Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.54/5.00

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

Maakt naar mijn mening teveel lawaai
Er was sprake v levering de dag nadien indien er voor 22u werd besteld. De bestelling was op vrijdagavond en pas op dinsdagavond geleverd. Geen probleem voor ons maar doe dan geen beloftes.
DPD toonde wederom dat ze voorbeeld zijn van slechte service. Chauffeur kwam zeer laat op de dag aangereden. Wachtte 3 sec, markeerde levering als afgeleverd en reed dan met pakket naat depot om het op afhaalpunt te droppen.
De pomp slaat al af op 2,1 bar en aan op 1,5 bar , een halve emmer !! Nog geen oplossing gekregen ?
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Rudi, bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat contact met u opnemen voor een eventuele oplossing.
Ontevreden over voorfilter pomp..
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Peter bedankt voor uw review. Een filter kan zorgen voor een beperking van het aanzuigend vermogen. Een vol filter kan een storing geven als er geen droogloopbeveiliging op de pomp zit. Hoe meer de filter vervuild raakt, hoe minder debiet de pomp geeft en hoe eerder u de druk op uw installatie kwijt raakt. Mocht u vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice.
Heel lang moeten wachten op de levering bijna 2 maanden i.p.v. 3 weken.
Geen antwoord op after sales service
Antwoord van Waterpomp.be
Beste Johan, we zien dat u op 10 en op 15 september om een factuur heeft gevraagd. Op beide data is de factuur gestuurd. Wellicht dat u even in uw spam map moet kijken? Het kan zijn bij Hotmail en Gmail adressen dat het daar aankomt. Dank u wel!
het product beter verpakken voor verzending
Levering door DPD was een ramp : pakket werd -beschadigd !!- letterlijk gedumpt in mijn garage die open stond, zonder dat de bezorger poogde aan te bellen. Product zelf kan ik bij deze dus niet beoordelen (defect). De service van Waterpomp.be is daarentegen voortreffelijk !
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, dank voor uw beoordeling. Helaas kunnen we inderdaad niet overal onze invloed uitoefenen. Weet zeker dat wij uw feedback over de levering zullen bespreken met DPD. We hopen u in de toekomst wel weer als klant te mogen verwelkomen.
heen en weer gemail over garantie vorige pomp. nog niet opgelost.
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, we zien dat we vrij kort op een oplossing zitten. We hopen nog even op uw geduld te mogen rekenen en eventueel een aanpassing van uw beoordeling als u de oplossing kunt waarderen. Dank u wel! Groet, Team Waterpomp.be
Slechte klantenservice
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, dank voor uw beoordeling. U wilde de pomp retour sturen. Echter was deze al gebruikt blijkt uit het gesprek met de klantenservice. De collega heeft u daarop wat tips gegeven om zelf naar te kijken (zoals het blog). Er is ook een label gestuurd per mail zelfs. U kunt het dus retour sturen. De comment slechte klantenservice lijkt dus ongegrond te zijn; het is nog niet afgehandeld.
Alles OK
levering door post.nl geeft bij mij heel dikwijls problemen : ze komen niet binnen het door henzelf opgegeven tijdschema - bovendien zetten ze het pakket soms aan de deur zonder te controleren of er iemand thuis is
De levering was drie dagen te laat.
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemiddag, dank voor uw review. Betreffende deze bestelling zien we dat deze op 03-08 besteld is en op 04-08 geleverd is. Helaas kan het zijn dat een zending soms vertraagd kan zijn. Mocht dat bij een andere bestelling het geval zijn, onze excuses daarvoor.
De reclame van voor 23.00uur besteld is niet waar . Besteld om 22.00uur en pas 3 dagen later ontvangen .De producten niets op aan te merken het is kwaliteit .
Geen service: er wordt geen moeite gedaan voor zaken die iets meer vergen dan pure distributieactiviteiten, zeg maar box-shifting + eindeloze wachttijden voor offertes
Antwoord van Waterpomp.be
Dank voor uw review. Klopt dat we rond de tijd, half juni, het druk hadden vanwege de extra bestellingen gemaakt werden en het aantal klanten dat contact met ons zocht. Daarnaast gelden de prijzen zoals deze op de site staan bij afname van 1 pomp + toebehoren. Bij zakelijke afname van meerdere zaken kan er een offerte vaak worden samengesteld. Mijn collega is dus al verder gegaan dan normaliter.
Terugbetaling duurde lang!!!
Antwoord van Waterpomp.be
Goedemiddag, dank voor uw review. We zien inderdaad dat er een kleine fout is gemaakt. De creditfactuur was aangemaakt zonder het geld echt over te boeken. Dat was 2 juli, toen u met ons contact opnam 8 juli omdat er nog geen geld was overgeboekt hebben we dit direct geregeld. Het zou inmiddels wel op uw rekening moeten zijn.
Alles redelijk snel ontvangen. Geen koppelstukken aanwezig alsook geen handleiding. Deuk in reservoir Niet echt tevreden
Antwoord van Waterpomp.be
Dank voor uw review. We hebben wel accessoires, maar zoveel klanten zoveel wensen. Dus niet elk koppelstuk zit er standaard bij. Wat betreft de transportschade zie ik niet dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u dat alsnog willen doen. Stuur dan een foto via WhatsApp of mail of bel ons. We zien dat u dat helaas nog niet heeft gedaan. Onze contactgegevens vind u hier www.waterpomp.be/contact
snel
Op de site worden dab pompen als in voorraad of binnen 2 a 3 weken leverbaar weergegeven. Bevestiging hiervan is niet te krijgen. Heb zo 2 pompen besteld en betaald. Na annulatie werden de bedragen me prompt teruggestort.