Waterpomp.beBeoordelingen

Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen
Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be - Het grootste aanbod waterpompen!

Wij hebben een waterpomp voor bijna elke situatie beschikbaar. Omdat we zelf veel waterpompen op voorraad hebben en een nauwe samenwerking hebben met veel waterpomp leveranciers, kunnen we u snel leveren en in veel gevallen een oplossing bieden. Mede hierom is Waterpomp.be een servicegerichte webshop met het breedst denkbare assortiment waterpompen en accessoires. Er zijn veel verschillende versies waterpompen. Hieronder geven wij de verschillende hoofdcategorieën weer.
SolverMedia B.V.
J.C. Beetslaan 39
2131AG Hoofddorp
Michiel Verwoerd

Beoordelingen voor Waterpomp.be

4.54/5.00

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Waterpomp.be

Geen negatieve opmerking. Correcte levering. Geplaatst en werkt zoals het hoort.
Prima en snelle service
Snelle en perfecte levering
Pomp doet wat erover geschreven wordt. Begint te zuigen met weinig diepte, hier had ik ze voor nodig. Ben er blij mee.
Zeer tevreden.
Goede prijs , perfecte snelle levering
Snelle service en hulp bij keuze, heb de pomp alleen nog niet aangesloten .
zeer tevreden over mijn aankoop en de snelle levering, volgende aankoop zeker bij jullie
Snelle levering! Product moet nog geïnstalleerd worden, maar deed bij de test al wat ik van hem verwachtte.
Levering de dag na de bestelling, alles erbij, producten exact zoals beschreven. Aanrader.
Zeer snelle levering van het produkt. De kwaliteit van het produkt moet ik nog even bekijken, is nu pas in dienst en ze werkt prima.
In orde,niets toe te voegen
Snelle levering pomp was wel beschadigd tijdens transport geen probleem twee dagen erna kreeg ik al nieuwe pomp goede service Onnockx Pierre
Goede prijs snelle levering
Goeie prijs, en supersnel geleverd. Er was een probleempje met de geleverde pomp, maar daar kon waterpomp.be niets aan doen. De dag na mijn melding van het probleem stond er al een nieuwe pomp aan de deur onder garantie. Geweldige service!
Vlot ontvangen. Duidelijk een goede degelijke pomp, met alles er bij wat nodig is.
top
Alles netjes volgens afspraak. Waarvoor dank!
Snel en alles in goede staat ontvangen Pomp werkt zeer goed
Alles is perfect.