekregen dan ik in 1e instantie gevraagd heb. Ik had een waterpomp met ingeboude filter gevraagd en ik kreeg gewoon alle waterpompen te zien die julli verkopen. Ik als leek koos de 1e die ik zag. Bleek dat een pomp te zijn zonder filter. Laat staan een ingeboude. Aangezien ik ze ook gebruikt heb voor wij doorhadden dat er geen filter aan zat kan ik ze ook niet terugsturen
Antwoord van Waterpomp.be
Beste mevrouw, dank voor uw review. Echter zie ik niet dat u met ons contact gezocht heeft hierover. Dat stemt ons niet vrolijk. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen hierover om het op te lossen in dit geval. Maar we raden u met klem aan om zelf het probleem bij ons eerst te melden voordat u een review zoals deze achterlaat. Groet, Team Waterpomp.be
Nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Waterpomp.be
Beste meneer, dank voor uw review. Inmiddels zien we dat u op 12 & 20 maart geïnformeerd bent over de levertijd. De pomp komt vanuit Italië naar ons magazijn. Deze levering is, gelukkig in deze vreemde tijd, onderweg. Echter duurt de verwerking langer. Als u de bestelling wilt annuleren, kunt u antwoorden op de mail en we zorgen dat u uw geld zsm terug krijgt. - Team Waterpomp.be
Besteld en betaald 21/1/2019, 6/1/2020 nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste, we zien dat er tijdens de migratie van ons systeem iets mis is gegaan vandaar dat uw bestelling niet is doorgestuurd. U heeft hier gisteren pas eerst contact met ons over gezocht en het is daarna ook direct opgelost en gisteren verstuurd. De track & trace kunt u per mail bij ons opvragen, maar we verwachten dat het er vandaag of morgen uiterlijk is. Team Waterpomp.be
Ik heb de pomp nog altijd niet ontvangen
Antwoord van Waterpomp.be
Beste meneer Claes, ik zie dat uw pakket gisteren geleverd is. U heeft het tijdens de kerstdagen besteld en doordat zowel wij, als ons magazijn als DPD een paar dagen vrij waren heeft het wat langer geduurd. Mocht u het niet meer willen hebben neem dan contact met ons op zodat we u een retourlabel kunnen sturen. - Team Waterpomp.be