internet-partyshop.comReviews

Beoordelingen voor internet-partyshop.com

219 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle en correcte levering. Als verbeterpunt zou ik toch ook willen dat telefonische bereikbaarheid wordt ingericht. Bij evenementen op korte termijn waarvoor je last minute iets wil bestellen is het van belang snel te kunnen schakelen voorafgaand aan bestelling. Bijvoorbeeld een check of artikelen echt wel op voorraad zijn of niet.

Ik vind het heel vervelend dat ik een bestelling in drie dozen ontvang ( dezelfde dag en moment geleverd)en dat alle producten in de dozen ook nog in plastictasjes zitten. Ik vind het niet meer van deze tijd om zoveel verpakking te gebruiken. Ik denk erover als ik nog eens iets nodig heb niet bij jullie meer te bestellen door de hoeveelheid verpakkingen.

Beoordelingen voor internet-partyshop.com

Top bedrijf, ruim assortiment en niet duur. Zonder verzendkosten af te halen. Dat spreekt me enorm aan. Bestel er regelmatig en producten zijn nog nooit tegen gevallen. Als ik 1 min puntje mag noemen dan gaat het over de te grote verpakkingsmaterialen voor kleine producten, dat moet anders kunnen.
Er was iets niet helemaal goed met de bestelling, ging om een fabrieksfoutje. Dit heb ik via de mail aangegeven en ik kreeg bijna direct een reactie met echt onvoorstelbaar goede service. Super leuke producten met een vriendelijke prijs!
Superleuk verkleedpak gekocht, goede kwaliteit. Op tijd en netjes bezorgd.
Prima site! Makkelijk besteld en snel geleverd.
👍
Het artikel was helaas uitverkocht maar het geld is heel snel terugbetaald
Kwaliteit en betaalbaar.
Snelle levering!
Alles in orde
Te laat geleverd
Top marks for speedy delivery and great prices.
Zeer snelle en correcte levering.
Snel bezorgd 👍🏽
Ik had een pakje en 2 haarspray besteld achteraf bleek het pakje er niet meer te zijn maar er word niet over gecommuniceerd en word alleen de haarspray opgestuurd en dan ook nog met de volledige transport kosten
Producten zijn helemaal goed. Maar mijn producten, werden verzonden in 1doos en 2verpakkingszakken. Het had makkelijk allemaal in de doos gekund, dat scheelt verpakkingsmateriaal.
Er was een foutje gemaakt bij de eerste levering van mijn bestelling. Dit werd echt super snel opgelost en een dag later was de bestelling volledig in orde. Super snelle service!
Hawaï rokjes besteld, zijn snel geleverd volgens afspraak en erg mooi! Wel een beetje kwetsbaar, ik weet niet hoe lang ze heel blijven... groot assortiment heeft deze winkel!
Goedkope carnavalskleding voor kinderen en ook nog snel bezorgd, volgende dag ontvangen. Stof is wel dun, maar ze zijn nog jong, dus volgend jaar past het toch niet meer.