Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.54/5.00

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

Oke
correcte en vlotte levering. bestelde pomp voldoet aan de verwachtingen
Goed product. De bijvul dip was na 1 keer draaien al volledig afgebroken.
pomp geïnstalleerd , werk tot nu toe voortreffelijk, moet natuurlijk nog zien hoe lang.
Levering een dag te laat
Super tevreden
Alles vlot verlopen, enkel de levertermijn een beetje misleidend. Pakje werd geleverd met DPD en was niet traceerbaar
Goeie prijs en snelle verzending
Er ging iets mis met de verzending. Heb 14 dagen gewacht op levering. Na telefonisch onderhoud bestelling ontvangen met extra zakken als compensatie.
pomp maakt veel lawaai,en duurt veel te lang
de pomp werd correct op de afgesproken dag geleverd. deze was echter beschadigd tijdens het transport (kan uiteraard altijd gebeuren). Na melding van het euvel heeft waterpomp.be het beschadigde onderdeel onmiddelijk toegezonden en heb dit de dag erna ontvangen. Excellente service moet ik zeggen. Vandaar bij levering 3 sterren. voor de rest perfect en fair gehandeld.
Leveringstijd bedroeg 3 dagen voor 2de levering weliswaar met 11 november bij
Alles ok
Zeer snelle levering.
Voor de 2de mail weigerde de dompelpomp dienst waardoor ik voor de 3de maal een nieuwe moest aankopen.
Na installatie werkt pomp zoals verwacht; Levering zoals beloofd en voorzien. Regenwatersysteem is weer 'up and running'.
Alles in orde snelle levering
beste pomp is geplaatst op regenwaterputten en doet het uitstekend heeft een hoog debiet alleen maar hopen dat ze zo goed blijft de volgende 20 jaar want de vorige pomp was net 20 jaar oud mvg paul
Geen
Zeer snelle levering.