Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be

850 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2017
Waterpomp.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 feb 2024
Verzending gebeurde in 2 fasen Eerst de pomp, de dag nadien de afvoerslang. Het installeren van de slang was niet eenvoudig, ik moest op zoek naar een tussenstuk om ze aan te sluiten wegens afwijkende diameter. Uiteindelijk nam de pomp toch meer ruimte in beslag dan ik gedacht had. Ik had beter voor een pomp met interne vlotter gekozen. Maar deze zijn niet geschikt voor vuil water en water dat zand bevat. Mea culpa

26 mei 2023
Zou ik -5 sterren kunnen geven dan wilde ik -6. Zoals de titel al zegt, zeer teleurstellend. Ze beloven volgende dag bezorgd. Zonder een woord te zeggen gewoon niet gedaan. Pas de volgende dag bezorgd. Ze zijn heel goed in PostNL daar de schuld van te geven. Nu is PostNL ook volledig onbetrouwbaar, helemaal in dit verhaal. Maar de shop blijft verantwoordelijk en daar doen ze helemaal NIETS mee. De bestelling is dus om te beginnen een dag te laat verstuurd. Vervolgens beweerde de bezorger dat ik niet thuis was, terwijl dit wel het geval was. Het zou naar een afhaalpunt gaan maar sommige winkels in Belgie vinden het normaal om op een doordeweekse dag gesloten te zijn. Dus ik kont het pakket niet ophalen. Een dag later kreeg ik een melding dat het afhaalpunt was aangepast en dat ik het zou horen als ik het op kon halen. Het is nu bijna 21 uur en ik heb niets gehoord dus inmiddels 3 dagen te laat en ik weet nog niets. Mijn nieuw gezaaide gras ligt te verpieteren want geen bestelling van deze shop en daar doen ze helemaal niets aan! Fijne toko!

Beoordelingen voor Waterpomp.be

Nooit geen waterpomp.be meer!

Defecte pomp ontvangen die duidelijk reeds gebruikt was. Zeer klantonvriendelijk behandeld en veel moeite moeten doen om het aankoopbedrag terug te krijgen.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Dank u voor het delen van uw ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Het spijt ons te horen dat u een defecte pomp heeft ontvangen die duidelijk al gebruikt was, en dat u niet naar tevredenheid behandeld werd. We willen u graag laten weten dat we uw opmerkingen serieus nemen. Het geld voor uw aankoop is dezelfde dag nog terugbetaald nadat u hierom verzocht heeft. We streven ernaar om eventuele problemen snel op te lossen en onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
De 7m slang is eigenlijk een aanvoer, en geen afvoer, en is bedoeld voor andere types pompen...

Voor 22:00 besteld volgende dag thuis klopt niet

Als je je pomp dringend nodig hebt, bestel hem dan niet hier. Hun belofte dat je de pomp de dag erna in huis hebt is pure misleiding. Als je er iets van zegt, kruipen ze in de slachtofferrol en duwen ze het af op de bezorgdienst, terwijl ze zelf pas dag erna verzendbevestiging sturen. Dus als je met wateroverlast zit kan je beter elders gaan voor je pomp.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te horen dat uw bestelling met vertraging is geleverd. Er is inderdaad iets mis gegaan in ons magazijn waardoor uw bestelling later is verstuurd dan gepland. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Desondanks wensen wij u veel plezier met uw bestelde pomp. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp.be
er wordt beloofd vandaag besteld is morgen in huis dus dinsdag 20/02/2024 besteld is op dinsdag 27/02/2024 nog altijd niks in huis!!!
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We raden u aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we een onderzoek kunnen starten naar uw zending. Deze is namelijk op de 20e verzonden en het spijt ons dat u het nog niet heeft ontvangen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp

