Oxigo- Logo - Beoordelingen

Oxigo

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2018
Oxigo voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op zich prima maar de bezorger (DPD) is niet echt een fijne keuze. Die dumpt het zonder toestemming bij buren zonder te melden welke buren.

11 sep 2023
Onlangs heb ik de rugzak voor de inogen ROVE 6 gekocht. Positieve punten: - Stof van rugzak is degelijk - Boven op de rugzak zit klittenband om de slang te geleiden. - Veel ruimte voor het opbergen van mee te nemen materialen zoals bijvoorbeeld: batterijen, oplaadkabel, medicijnen en jas. - De binnenzijde van het opbergvak van de concentrator is de rugzijde van het concentrator keurig voorzien van noppen waartussen de concentrator wordt vastgezet tegen horizontale en verticale bewegingen. Negatieve punten: - Omdat de concentrator aan de buitenzijde van de rugzak is bevestigd, KLAPT de concentrator als eerste op de ondergrond, kan niet goed zijn voor de concentrator. Dit is op te lossen door aan de onderzijde van het concentrator vak een zelfde noppenbodem aan te brengen als aan de achterkant van het concentratorvak. Deze noppen zullen de schok opvangen. - Door de plaatsing van de rug van de concentrator tegen het rugzakgedeelte, dient bij iedere keer dat het toestel opgeladen dient te worden, de rits geopend te worden om vervolgens bij de achterkant van de concentrator te kunnen komen. Zeer onpraktisch omdat het toestel vaak iedere dag opgeladen dient te worden. - Omdat de rugzak zo groot is, dient te drager van de rugzak zich bewust te zijn dat hij/zij extra gewicht meeneemt. Extra gewicht betekent voor een longpatiënt extra energie verbruik.

Beoordelingen voor Oxigo

Prima maar de bezorger (DPD) is dat niet

EERLIJK IS EERLIJK

Ik heb in een eerdere review een slechte beoordeling gegeven, en kreeg dezelfde dag een vraag waarom. Heb uitgelegt dat ik in een emotie dit had gedaan. Oxigo heeft positief hierop gereageerd, en handelend opgetreden. Goede bestelling is alsnog met kerende post geleverd en ik ben hier tevreden mee. hierbij nogmaals mijn excuus hiervoor aan Oxigo
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor uw nieuwe review, en excuses zijn uiteraard niet nodig! Wij waarderen alle eerlijke reviews, positieve en negatieve. Graag tot een volgende keer, het Oxigo team
23 mrt 2024
Geweldige communicatie via mail en uitstekende raadgeving! Dat gaf me echt vertrouwen. Zeer snelle levering ook. Het apparaat werkt stil en gebruiksvriendelijk en’t masker zit als aangegoten prettig. Mijn eerste nacht met cpap is een succes…Ben super tevreden!! Bedankt!! ;-)

Wysiwyg!

Je krijgt wat je besteld hebt, goede prijs, eenvoudig besteld, snel verwerkt, snel geleverd. Niets aan toe te voegen.
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor de beoordeling, goed te lezen dat u op meerdere vlakken tevreden bent! Daar doen we het voor. Graag tot ziens, het Oxigo team
Snel antwoord op e-mail contact, zelfs ‘s avonds. Correcte levering.
Alles ging zoals het moest had mijn spullen binnen een dag binnen.
vond de service erg goed maar heb nog weinig ervaring met ju;iie.
Vriendelijk en goede service, nemen de tijd en zijn duidelijk.
Duidelijke site. Doen wat ze beloven en leveren snel.

Alles liep goed

Alles liep goed. Bestellen, betalen en ontvangen.
23 mrt 2024
Veel keuze en veel informatie over de producten.
Alles is geleverd zoals afgesproken.
Antwoord van Oxigo
Hartelijk dank voor de beoordeling, fijn dat de bestelling naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
snelle levering na het bestellen.
Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
RB
Super snel in de levering .
30 mrt 2024
Op tijd levering was prima.
30 mrt 2024
Correcte afhandeling