Oxigo- Logo - Beoordelingen

Oxigo

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.364 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2018
Oxigo voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op zich prima maar de bezorger (DPD) is niet echt een fijne keuze. Die dumpt het zonder toestemming bij buren zonder te melden welke buren.

11 sep 2023
Onlangs heb ik de rugzak voor de inogen ROVE 6 gekocht. Positieve punten: - Stof van rugzak is degelijk - Boven op de rugzak zit klittenband om de slang te geleiden. - Veel ruimte voor het opbergen van mee te nemen materialen zoals bijvoorbeeld: batterijen, oplaadkabel, medicijnen en jas. - De binnenzijde van het opbergvak van de concentrator is de rugzijde van het concentrator keurig voorzien van noppen waartussen de concentrator wordt vastgezet tegen horizontale en verticale bewegingen. Negatieve punten: - Omdat de concentrator aan de buitenzijde van de rugzak is bevestigd, KLAPT de concentrator als eerste op de ondergrond, kan niet goed zijn voor de concentrator. Dit is op te lossen door aan de onderzijde van het concentrator vak een zelfde noppenbodem aan te brengen als aan de achterkant van het concentratorvak. Deze noppen zullen de schok opvangen. - Door de plaatsing van de rug van de concentrator tegen het rugzakgedeelte, dient bij iedere keer dat het toestel opgeladen dient te worden, de rits geopend te worden om vervolgens bij de achterkant van de concentrator te kunnen komen. Zeer onpraktisch omdat het toestel vaak iedere dag opgeladen dient te worden. - Omdat de rugzak zo groot is, dient te drager van de rugzak zich bewust te zijn dat hij/zij extra gewicht meeneemt. Extra gewicht betekent voor een longpatiënt extra energie verbruik.

Beoordelingen voor Oxigo

11 jul 2023

Snel

Producten zijn zoals beschreven. Snel geleverd. Ook telefonisch contact gehad met een andere vraag en zeer vriendelijk.
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u op meerdere aspecten tevreden bent over onze dienstverlening, dat vinden we leuk om te lezen. Graag tot de volgende keer, het Oxigo team
29 apr 2023
Ik had het verkeerde product besteld, hierop heb ik OXIGO gemaild. Direct antwoord gekregen en kan alles omruilen.
14 jul 2023
Snelle levering. Berichtgeving van bezorger DPD was alleen vaag. Ben een keer voor niets naar bezorgpunt gereden.
14 jul 2023
Vervelend dat de berichtgeving vanuit DPD niet helemaal helder was! Desondanks bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel profijt toe van het bestelde product. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
24 nov 2023
Snelle levering naar het buitenland, daarnaast ook hele snelle reactie op een vraag die ik per mail had gestuurd
24 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling en voor uw bestelling! We wensen u veel profijt van het bestelde product. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
7 nov 2023
Snelle bestelling, fijn dat ik het kon ophalen en ook daar nog informatie kreeg toen ik extra vragen had.
28 jul 2023
Keurig een mail gehad dat hetgeen dat niet meer op voorraad was er weer was. En snelle bezorging
3 aug 2023
Goed te horen dat onze voorraadnotificaties gewaardeerd worden, hartelijk dank voor uw beoordeling! Graag tot ziens, het Oxigo team
1 jun 2023

Tevreden klant!

Heel goede en snelle levering van een extra batterij voor een draagbare zuurstofconcentrator!
5 jun 2023
We zijn blij te horen dat u tevreden bent, bedankt voor de beoordeling! Graag tot ziens, het Oxigo team
ET
Eric T.
Hoog Soeren

Alles was/is perfect geregeld!

De uitleg, was prima en ik beveel dit bedrijf aan bij mede gebruikers, vrienden en bekenden.
24 jun 2023
Top product. CPAP kan zonder tussentijd 2 dagen werken op de batterij.Zeer snelle levering.
1 aug 2023

Snel geleverd

Fijn dat het kussen voor het Resmed Airfit masker los te bestellen is bij jullie.
3 aug 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling! Wij proberen een zo breed mogelijk assortiment aan te houden, goed te lezen dat u het gewenste product bij ons heeft kunnen vinden. Graag tot de volgende keer, met vriendelijke groet, het Oxigo team
10 jun 2023
Versand nach Deutschland innerhalb von 3 Tagen. Das ist weltklasse. Alles perfekt.
27 mei 2023

Een aanrader

artikelen van goede kwaliteit, duidelijke website , aangename prijzen
18 aug 2023

Duidelijk | Snel | Prettig

Duidelijke informatie, snelle levering, prettige telefonische support
18 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
PP
Peter P.
Melsele
27 aug 2023
Snelle levering. Graag vermelding dat clips niet inbegrepen zijn.
28 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent over de levering. De clips zijn geen onderdeel van de hoofdband; de foto laat duidelijk zien dat het alleen om het stoffen gedeelte gaat. Wij zullen dit voor de duidelijkheid ook in tekst op de productpagina gaan vermelden. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
12 nov 2023
Confortabele neusbrillen. Levering reedsdag na bestelling TOP
15 jul 2023

perfect gewoon

als je het maximale hebt bereikt, wat kan dan nog beter.....
16 jul 2023
Wij zijn altijd op zoek naar dingen die beter kunnen, maar heel goed om te lezen dat we al een eind op de goede weg zijn! Hartelijk dank voor de beoordeling en graag tot ziens, het Oxigo team
26 aug 2023
Snel geleverd en behulpzaam voor meer info via telefoon
Vragen via contactformulier worden perfect opgevolgd !
kwalitatief materiaal en een prachtige snelle service
Bestellen ging gemakkelijk en het werd snel geleverd.