Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.54/5.00

1.156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

De levering was iets vertraagd. Eén van de nippels had niet het gevraagde formaat. Ik heb dit per mail laten weten maar nog geen antwoord gekregen hoe dit opgelost gaat worden.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, vervelend om te horen dat de levering vertraagd was en één van de nippels niet het gevraagde formaat had. Ik kan helaas geen mail van u vinden, mag ik u vragen om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Groetjes, team Waterpomp.be
na meer dan 20 jaar ervaring met een ander merk, is de werking van deze pomp zeer teleurstellend op alle vlakken: debiet, continuïteit, decibels, ...
İk heb wel splinternieuw dab aquajetpomp 132/20 gekocht zo slecht product nog nooit gezien of hij geeft vanaf het begin niet goed gewerkt en niemand heeft me geholpen......
Antwoord van Waterpomp.be
Dank voor uw beoordeling. Ik zie dat u 1x contact met ons heeft opgenomen. Mijn collega heeft u te helpen met de terugslagklep en daarna hebben we u per whatsapp gevraagd of dat heeft geholpen en u de link gestuurd voor onze garantieaanvraag. Echter heeft u daar verder niet op gereageerd. Wij gaan er dus van uit dat het opgelost is, is dat niet zo, neem dan graag weer contact met op.
2 vorige pompen na enkele maanden stuk
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemorgen, dank voor uw review. Ik zie dat u in alle drie bestellingen kiest voor een kwalitatief goede pomp die echter niet is geschikt voor een inzet van langer als 3 uur is ons advies. Wilt een goede pomp die duurzaam ingezet kan worden, neem dan contact op met onze klantenservice voor een passend advies. Groet, Team Waterpomp.be
Droogloopbeveilging 20€ duurder dan in Duitsland (65 tegen 45) en bovendien is de kwaliteit van dit toestel ( wateruitstroom) bedoeld voor een tuinslang. Aanzuigdiepte van de pomp: In de toelichting op de site wordt een max. aanzuigdiepte genoteerd tussen 8 á 9 meter. Een medewerker van de contactdesk sprak dat tegen en gaf max. 7 meter aan. De verkoopdienst staat afkerig tegen een oplossing.
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemorgen, dank voor uw beoordeling. Ik zie dat er contact is geweest en mijn collega die u gesproken heeft geeft aan dat u de pomp wilde houden. Verder leek het wat betreft ons afgehandeld tot we uw review lazen. Een collega zal u weer even bellen als nodig. Groet,
Pomp gaat niet
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, dank voor uw beoordeling. Ik zie dat mijn collega u op 22 juli heeft gevraagd om een video te sturen van de problemen die u ervaart dat de pomp geen water aanzuigt. Helaas hebben we daar geen antwoord van u op mogen ontvangen. We ontvangen daarom graag nog uw antwoord hierop.
De pomp zou normaal gezien geleverd worden om 29 juni maar tot op heden nog niets ontvangen. U kan dus begrijpen dat ik hierover niet tevreden ben. Mvgr
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, dank voor uw beoordeling. Ik zie dat dat de door u bestelde pomp nog niet weer op voorraad is. Dit staat ook aangegeven op de site. Excuses dat u niet goed bent geïnformeerd. Ik heb de collega's gevraagd om hier weer achteraan te gaan zodat het zsm geleverd wordt.
Pomp werkt niet goed
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, als dat het geval is, is het wellicht een idee om met onze klantenservice contact op te nemen? Dat kan per mail info@waterpomp.be of per telefoon: 03 / 808 16 56. We zien helaas nog niet dat u contact met ons hierover heeft opgenomen helaas. We horen het graag!
Van de twee van de drie producten bij mijn eerste bestelling welke ik plaatste, waren NIET de juiste...via de site geliquideerd.
Antwoord van Waterpomp.be
We zijn ervan overtuigd dat dit in gemeenschappelijk goede overeenstemming opgelost was? Verbaasd zijn we dan ook over deze beoordeling. Zoals aangegeven per mail, kan het zijn dat een onderdeel in ons magazijn verkeerd lag en dat de collega daar het verkeerde heeft gepakt. Gezamelijk besloten we dat het niet terug hoeft en we hebben u terugbetaald op 23-06 waarmee het afgehandeld was.
levering was volgens site verzien voor 20/6. het is nog steeds niet geleverd. ook al een mail verstuurd en nog steeds geen antwoord.
