Waterpomp.be- Logo - Beoordelingen

Waterpomp.be

846 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2017
Waterpomp.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 feb 2024
Verzending gebeurde in 2 fasen Eerst de pomp, de dag nadien de afvoerslang. Het installeren van de slang was niet eenvoudig, ik moest op zoek naar een tussenstuk om ze aan te sluiten wegens afwijkende diameter. Uiteindelijk nam de pomp toch meer ruimte in beslag dan ik gedacht had. Ik had beter voor een pomp met interne vlotter gekozen. Maar deze zijn niet geschikt voor vuil water en water dat zand bevat. Mea culpa

26 mei 2023
Zou ik -5 sterren kunnen geven dan wilde ik -6. Zoals de titel al zegt, zeer teleurstellend. Ze beloven volgende dag bezorgd. Zonder een woord te zeggen gewoon niet gedaan. Pas de volgende dag bezorgd. Ze zijn heel goed in PostNL daar de schuld van te geven. Nu is PostNL ook volledig onbetrouwbaar, helemaal in dit verhaal. Maar de shop blijft verantwoordelijk en daar doen ze helemaal NIETS mee. De bestelling is dus om te beginnen een dag te laat verstuurd. Vervolgens beweerde de bezorger dat ik niet thuis was, terwijl dit wel het geval was. Het zou naar een afhaalpunt gaan maar sommige winkels in Belgie vinden het normaal om op een doordeweekse dag gesloten te zijn. Dus ik kont het pakket niet ophalen. Een dag later kreeg ik een melding dat het afhaalpunt was aangepast en dat ik het zou horen als ik het op kon halen. Het is nu bijna 21 uur en ik heb niets gehoord dus inmiddels 3 dagen te laat en ik weet nog niets. Mijn nieuw gezaaide gras ligt te verpieteren want geen bestelling van deze shop en daar doen ze helemaal niets aan! Fijne toko!

Beoordelingen voor Waterpomp.be

voldoet niet om het grondwater uit te kelder te pompen
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Dank u wel voor je feedback. We betreuren het ten zeerste te horen dat de pomp niet aan uw verwachtingen voldoet wat betreft het wegpompen van grondwater uit de kelder. Deze pomp is echter prima in staat om grondwater weg te pompen. Wellicht kunnen we samen naar het probleem kijken en een passende oplossing vinden. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we dit verder kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
Speciaal ander type pomp besteld omdat die in voorraad was, stond bij morgen geleverd is nu al een week..
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zat er een fout in ons systeem, waardoor er besteld kon worden vóórdat er voorraad was. Dit is inmiddels opgelost. Nu bleek dat uw bestelling één van die bestellingen was waardoor deze later is geleverd dan beloofd was. Hier bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan. Gelukkig is de bestelling inmiddels bij u geleverd. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp.be
Pomp zou tot op 2 mm pompen, maar maak er maar 2 cm van. Slechte koop
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We willen graag vermelden dat het belangrijk is om contact op te nemen met onze klantenservice als u problemen ondervindt met een product. Ons team staat klaar om te helpen en mogelijke oplossingen te bespreken. Wat betreft de pomp die u heeft gekocht, willen we benadrukken dat deze in staat is om tot minder dan een millimeter water weg te pompen, maar onder de juiste omstandigheden. Het is mogelijk dat er andere factoren zijn die van invloed zijn op de prestaties van de pomp, zoals de opstelling of de omgevingsomstandigheden. Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen dat we u kunnen helpen bij het vinden van een oplossing voor uw probleem. Met vriendelijke groet, Team Waterpomp
gepaste aansluitkoppeling van pomp ontbreekt
Antwoord van Waterpomp.be
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We willen graag verduidelijken dat de gemelde koppeling zich bevindt bij de pomp, zoals ook vermeld op onze website. Ik heb ook uw gesprek gezien waarin u een foto van de correcte koppeling heeft gestuurd. Als u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Waterpompshop
5 jun 2023
Doet er lang over om druk bij te zetten bij ingebruikname. Druk valt valt vaak weg na 2u sproeien. Doet er lang over om zichzelf terug vol druk te zetten bij sluiten. (ik vergelijk met mijn vorige pomp van pedrollo)
hoi heb alles aangesloten en krijg geen druppel water boven er is thans water genoeg gevallen mijn vorige pomp was dezelfde en die deed het wel. PS wat zou er mis kunnen zijn. groetjes John Claes
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor uw review. Jammer dat uw ervaring niet optimaal was. Ik zie helaas niet dat u contact met onze klantenservice heeft opgenomen, want hier kunnen wij u zeker bij helpen! We horen het graag van u, Team Waterpompshop

site niet geloven....

Voor 22u besteld maar dag nadien nog niet eens verstuurd geweest. Dus site klopt niet. Pomp geïnstalleerd en water spuit langs de buis eruit
27 jun 2023
Pomp is 3 dagen laten aangekomen wegens problemen post nl. Dan heeft hij ook nog transport schade. Waterpomp.be kan hier niks aan doen.