Oxigo- Logo - Beoordelingen

OxigoReviews

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Oxigo is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Oxigo kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Oxigo

268 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 dec. 2021
Snel, en netjes ontvangen. En een goedwerkend product zover ik tot nu toe kan beoordelen. Ik stond even te kijken om een handgeschreven woordje op de pakbon te zien, dat behoeft geen verbetering. Een kleine toevoeging aan de gebruiksaanwijzing zou kunnen zijn om het advies te geven de arm of hand waaraan gemeten wordt niet op een hard voorwerp zoals tafel of leuning te laten rusten. De bloedsomloop kan dan snel voor dat moment geblokkeerd worden waardoor het meten langer duurt of helemaal niet plaatsvindt. Dat is dan overigens wel duidelijk te zien aan een beperking van de weergegeven hartslag.

28 apr. 2022
Heb zondag 24 april bestelling gedaan en betaald. Heb tot op heden nog geen inogen one G3 rugzak ontvangen. Wel een melding dat hij dinsdag afgeleverd zou worden. Niets gehoord en geen briefje in de brievenbus. 27 en 28 april ben ik heel de dag thuis geweest in de hoop dat hij na geleverd zou worden, maar mooi niets gehoord of gezien. Wanneer ik morgen niets hoor wil ik mijn geld terug hebben en bestel ik hem wel ergens anders. Toch belachelijk dat er zelfs geen briefje met een mededeling of een bericht waar hij afgehaald kan worden in de brievenbus gedaan.

Beoordelingen voor Oxigo

21 dec. 2021
De bestelling werdt snel afgehandeld allen het verzenden duurt nog even een dag of 3 dat is iets minder. Verder nog geen ervaring met uw bedrijf
Antwoord van Oxigo
22 dec. 2021
Bedankt voor uw beoordeling! U heeft uw bestelling vrijdag aan het einde van de dag geplaatst waardoor wij deze maandag konden versturen. We zien dat hij de volgende werkdag is geleverd. We wensen u veel profijt van het bestelde artikel! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
25 apr. 2022
Het probleem is dat jullie met DpD werken,die zich nooit aan de bezorg data houden, dus nog niet bezorgd
Antwoord van Oxigo
25 apr. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zien inderdaad dat uw pakket vertraging heeft opgelopen, excuses voor het ongemak! Het pakket is inmiddels in het afleverdepot aangekomen en wordt zo snel mogelijk alsnog bezorgd. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
12 feb. 2022
De levering