internet-partyshop.comReviews

Beoordelingen voor internet-partyshop.com

43 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

26 mei 2022

Snelle en correcte levering. Als verbeterpunt zou ik toch ook willen dat telefonische bereikbaarheid wordt ingericht. Bij evenementen op korte termijn waarvoor je last minute iets wil bestellen is het van belang snel te kunnen schakelen voorafgaand aan bestelling. Bijvoorbeeld een check of artikelen echt wel op voorraad zijn of niet.

22 feb. 2022
Maat s is 36, hartstikke te klein terwijl een andere jas van hetzelfde merk wel goed is in dezelfde maat. Maat m was gelijk maat 40 dus veel te groot. En ook gelijk 20 euro duurder

Beoordelingen voor internet-partyshop.com

26 mei 2022

9 sep. 2022
Interessante aanbiedingen in de koopjeshoek, op tijd en netjes geleverd. Je moet wel snel bestellen want de voorraad is soms heel laag maar dat staat duidelijk aangegeven in de productomschrijving. Een paar keer was een artikel uit mijn ‘verlanglijstje’ verdwenen toen ik later terugkeerde om de bestelling af te ronden.
28 jul. 2022
Top bedrijf, ruim assortiment en niet duur. Zonder verzendkosten af te halen. Dat spreekt me enorm aan. Bestel er regelmatig en producten zijn nog nooit tegen gevallen. Als ik 1 min puntje mag noemen dan gaat het over de te grote verpakkingsmaterialen voor kleine producten, dat moet anders kunnen.
22 jun. 2022
Er was iets niet helemaal goed met de bestelling, ging om een fabrieksfoutje. Dit heb ik via de mail aangegeven en ik kreeg bijna direct een reactie met echt onvoorstelbaar goede service. Super leuke producten met een vriendelijke prijs!
11 feb. 2022
Er was een foutje gemaakt bij de eerste levering van mijn bestelling. Dit werd echt super snel opgelost en een dag later was de bestelling volledig in orde. Super snelle service!
25 feb. 2022
Goedkope carnavalskleding voor kinderen en ook nog snel bezorgd, volgende dag ontvangen. Stof is wel dun, maar ze zijn nog jong, dus volgend jaar past het toch niet meer.
25 feb. 2022
Goede service (artikel was toch niet voorradig na bestelling helaas maar kreeg alsnog gratis verzending op een nieuw artikel) Snelle bezorging voor goede prijs
2 mrt. 2022
Het is logischer in 1 pakket alles te versturen wellicht. En de klant op de hoogte stellen hoe veel pakketten er anders komen. Maar verder alles compleet!
30 aug. 2022
Artikelen in goede orde ontvangen. Helaas geen bericht ontvangen dat pakket vertraging had en dus na het weekend verzonden werd.
20 mrt. 2022

Snelle levering van de artikelen en eerlijke prijzen. Extra garantie via Trustedshop. Top service en dus een aanrader!
19 feb. 2022

Prima site had verkeerde pakje gekregen hebben ze prima opgelost top ga er nog vaker bestellen
2 jun. 2022

Het artikel was helaas uitverkocht maar het geld is heel snel terugbetaald
30 jun. 2022

Superleuk verkleedpak gekocht, goede kwaliteit. Op tijd en netjes bezorgd.
14 apr. 2022
Ben zeer tevreden over de ontvangen producten en ook snelle levering
11 feb. 2022
Snelle verzending, mooie producten en superklantenservice:)
19 feb. 2022
Snelle levering en duidelijk wat er nog op voorraad is !
30 jun. 2022

Prima site! Makkelijk besteld en snel geleverd.
7 mei 2022
Top marks for speedy delivery and great prices.
22 feb. 2022

Snelle levering! En precies wat ik besteld heb.
7 feb. 2022
Leuke aanbiedingen en snelle bezorging.