Te late levering

Besteld om 18u. Volgens site levering volgende dag. Niet gebeurd. Levering pas dag later
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je bestelling vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Houd er rekening mee dat we helaas geen invloed hebben op eventuele vertragingen die zich voordoen bij de vervoerder, zoals vermeld op onze website. We streven er altijd naar om bestellingen tijdig te bezorgen en zullen je feedback gebruiken om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
LB
Luc B.
WINGENE
Leveringstijd was 3dagen i.p.v. de dag na bestelling
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Dank u voor uw feedback, dat is inderdaad wel vervelend. We willen u graag informeren dat het pakket op dezelfde dag is verzonden zoals beloofd. Helaas hebben we gemerkt dat er vertraging is opgetreden bij PostNL, zoals ook te zien is op de trackinginformatie. Onze excuses voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
Perfecte levering niets op aan te merken
de pomp is beschadigt toegekomen koelribben en bescherming gebroken,daar ik de mensen belooft had die dag tekomen plaatsen heb ik het gelijmt wat niet lang heeft geholpen dus zo geplaats, dus van de prijs afgedaan gratis gewerkt indien mogelijk zou ik graag het onderdeel beschermkap (motor) en koelribben alsnog ontvangen PS bouten (imbus) van lichaam pomp stonden los opstarten zware lek (dus pomp was niet getest) ik hoop op een rechtzetting (beschermkap) GR Rudi Pellegrims
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Rudi, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig te horen dat uw pomp beschadigd is aangekomen. Voor gevallen van transportschade raden we aan om direct contact met ons op te nemen, zodat we snel een oplossing kunnen vinden. We zullen ons best doen om het ontbrekende onderdeel, de beschermkap (motor) en koelribben, naar u toe te sturen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en streven naar een rechtzetting van de situatie. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
Commande vendredi 09/02 à 13H45 (avant 22H00 !). Livraison attendue pour samedi 10/02 comme annoncé sur votre site. Pompe vide-cave finalement livrée mercredi 14/02 ! On a dû acheté une pompe provisoire cher Brico pour 69,51 € !
Antwoord van Waterpomp.be
Cher client, Nous vous remercions pour vos commentaires. Nous sommes désolés d'apprendre que votre commande a été retardée par le transporteur, malgré notre envoi le même jour. Malheureusement, nous avons un contrôle limité sur le processus de transport une fois que le colis quitte notre entrepôt. Nous comprenons votre frustration et regrettons que vous ayez dû trouver une solution temporaire chez Brico. Nous nous efforçons toujours d'offrir à nos clients le meilleur service possible, et nous discuterons certainement de vos remarques en interne pour améliorer nos processus. Cordialement, Waterpomp
Het pakket beter inpakken voor verzending ,beschadiging van pomp terug sturen omdat ze niet goed was verpakt.Dan nieuwe gekregen terug hetzelfde.Zal er niet meer bestellen.
Heel de doos was beschadigd en gescheurd vond het niet professioneel
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat uw pakket beschadigd is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling, wij gaan dit dan ook doorspelen naar de vervoerder. Wij bieden hiervoor dan ook onze oprechte excuses aan. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp.be

Slechte dienst na verkoop

Verkopen lukt aardig maar de dienst na verkoop trekt op niets!
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent met onze dienst na verkoop. We zullen ons best doen om uw ervaring in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Waterpomp
Werd niet aan huis geleverd zoals beschreven

Prijs en levering fantastisch - informatie niet.

Prijs en levering fantastisch. Ik kocht met meerprijs een pomp met interne vlotter om in een pompput te kunnen pompen. Er ontbreekt echter informatie op de website. De pomp moet namelijk 100 % waterpas staan. Als dit niet zo is (slechts maar een klein beetje) dan activeert de pomp niet.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Klant, Bedankt voor uw review. De pomp hoeft niet per see waterpas te staan aangezien de pomp word geactiveerd door een simpele drijvende vlotter, het kan natuurlijk wel zijn dat als het een heel klein laagje water is dat de vlotter niet in elke positie hoog genoeg komt. Ook kan u de pomp het beste gebruiken op een vlakke ondergrond zodat er zo min mogelijk lucht kan worden aangezogen. Maar waterpas hoeft de pomp zeker niet te staan. Vriendelijke groet, Team Waterpompshop.
Geen probleem met producten, die werkten perfect. Alleen de dienstverlening van de transporteur liet te wensen over. Ze hebben niet aangebeld, we waren thuis en hadden alles kunnen aannemen. Maar hebben alles over een poort van 2 meter gegooid, en in de regen laten liggen :-(
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak met de transporteur. We begrijpen de frustratie en zullen dit onmiddellijk met hen oppakken. Als webshop betreuren we dit voorval en nemen we maatregelen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
De pomp is nooit aangekomen. Kunnen jullie nakijken hoe dit komt en een gepaste oplossing bieden?
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Klant, Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw pakket niet is aangekomen, Postnl geeft helaas aan van wel dus moeten we hier een onderzoek voor starten. U kan wel zelf nog even bij uw buren controleren of het niet daar terecht is gekomen. Als u contact op neemt met onze klantenservice kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen, ik kan via deze weg helaas geen informatie aan u sturen. Vriendelijke groet, Team Waterpompshop.
26 mei 2023

Zeer teleurstellend

10 jun 2023

Ik had een pomp gekocht, die keurig werd geleverd. Echter, ik kreeg ze niet aan de praat. Via de servicedesk kreeg ik geen support. Dan maar zelf gegoogled en nog een nieuwe aanvoerdarm besteld. Deze zou de dag later worden geleverd, maar ik ben nu al bijna een week aan het wachten. Elke dag wordt de leverdatum verlaat naar 'morgen'. Geen service en de garantie "vandaag bestellen, morgen geleverd" klopt niet.
4 mei 2023
Levering niet voorzien zoals afgesproken Geen enkele mail hierover ontvangen. Telefonisch contact genomen en levering zou afgesproken dag gebeuren: NIET dus. Wegens vertrek op reis briefje aan de deur gehangen om tegenover te leveren. Ook niet. Gewoon afgezet voor de deur. Na de levering ook niets van bericht ontvangen.