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemorgen, we zien geen mail van u tot mijn collega u op 03-07 gemaild heeft met de track & trace link. Voor zover wij kunnen zien is uw pakket, zij het fiks vertraagd , op 02-07 afgeleverd. Is dat niet het geval, bel ons of antwoord op onze mail van 03-07. Bedankt!
Een vlugge levering! Bij opening doos is het toestel bovenaan stuk! Garantieformulier ingevuld maar wachten nog steeds op het vervangend stuk dat ze gingen opsturen! Kan het direct zelf bestellen! Corona blijft hun excuus terwijl bestellingen binnen de week thuis geleverd werden. Zelf constant contact opnemen anders horen wij niks! Dus kapot toestel thuis staat te wachten om geplaatst te wor
Besteld op 5/6 maar slechts ontvangen door DPD op 15/6. Goede pompen, maar absurd slechte levering door DPD
Vermoedelijk ontbreekt de terugklapklep bij de geleverde pomp (DAB NOVA UP 300 MAE) waardoor er te weinig druk (bijgevolg nog geen hoogte van 1,75 meter) kan aangelverd worden. Kan U me alsnog zo 1 klepje bezorgen aub ?
De producten zijn niet in voorraad, en men weet niet wanneer ze leverbaar zijn. Ik heb er wel voor gekozen om nog even te wachten in plaats van te annuleren. vriendelijke groeten Piet Watté
pomp komt niet op druk. oude pomp terug in dienst genomen. werkt wel , ondanks lek is de pomp zelf.
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemorgen, we zien geen mailcontact hierover of per telefoon. Kunt u contact met onze klantenservice opnemen om het voor u op te lossen? info@waterpomp.be Dank u wel!
Ik kan geen beoordeling geven van Waterpomp.be omdat de transporteur waar ze met samenwerken DBD op geen fluit trekt. Doen er een week over om een pakket van Nederland naar België te brengen. Zijn totaal niet bereikbaar en bakken er niets van en sorry maar dat reflecteerd ook naar Waterpomp.be toe omdat zij deze transporteur hebben gekozen. Bestel enkel nog in België.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, bijna alle zendingen zijn vertraagd met DPD. Normaliter is de levering geen probleem voor DPD, zelfs rondom de feestdagen in december, maar door de enorm toegenomen drukte met online winkelen en de coronamaatregelen is alles vertraagd. Ik zie dat de zending uiteindelijk 27-4 geleverd is. Als er verder nog vragen zijn, neemt u contact op met de klantenservice aub. Groet, Waterpomp.be
We hebben bijna geen feedback gekregen toen er wat misging met de levering We hebben zelf een paar keer zelf moeten bellen Toen de pomp eindelijk geleverd werd Was de pomp losgekomen van het expantievatje door vermoedelijk heen en weer geslingerd met de koerier Ook is het onderstel van de pomp gescheurd De pomp werkt naar behoren Mvg Gert sprangers
deze pomp zou 3 waterpunten moeten voorzien, 1 punt met 25m tuinslang, heel weinig druk. 1 meter straal uit gazon sproeier. 12 dagen wachten op levering
Antwoord van Waterpomp.be
Op ons blog waterpomp.be/blog vindt u een aantal tips. Het klinkt alsof u een te smalle tuinslang gebruikt. Alsof u een dun rietje gebruikt om een milkshake te drinken. Des te breder rietje/slang = minder weerstand en het is dan makkelijker te verwerken. Onze site en berekeningen zijn gebaseerd op een slang van 1", des te smaller de slang des te meer weerstand. Neemt u aub contact op met ons.
Bestelling van een product dat op de site niet op voorraad was. Toen ik belde met de klantendienst was deze wel op voorraad. Persoon van klantendienst was licht arrogant vond ik (of was het zijn Nederlandse Adrem mentaliteit). Na twee dagen belde hij me terug met de melding dat hij gezien had dat ik gebeld had maar wist niet meer waarom.
product besteld op 13 april, werd verstuurd op 15 april en nu op 21 april nog steeds niet ontvangen ... ik zal straks maar een andere pomp gaan halen in de bouwmarkt want ik niet nog een week wachten. Leveringen via post.nl en B.post hebben geen vertraging, ik koop niets meer dat wordt geleverd via DBP.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste, de vertraging komt door de drukte en maatregelen die getroffen zijn rondom het coronavirus zowel in ons magazijn als bij DPD. DPD doet er alles aan om het zsm op te leveren. Ik zie dat uw inmiddels ook contact met onze klantenservice hebt opgenomen. Komt het te laat dan graag weigeren zodat wij u een volledige terugbetaling kunnen doen. Of u vraagt een retourlabel bij ons aan.