Kinderjas.com- Logo - Beoordelingen

Kinderjas.comReviews

: 24Goed

Gecertificeerd sinds: 9-10-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Kinderjas.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Kinderjas.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9-10-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Kinderjas.com

7 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De levering via dhl was echt slecht ze stuurde een mail dat er niemand thuis was op het tijd stip van de levering terwijl ik die mail kreeg stond ik in de keuken en er was helemaal niemand geweest ...de jas was helemaal goed

Verzendingskosten zijn heel duur, dubbel op bij een eventuele retour. Voor gratis verzenden moet je al voor een hoog bedrag kopen.

Beoordelingen voor Kinderjas.com

Antwoord van Kinderjas.com
Hartelijk dank voor uw review. De verzendkosten die u betaald liggen lager dan de normale gebruikelijke verzendkosten en komen u hierbij dan ook te gemoed en vanaf € 75,- is het gratis verzending in NL en € 100,- voor onze naaste buren (gezien de verzendkosten vele malen hoger liggen). Stuurt u de artikelen retour dan worden ook de verzendkosten vergoed, dus u betaald geen dubbele verzendkosten alleen voor het retourneren wat wij niet meer als normaal vinden! Op de site proberen wij zoveel mogelijk informatie te verstrekken van de artikelen om juist retourneringen te voorkomen. Natuurlijk kan het zo zijn dat het artikel toch anders uitvalt dan u had gedacht. Bij twijfel is het dan ook verstandig om 2 maten te bestellen. Dan betaald u ook geen verzendkosten alleen voor het retourneren. Een tip voor een volgende keer. mvg. team Kinderjas.com
Wel 1 maat groter bestellen want valt klein.
van Mar V.
Prachtige jas geleverd. Snelle levering
Snelle levering, netjes verpakt
Mooi aanbod en snelle levering.
Jammer dat je retour kosten zelf moet betalen
Antwoord van Kinderjas.com
Bedankt voor uw review. Wij zijn maar een klein bedrijf en niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Wehkamp of Bol.com. Wij kunnen het ons niet veroorloven om de retourkosten voor onze rekening te nemen. We geven hierover wel advies om het zo goedkoop mogelijk te houden voor de klant. Gaat men naar de stad dan betaal je ook parkeerkosten wat hiermee te vergelijken is. Tevens willen wij hiermee voorkomen dat klanten bewust worden met wat er besteld wordt en geven daarvoor ook zoveel mogelijk informatie over de artikelen zelf en een stukje meer service dan grotere bedrijven.